Cyna! Zepsute wakacje

Pisemny: 21 czerwiec 2018
Czas podróży: 9 — 20 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Polecam hotel tym, któ rzy czekają tylko na morze i sł oń ce. Reszta bę dzie rozczarowana. Po raz pierwszy piszę recenzję o hotelu, ale jak to mó wią „mam to”. Był em w tym hotelu okoł o 3 lata temu, kiedy należ ał on do sieci hoteli OTIUM. Dlatego nie czytał em recenzji z 2018 roku i to oczywiś cie jest mó j bł ą d. Kiedy zmienił się wł aś ciciel, wszystko tutaj zmienił o się na gorsze.
Zakwaterowanie: hotel ma starą liczbę pokoi, zwł aszcza pokoje w pierwszym budynku wymagają remontu. Dlatego jest wiele ró ż nych problemó w, prawie w każ dym pokoju (klimatyzatory, wyposaż enie ł azienkowe, ciekną ce rury, prą d... lista jest dł uga - to wszystko ludzie dzielą mię dzy sobą na plaż y).
Ale nie jest to zaskakują ce, ale fakt, ż e przy meldowaniu się kierownikom recepcji udał o się zorganizować dla siebie osobny biznes: sprzedają prawo do meldowania się w pokojach, któ re ich zdaniem mają mniej problemó w w poró wnaniu z innymi (a wię c zastę powanie numeró w z budynkó w na 2 liniach z pierwszym budynkiem kosztuje 15-20 dolaró w dziennie - to jest ich cena w przybliż eniu. Peł ną cenę moż na uzyskać na plaż y, gdzie ludzie chę tnie opowiadają o swoich doś wiadczeniach) Mó j voucher pierwotnie wskazywał zakwaterowanie w 1 budynku, ale kierownik recepcji EMRE "sprzedał " mnie jako jeden z lepszych pokoi z widokiem na 19 klimatyzatoró w są siedniego hotelu (odległ oś ć mię dzy hotelami to okoł o 8 metró w) Wyobraż acie sobie hał as jaki robią.24 godziny dzień ? A co z zapachem kuchni? co z temperaturą ? Ale to nie był a nawet nieuczciwoś ć , któ ra mnie zaskoczył a, ale otwarta nieuprzejmoś ć na twarzy kierownika recepcji GULAY, kiedy poprosił em o zmianę pokoju. Był a po prostu "wkurzona". Po raz pierwszy widzę takie zachowanie, zwł aszcza u kobiety ze Wschodu.

Dlatego bą dź przygotowany na otwartą agresję , chamstwo i wymuszenie w recepcji hotelu. Wyż ywienie: prawdopodobnie restauracja (a wł aś ciwie jadalnia) ma bardzo skromny budż et. Dlatego starają się rozjaś nić brak mię sa dodatkami warzywnymi i aktywnie wykorzystują niejadalne pó ł produkty. Z warzyw te „plastikowe” tureckie (a czym one są ? ) bezwonne i bez smaku pomidory azotanowe zaskakują . Kurczak i ryba (ró ż ne, 2 razy był o nawet pyszne) bę dą na obiad, dostró j się wcześ niej na dł ugie kolejki po wszystko. A takż e na kró tkie walki o owoce (wiś nie, brzoskwinie) Ale z drugiej strony zawsze jest arbuz i to w wystarczają cych iloś ciach. Dla arbuza - solidna pią tka! Oczywiś cie nie moż esz brać udział u w tych bitwach o miejsce i jedzenie, ale przyjdź.30 minut przed zamknię ciem restauracji, ale wtedy być moż e dostaniesz tylko arbuza. Plaż a: dobra, wystarczają ca iloś ć leż akó w dla wszystkich. Ale ż eby dostać miejsce pod markizą i nie wypalić , trzeba przyjś ć na plaż ę o 7 rano.
Animacja: przycią ga uwagę wszystkich bardzo gł oś nym dź wię kiem BOOM-BOOM-BOOM (nie moż na tego nazwać muzyką ). To wszystko są jej osią gnię cia. Przepraszam za dzieci. ponieważ plac zabaw został umieszczony tuż przed gł oś nikami, któ re tworzą BOOM BOOM. Nie zebrał em specjalnie wad hotelu, nie napisał em nawet wielu negatywnych. Chcę tylko oszczę dzić komuś wakacje i pienią dze, abyś mó gł dokonać wyboru z otwartymi oczami, z PRAWDZIWYMI informacjami. A biura podró ż y pilnie muszą usuną ć ten hotel z listy dobrych, hotel diametralnie się zmienił . W przeciwnym razie moż esz ł atwo stracić swoich klientó w. Hotel jest w gorą czce, nie ma profesjonalnego personelu (mł odzież rosyjskoję zyczna pracuje tam teraz, pró bują , ale...) Jest też przedstawiciel touroperatora ANEX - Ozod Rustamov w hotelu. Ale kiedy zwró cił em się do niego o pomoc, nie mó gł mi jej udzielić . Zbiera pienią dze tylko na wycieczki? A do tego drobny upominek od hotelu: Wi-Fi jest pł atne i też z problemami
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał