Bardziej odpowiedni status - HOSTEL

Pisemny: 3 wrzesień 2015
Czas podróży: 1 — 31 sierpień 2015
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Odpoczywaliś my z mę ż em w sierpniu 2015 roku. Sami wybraliś my hotel w zależ noś ci od odległ oś ci od lotniska, morza i oczywiś cie ceny. Po przeczytaniu recenzji postanowiliś my zaryzykować ! (wcześ niej odpoczywał w ró ż nych regionach Turcji w hotelach 4 i 5).
Zameldowanie: nieważ ne o któ rej godzinie przyjechał eś i czy masz ze sobą mał e dzieci, zameldowanie odbywa się dopiero o godzinie 14.00 i ani minuty wcześ niej!
Pokoje: jeś li dopisze Ci szczę ś cie, dostaniesz numer reklamowy (któ ry wyś wietla się na stronie hotelu - z niezł ym remontem i widokiem z okna), wię c wszystkie pokoje pozostawiają wiele do ż yczenia - mał e, nie dobrze utrzymany ze starą i nie zawsze dział ają cą hydrauliką .

W ł azience nie moż e być wię cej niż jedna osoba: jeś li ktoś jest pod prysznicem, nie moż esz iś ć do toalety i odwrotnie...
W pokoju znajdują się.2 ł ó ż ka (1 i 2 sypialnie), mał a szafa, lustro, toaletka pod któ rą znajduje się szafka nocna oraz lodó wka. Klimatyzacja, TV (2 rosyjskie kanał y), suszarka do wł osó w. Balkony nie są dostę pne we wszystkich pokojach.
Poś ciel i rę czniki są podarte lub poplamione.
Sprzą tanie i serwis: brak! Podczas cał ego pobytu poś ciel był a zmieniana raz, rę czniki nigdy nie był y zmieniane. Urzą dzenia San i balkon nigdy nie był y myte. Znaczenie sprzą tania polega na zbieraniu piasku z podł ogi, a nie codziennie.
Personel nie dba o turystó w. Wszyscy są pozostawieni samym sobie. Jeś li zwró cisz się do problemu, to oczywiś cie bę dą sł uchać , ale nic wię cej...
Restauracja: W ogó le nie ma restauracji! ! ! Posił ki spoż ywane są na dziedziń cu hotelu - wokó ł basenu ustawione są stoliki. Wszystko podawane jest w plastikowych miseczkach. Na godzinę przed obiadem i kolacją turyś ci zajmują stoliki, inaczej moż e nie wystarczyć dla wszystkich. Potem ustawia się dł uga kolejka i wszyscy stoją na jedzenie przez 15 minut. . . Przyjechaliś my w drugiej poł owie obiadu/kolacji i bez problemu znaleź liś my już zwolnione stoliki i bez ż adnych kolejek zebraliś my porcje dla siebie.
Posił ki: monotonne, bez dodatkó w, ale wszystko wystarczył o, gotowe danie uzupeł nione. Wyszliś my gł odni dopiero po ś niadaniu. Ż adnego pieczenia!
Bar: UPI, kawa maszynowa, schł adzacz wody (tylko na zimno), piwo butelkowe, wino, rozcień czony gin. Wszystkie napoje podaje się w 1 rę ce, tylko 1 szklankę !

Plaż a: piasek i kamyki, ogromne gł azy w morzu, nie moż na stać w miejscu, mał e ryby atakują i nie gryzą przyjemnie. Wejś cie do wody wył oż one jest workami z piaskiem. Brakuje ł ó ż ek i materacy dla wszystkich. Duż o mał ych ś mieci i niedopał kó w papierosó w, na plaż y nie ma koszy na ś mieci.
Brakuje terytorium hotelu, jest tylko basen.
Dla dzieci nic nie jest zapewnione: ani infrastruktury, ani jedzenia.
Nie ma animacji, czasami wł ą czają muzykę i projektor z klipami.
Wi-fi jest dostę pne w recepcji i przy basenie, prę dkoś ć jest bardzo niska.
ZALETY HOTELU: poł oż ony w centrum miejscowoś ci Beldibi, naprzeciwko parku z placem zabaw dla dzieci i sportu, nabrzeż em i morzem (2 minuty spacerem przez park).
MINUSY HOTELU: przeznaczenie hotelu: myć się , jeś ć i spać , w ogó le nie ma terytorium, dewastacja i brud.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał