Doskonały hotel?

Pisemny: 14 lipiec 2020
Czas podróży: 4 — 11 lipiec 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Moje dziecko i ja, jak wielu turystó w, trafiliś my do hotelu przypadkiem! Mieliś my jechać do Tekirovej, ale przywieź li nas do Armas. Od razu zaczą ł em się oburzać i krzyczeć , ż e tu nie zostanę . Dilora (doskonał y pracownik) przyszł a do mnie w recepcji i zaproponował a, ż e ​ ​ sprawdzi hotel, a nastę pnie zdecyduje. Nasz przewodnik powiedział , ż e przyjedzie o 14:00 i zabierze nas. Z samolotu był o nas 8 osó b i poszliś my się rozejrzeć , po czym podeszli i powiedzieli, ż e tu zostajemy.
Klucze do pokoi otrzymaliś my do godziny 11 rano. Pokó j 4109 z widokiem na morze i gó ry. Pokó j był czysty, wygodny i wszystko dział ał o. Potem poszliś my do baru i podziwialiś my elegancki asortyment sł odyczy i darmowych koktajli! Tutaj od razu piszę ogromne podzię kowania dla wszystkich barmanó w-chł opcó w oraz specjalne podzię kowania dla Fidana i Blue!! ! ! Jedzenie w hotelu jest znakomite, duż o przeką sek, asortyment rewelacyjny! ! ! Oczywiś cie są kolejki i bę dą , ale nie po 20 osó b! Biorą c pod uwagę pandemię , niedopuszczalne jest teraz samodzielne zabieranie jedzenia i napojó w. Wystarczy wybrać odpowiedni czas. Zabrakł o leż akó w, bo sami turyś ci zabierają je o 6-30, nawet jeś li wybierają się na wycieczki i nie są pewni, ż e bę dą kł amać , ale zabierają leż ak!
Chcę wyrazić moją gł ę boką wdzię cznoś ć kierownictwu hotelu, a mianowicie Devrim-Bey, Murat-Bey i Zeki-Bey, a takż e administratorowi Vera, któ ry bł yskawicznie zareagował na skargi turystó w i natychmiast rozwią zał sytuacje konfliktowe ! ! ! Dzię kuję za wspaniał e wakacje. Ona sama wielokrotnie widywał a turystó w, kolekcjoneró w negatywnoś ci, któ rzy szli narzekać na przyję cie, jakby pracowali. Sł yszę tylko, ż e zrobię awanturę , ale po co awanturę , jeś li moż esz spokojnie powiedzieć i zapytać ! Ja pł acił em, wszyscy pł acą , ale to nie znaczy, ż e Turek z wentylatorem powinien stać! ! ! Trzeba zrozumieć , ż e w tym roku wszystko jest inne, ale to nie wina hotelu, tylko koronowirusa… i turystó w!! !

Jeszcze raz dzię kuję cał emu personelowi hotelu za niezapomniany pobyt i wiele ż ywych wraż eń! ! ! Powodzenia i pomyś lnoś ci.
ZALETY HOTELU: jeden solidny plus!! !
MINUSY HOTELU: skandaliczni turyś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał