Prawdziwa, uczciwa, szczegółowa recenzja tego hotelu?

Pisemny: 10 wrzesień 2017
Czas podróży: 2 — 9 wrzesień 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Pozdrowienia dla wszystkich, przyjaciele! Dosł ownie wczoraj wró cił am do domu ze wspaniał ych wakacji, któ re odbył y się we wspaniał ym Hotelu Nar, któ ry znajduje się prawie w centrum Kemeru (5 minut spacerem do centrum). Ale najpierw najważ niejsze. . .
Zacznę od lokalizacji hotelu. Jest bardzo wygodny - 5 minut do centrum miasta, gdzie znajduje się Plac Ataturka, do morza też nie wię cej niż.5 minut spacerkiem. W pobliż u hotelu znajduje się cudowna ulica, po obu stronach któ rej znajduje się wiele sklepó w ró ż nego rodzaju – od ubrań i pamią tek po ż ywnoś ć i perfumy. W pobliż u znajduje się tani supermarket Shock (podobny do naszego Magnet), jeś li pó jdziesz trochę dalej, moż esz dotrzeć do wię kszych odpowiednikó w Shock - Migros i Carfor. W pobliż u znajduje się ró wnież apteka, biuro wycieczek Ginza i wiele innych. Mimo, ż e hotel znajduje się w mieś cie, sama lokalizacja jest doś ć przytulna i ustronna, z duż ą iloś cią zieleni, z czystym powietrzem. Nie mogę powiedzieć , ż e jest tam cicho - niedaleko mieszkają tureckie rodziny z mał ymi farmami w postaci kur, kuropatw, kogutó w, któ re wcią ż hał asują , dobiegają też odgł osy przejeż dż ają cych czasem samochodó w, poranne modlitwy na rogach i koty oraz koty, któ rych w mieś cie jest wiele. Ale tę niedogodnoś ć moż na ł atwo wyeliminować zamykają c drzwi balkonowe, a osobiś cie nie przeszkadzał o mi to porzą dnie spać , w dzień czy w nocy, ze wzglę du na to, ż e moż na zamkną ć balkon i wł ą czyć klimatyzator) Przyroda i widoki z hotelowego balkonu są bardzo pię kne. Hotel jest okoł o pó ł torej godziny jazdy od lotniska.
Wię c ustaliliś my lokalizację . Przejdź my teraz do samego hotelu. Już od pierwszych minut po przybyciu do hotelu bę dziecie otoczeni niesamowitą goś cinnoś cią , sł uż ą pomocą w przypadku jakichkolwiek pytań , pomogą z bagaż em, jeś li pokó j nie znajduje się na 1 pię trze. Jeś li chodzi o numer - polecam uprzejmie poprosić recepcjonistkę , aby nie zał atwił a Cię na najwyż szym i nie na 1 pię trze, najlepiej poprosić o 3 pię tro. Na 1 pię trze jest za mał o sł oń ca, na 4 dachu jest trochę gorą co, chociaż problem z temperaturą ponownie rozwią zuje klimatyzacja (w naszym pokoju dział ał a idealnie). Same pokoje są bardzo czyste, sprzą tane są w tej klasie hoteli co 3-4 dni, w Nara codziennie. Jest wszystkie niezbę dne udogodnienia w postaci TV, klimatyzacja, lodó wka, suszarka do wł osó w (wszystko to jest za darmo), bę dziesz musiał uiś cić niewielką opł atę za sejf (1 USD dziennie). Ł azienka z WC czysta i zadbana. Ł ó ż ka nie są zepsute, wszystkie meble w dobrym stanie, balkon czysty.

W hotelu jest opiekunka do ką pieli, masaż e, peelingi - wszystko gratis.
W hotelu jest też czysty basen + mał y basen dla dzieci - baseny był y ze mną czyszczone, nie chlorowane, czyszczone czymś innym, do basenu wsypywał się ze mną proszek, ale nie był o zapachu wybielacza. Basen posiada wygodne leż aki.
Jeś li chodzi o jadalnię - jedzenie przepyszne, ale choć jest "all inclusive", to nie mogę powiedzieć , ż eby ró ż norodnoś ć jedzenia był a pod dostatkiem, zwł aszcza mię sna. Ciastek i ryb był o mał o, ale mogę ś miał o powiedzieć , ż e 3 razy dziennie jadł em w cał oś ci (są też owoce). Sama w sobie nie jest to restauracja, raczej kawiarnia, nie najczystsze obrusy, ale pod wzglę dem wygody i menu reklamacji, 0 - wszystko był o pyszne i na poziomie. Woda, napoje, alkohol do syta)
Osobno chcę powiedzieć o zespole hotelowym - dobrych, ż yczliwych i pomocnych ludziach, któ rzy zawsze pomogą i zapewnią obsł ugę na poziomie 5 gwiazdek. O każ dej z nich mó wię z ufnoś cią – przykł ad pracowitoś ci i responsywnoś ci. Osobno chcę zwró cić uwagę na wł aś ciciela hotelu, któ ry mieszka w nim ze swoją rodziną - jest naprawdę surowy, ale traktuje ró wnież personel hotelu i wczasowiczó w z ż yczliwoś cią , radoś cią i reaktywnoś cią , nie był o z niego nic negatywnego (był em osobiś cie zdziwił się , ż e on - wł aś ciciel hotelu, sklepu itp. , sam stał u szczytu frekwencji w kawiarni przy barze i nalewał wszystkim napoje, pomagał sprzą taczce spakować brudną poś ciel, czyś cić brudną z talerzy i pracował em na ró wnych zasadach z zespoł em, to naprawdę budzi szacunek i podziw. Ż aden z pracownikó w nigdy nie pokazał się w czasie moich wakacji ze zł ej strony, ż aden!

W hotelu znajduje się plaż a, ale plaż a jest wspó lna dla kilku hoteli, w tym Nar. Leż aki są czyste, nie brakuje ich, plaż a jest bardzo czysta, sprzą tacze przysię gają na ś mieci na plaż y i mają rację - po co być ś winią w innym kraju na wakacjach? Morze jest nierealistycznie ciepł e i czyste - przez 2 dni mieliś my burzę , ale brudu prawie nie był o, a ten znikną ł do wieczora (wszystko jest posprzą tane). Na plaż y jest wiele baró w, muzyka, pufy i tak dalej. Wejś cie do morza wyposaż one jest w wygodną rampę z barierkami. Pracownicy plaż y to pogodni i pomocni ludzie.
Moim zdaniem hotel jest ś wietny zaró wno na rodzinne wakacje, jak i na wypoczynek, powiedzmy z 2 poł ową , bę dziecie też zadowoleni z grona znajomych, ale i tak lepiej nie awanturować się , nie krzyczeć od rana do wieczora i Zachowują się rozsą dnie, a nie jak ł omot, rzucili się do Turcji bydlotina - hotel ma nieco inny cel - spokojne, zdrowe wakacje.
Teraz najciekawsze jest to, ż e przed lotem przeczytaliś my kilka negatywnych rzeczy o hotelu, teraz zrobię coś w rodzaju ekspozycji czy coś , eksponują c negatywne komentarze na temat Nar):
1. Piszą , ż e hotel ma zł ego barmana, któ ry niedopeł nia lub nie zwraca na ciebie uwagi, kiedy podchodzisz na drinka - zdecydowanie bzdura.
2. Piszą , ż e w hotelu mieszka „bardzo zł y wł aś ciciel”, któ ry bije przyjezdną dziewczynę i pilnuje w kawiarni, ż ebyś nie wzią ł dodatkowej sztuki itp. - to też kompletna bzdura i nieprawda, NIGDY nie mam napotkał em to. Mał a uwaga - gdy prosił em o wspó lne zdję cie z nim był szczę ś liwy jak dziecko i zawsze jak widzi, ż e ktoś jest smutny - pozdrawia, ż artuje itp. , wie kto lata, kiedy itp. Bardzo dobra osoba, któ ra zna się na swojej dział alnoś ci i jest na swoim miejscu.
3. Niedział ają cy klimatyzator - mieliś my pracownika i wysadziliś my pokó j na bł ogosł awień stwo
4. Pisali o brudnych, niewygodnych pokojach - bzdury od razu. Nemera nie jest gorsza niż w Albatrosie 4+ (Kreta)
5. Piszą , ż e jeś li jedzenie koń czy się w kadziach, to już tego nie zgł aszają , a kto nie miał czasu go zjeś ć to kompletna bzdura, tylko pracownikom kawiarni udał o się zgł osić te kadzie z jedzeniem

6. Napisali, ż e cał a muzyka to telefon barmana. Có ż , albo barman jest nierealistycznym melomanem, któ ry sł ucha kilku muzycznych wskazó wek naraz, albo inny nonsens
7. Pisali o nie codziennym sprzą taniu, brudnych rę cznikach, poś cieli - bzdury i nieprawda, nie napotkali
8. Jest szybkie darmowe Wi-Fi?
9. Napisali, ż e ciepł a woda jest ledwo ciepł a - bzdury i kł amstwa
10. Napisali, ż e w hotelu nie ma ś wiatł a po 10 - bzdura, nie ma go poza barem
11. Gburowaty, lekceważ ą cy stosunek personelu hotelu do goś ci i ich trudnoś ci jest absolutnym kł amstwem.
Konkluzja - zdecydowanie polecam Nar Otel, za swoją cenę jest to doskonał a opcja, a pienią dze są rozliczone w cał oś ci, a nawet wię cej. Jeś li na wycieczkę masz okoł o 30k-60k, trudno bę dzie znaleź ć lepsze w tym przedziale cenowym. Pojechał em razem ze zniż ką za 35k, wszystko mi się podobał o, wszystko dopracowane, praktycznie nie ma reklamacji. Za taką cenę i w tej klasie hoteli trudno bę dzie znaleź ć wiele lepszych opcji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał