4-gwiazdkowy hotel, a nie 3 gwiazdki! Chciwość właściciela hotelu przewraca się!

Pisemny: 18 październik 2017
Czas podróży: 11 — 18 październik 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
Pojechaliś my nad morze, bardzo chcieliś my przedł uż yć lato, wybraliś my hotel z wł asną plaż ą i to był jedyny plus na tych wakacjach.
Zacznijmy od tego, ż e hotel absolutnie nie cią gnie na 4 gwiazdki, trzy, a potem z nacią giem.
Chciwoś ć wł aś ciciela hotelu przewraca się ! Po wykupieniu dwó ch kolejnych budynkó w, któ re znajdują się po drugiej stronie ulicy, absolutnie nie zapewnił mu personelu, jak mó wią , popychają c niezadowolonych! Czyli z hotelu na 150 osó b robimy hotel na 500. A co z tego:

JADALNIA, a po prostu nie moż na jej nazwać jadalnią restauracją , nie jest przeznaczona dla tak duż ej liczby osó b. A jeś li uda Ci się znaleź ć w tym bał aganie czyste, nienaruszone naczynia, spluną ć na kolejkę czterdziestu osó b przy grillu i odebrać barda, któ rego oferują , czeka Cię niespodzianka. Tych ludzi trzeba zał atwić . I TO WSZYSTKO! ! ! Za mał o personelu, dwie kobiety sprzą tają cał y budynek, po prostu nie mają czasu, sprzą tają powierzchownie i nie codziennie, ale ok, w pokoju są dwie toalety, hotel ma dwie toalety: dwie kabiny w strefa barowa (z plaż ą ) i dwie w recepcji (z tego wynika. . . smró d, mocz na podł odze, brak papieru toaletowego, ale gó ry uż ywane na podł odze, brudne umywalki i toalety) powtarzam dla 500 osó b !! !
Plaż a! ! ! Tak, Kemer to pię kne miejsce, poł ą czenie gó r i morza, mał e kamyki, któ re sprawiają , ż e woda jest czysta nawet podczas burzy, ale Bó g dał to i nie jest to zasł uga wł aś ciciela hotelu. Gdzie są ł ó ż ka kozł owe! ! ! Znowu chciwoś ć ! nie doś ć , ż e jest za mał o kozł ó w, to pewna iloś ć jest zepsuta, nikt ich nie sortuje, a plaż a raz jest sprzą tana, zgadzam się , ż e tam, gdzie nie ś miecą...i tak dalej, ale mó wimy o jednorazowych kubkach ż e wiatr zrywa kosze na ś mieci i toczy je pod twoimi stopami, a ty pł ywasz w morzu, a oni cię mijają ! ! ! , a nasze mał e ciekawskie dzieci uwielbiają je podnosić , ponieważ uwielbiają bawić się potrawami na piasku.
Bar o wó dce all inclusive (no wiesz, dziś nie ma wó dki, tylko gin), gin (dziś skoń czył się tylko gin wó dka), piwo (nie zawsze) i KOKTAJL (odcedź zawartoś ć czterech butelek i wlej niebieską wó dkę niewiadomego pochodzenia z jednorazowego kubka )! I to po prostu zamknię te na lunch i kolację , ponieważ personel został zabrany do obsł ugi jadalni ! ! ! I nie mogł em otworzyć wieczorem!
RESTAURACJA A la carte! Nie daj się zwieś ć , przywieź li wszystko, co był o podane w restauracji, tylko nie stać w kolejce, tylko gł upio czekał o na to wszystko przy stoliku z widokiem na morze.
NIE DROGI WŁ AŚ CICIELE HOTELU!

Jeś li pobierasz pienią dze za internet, za pię kny widok z okna na morze, dodaj do koncepcji hotelu nastę pują ce opcje: jeś li chcesz czysty talerz - zapł ać , tylko gł ę boki talerz za pierwsze dania - zapł ać , jeś li chcesz miejsce nad morzem - zapł ać , jeś li chcesz obsł uż yć personel przy basenach ze zjeż dż alniami - zapł ać . Wtedy ludzie natychmiast zrozumieją , czy iś ć do ciebie, czy nie. Bardzo mi przykro z powodu tych ludzi, któ rzy dla Ciebie pracują , bo mimo wszystko wykonują swoją pracę , starają się wysł uchać wszelkich roszczeń . Bardzo mi przykro, ż e w tak niesamowitym kraju, z tak goś cinnymi ludź mi, tak pię knymi miejscami, jest „wł aś ciciel hotelu”, któ ry moż e wszystko zepsuć .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał