Przeciętny hotel, ale wciąż bliższy dobremu)))

Pisemny: 28 styczeń 2020
Czas podróży: 26 sierpień — 3 wrzesień 2019
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
1. ROZLICZENIE. Przyjechaliś my okoł o 7 rano, wypeł niliś my ankiety, zał oż yliś my bransoletki i wysł aliś my na ś niadanie. Torby pozostają w holu hotelu, no có ż , lub towarzyszą ci po terenie. W naszym przypadku był a druga opcja, ponieważ odpoczywaliś my z dzieckiem, któ re zawsze potrzebuje wszystkiego, a czasem też siebie. Odprawa rozpoczę ł a się o godzinie 13-00 zamiast deklarowanej 14-00, za co wielkie dzię ki, nie ustalili wcześ niej, nawet za „wdzię cznoś ć ”. Zadomowiliś my się w porzą dku. Tak, kto przyjechał wcześ niej, poszedł pierwszy do pokoju (byliś my drugie)).
2. POKOJE. Mieliś my pokó j na najwyż szym pię trze. Powiedzieli, ż e to zależ y od organizatora wycieczki, wyglą da na to, ż e każ dy ma swoje numery. Tak, jak pisali wcześ niej, pewna „piekielna maszyna na dachu” przez cał ą noc wydaje przeraż ają ce dź wię ki i to doś ć gł oś no. Niesamowicie gorą co, oczywiś cie wł ą czasz klimatyzator, któ ry wył ą cza się , gdy wychodzisz z pokoju. Od tak gwał townego spadku temperatury po powrocie pomieszczenie jest jak sauna - gorą ca i wilgotna. Nie ma alternatywy - wszystko jest zaję te. Pokó j jest czysty, posprzą tany wedle ż yczenia: jeś li chcesz - codziennie, jeś li nie chcesz - za dwa dni pokojó wka i tak przyjdzie. Wszystko w pokoju był o sprawne.
3. JEDZENIE. Có ż , tutaj po prostu był y zaró wno pozytywne, jak i negatywne momenty. Czasami jest smacznie i ró ż norodnie, innym razem jest odwrotnie. Nie dotyczy to sł odyczy, zawsze są na wierzchu i w ogromnych iloś ciach. Mię so - kurczak w ró ż nych postaciach, ryby - nie wiem co, ale to samo. Sporo jest z nich warzyw, seró w, zielonych oliwek i sał atek. A na ulicy, w barze z przeką skami przy basenie, na obiad piecze się doskonał e ciasta - są tam najsmaczniejsze. Zasadniczo moż esz jeś ć . I na koniec duż y minus: na trzecim zostaliś my otruci. Nie wiem dlaczego, ale poza hotelowym jedzeniem nigdzie nie jedli ani nie pili. Có rka pierwsza, ja nastę pna. Mó j mą ż uciekł z lekkim strachem))), a nie byliś my sami, jedna kobieta nawet wezwał a lekarza. Nawiasem mó wią c, po lewej stronie przy wejś ciu jest nagle apteka.

4. PIĆ . Soki - raz spró bowali, nie wzię li tego ponownie, bardzo sztuczny posmak. Cola, sprite, soda – rozcień czają je jednoznacznie, każ dego dnia nowy smak. Kawa rozpuszczalna. Herbata - parzona. Alkohol… có ż , to nie dla każ dego. W zasadzie nie jestem fanem, mó j mą ż też nie przepadał za tym, wię c myś lę , ż e nie bardzo.
5. PLAŻ A. Nie ma plaż y, chociaż jest. Ale nazwać to plaż ą , osobiś cie nie mogę . Znowu powtarzam za kimś „to jest wejś cie do wody” pomię dzy Hotelem Catamaran a Akka Antedon, a atrakcje wodne wcią ż są wciś nię te w ten wpis. Moż na znaleź ć bezpł atne leż aki, choć nie zawsze w pobliż u))). Na morzu tylko w specjalnych butach, w przeciwnym razie moż na mocno uderzyć i nie da się utrzymać ró wnowagi stą pają c po ś liskim gł azie, co też jest waż ne.
6. INFRASTRUKTURA. Wieś Beldibi. Przyroda oczywiś cie jest tam przepię kna, naprawdę moż na usią ś ć i cieszyć się . Gó ry, morze, mandarynki i granaty, palmy.... Ogó lnie rzecz biorą c, na spokojne i relaksują ce wakacje, osobiś cie czuliś my się pod tym wzglę dem komfortowo. Wszystkie "tusa" albo w hotelu, albo minibusem (taksó wką ) i do Kemer. Hotel jest w drugiej linii - blisko morza (jest idealnie). Sklepy, apteka, bankomat - w pobliż u, przystę pne ceny.
7. PERSONEL. Wszyscy pracują jak pszczoł y. I bezczelnie szkodliwy personel recepcji))) - któ ry w zasadzie wykonuje swoją pracę i chyba))), tak samo myś lą o nas i zawsze uś miechnię tych pokojó wkach, animatorkach zegarkó w i oczywiś cie cał odobowo zaję tych pracownikach kuchni (kucharzy, kelneró w i kto jeszcze).
WYNIK: opinie i odczucia są osobiś cie moje, a wię c subiektywne)))
Nie mogę nie wspomnieć o touroperatorze TUI - dzię ki za zorganizowanie wakacji, za pomoc i za znakomitego przedstawiciela w hotelu (chyba ma na imię Sergey).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał