Zły hotel, wirus Coxsackie, okropna obsługa?

Pisemny: 20 lipiec 2018
Czas podróży: 8 — 19 lipiec 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
POLECAM CZYTANIE DO KOŃ CA!!

Pod koniec wakacji u dziecka zdiagnozowano wirusa Coxsackie, co negatywnie wpł ynę ł o na ogó lne wraż enie hotelu. Zdarzał y się już przypadki, ale nikt o nich nie mó wi. Jesteś my bardzo rozczarowani hotelem, maksymalnie 3*, obsł uga okropna i wcale nie dla dzieci. Duż o bę dę pisał , ale ci, któ rzy wybierają na podstawie recenzji, a nie zdję ć , czytają do koń ca. Nasza wycieczka trwał a 11 nocy, któ rą kupiliś my w biurze podró ż y Mandarinka Travel w Kijowie. Po przeanalizowaniu wielu opcji zdecydowaliś my się na PGS Kiris Resort w Kemer. Biuro podró ż y zapewnił o, ż e hotel jest bardzo dobry, z dobrą obsł ugą i odpowiedni dla rodzin z dzieć mi. Plaż a zgodnie z opisem miał a być znakomita, ale w rzeczywistoś ci wszystko potoczył o się inaczej. Naszym gł ó wnym kryterium wyboru wycieczki był a po prostu dobra plaż a, aby dziecko czuł o się dobrze!


Terytorium i restauracja w hotelu nie są zł e, ale to chyba wszystkie plusy. Wię cej o bó lu...Obsł uga okropna i nie ma ż adnego stosunku do turystó w. Kiedy wprowadzasz się do standardowego rozwodu.
Mieliś my pokó j Economy i zaproponowano nam go zobaczyć , a jeś li chcemy, zmienić go na lepszy pokó j za dopł atą . Pierwszy pokó j znajdował się w najdalszym i najbrudniejszym zaką tku terytorium, obok drogi, bram i ś mietnikó w. Podobno wiedzą , ż e ludzie, patrzą c na pokó j lepiej, od razu go zabiorą , dopł acają c. Zrobiliś my to samo, ale poprosił em o paragon za dopł atę . W odpowiedzi otrzymał em zwrot 30% dopł aty ze sł owami: „nieoficjalnie zwró cimy Ci trochę pienię dzy, ale to tylko mię dzy nami”.

Podczas meldowania się w nowym pokoju znaleź li grzyba w ł azience i na cał ym obwodzie klimatyzatora, któ ry ró wnież kapał . Wiele osó b, z któ rymi rozmawialiś my, mó wił o to samo. W rezultacie znowu zmienili pokó j, ale klimatyzator tam kapał , grzyb w ł azience i kafelki odklejał y się ze ś cian. Nowy pokó j absolutnie nie był przygotowany dla rodziny z dzieckiem. Na ł ó ż eczko dla dziecka czekaliś my ponad 6 godzin.

Obiecano nam duż y materac na dwa ł ó ż ka 4 razy, ale nikt nie przyszedł . Po kolejnej rozmowie powiedziano nam, ż e nie ma ich w magazynie. Sł abo sprzą tają , rogi i szafa nie są posprzą tane, w ł azience są cudze wł osy, a dywan jest okropny i poplamiony. W pokoju jest bezpł atny sejf, ale bardzo ł atwo otworzyć go zwykł ym ś rubokrę tem w cią gu 1 minuty. Dlatego nie ma mowy o jakimkolwiek bezpieczeń stwie rzeczy wartoś ciowych. Wycią gnij wię c wł asne wnioski.

Wię cej o plaż y. Obiecano nam plaż ę piaszczysto-kamienistą „ś wietną dla dziecka”, ale tu absolutnie nie ma piasku. Zamiast tego są bardzo duż e kamyki, w niektó rych miejscach nawet bruk o ś rednicy 10-15 cm Wejś cie do morza jest bardzo strome, gł ę bokoś ć jest natychmiast po 5-7 m, w ogó le nie dla dzieci. Kapcie są koniecznoś cią ! Zgodnie z regulaminem na leż akach nie należ y zajmować rę cznikó w, w przeciwnym razie rę czniki zabierze personel. Oczywiś cie nikt nie podnosi, a wszystkie leż aki są zaję te od rana do wieczora.

Kuchnia.
W zasadzie cał kiem dobre jedzenie, każ dy znajdzie coś dla siebie. To prawda, ż e ​ ​ menu dla dzieci jest ską pe. Nasze dziecko cał y czas jadł o frytki i kotlety, któ re czasem był y ostre. Kelnerzy nie są profesjonalistami. Niektó re obszary restauracji są zabronione przez personel w okreś lonych porach dnia. Pytani, gdzie wskazano, ż e ta strefa jest zamknię ta, odpowiadają , co powiedział im szef. Zmienialiś my się cztery razy, bo gdziekolwiek jedziemy, wszę dzie mó wią , ż e jest tu zamknię te. Brak oznaczeń . Gdy dziecko zachorował o, zadzwonili na recepcję i poprosili o jedzenie dla dziecka w pokoju. W odpowiedzi usł yszeli: „Wię c sam moż esz iś ć do restauracji i przynieś ć ”. I to pomimo faktu, ż e hotel posiada Room Service.

Gdybyś my z gó ry wiedzieli o duż ych kamyczkach na plaż y, a tym bardziej o obecnoś ci wirusa Coxsackie, nigdy byś my tu nie przybyli.

Pytają c przedstawiciela Pegas Touristik, dlaczego wskazana jest plaż a piaszczysto-kamienista, a tak naprawdę piasku w ogó le nie ma, otrzymał genialną odpowiedź : „Tam powinien być piasek. To marketing”. Oto taki marketing (oszustwo). Ale po powiadomieniu o wirusie powiedziano nam, abyś my nie wychodzili z pokoju i ż e zamkną basen w celu dezynfekcji. Ale nigdy nie widział em, ż eby był o zamknię te. Wydaje się , ż e wiele pozytywnych recenzji jest pisanych na zamó wienie, a kiedy organizowane są promocyjne wycieczki dla biur podró ż y, hotel jest w peł ni przygotowany, aby wyglą dać pozytywnie.

Nigdy nie wró cimy do tego hotelu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał