Przerażenie!!!!!!!!!!!!!!

Pisemny: 23 lipiec 2016
Czas podróży: 13 lipiec 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Za Twoją zgodą zostawię swó j komentarz, mam nadzieję , ż e pomoż e, a osoby, któ rym zależ y na tym, gdzie odpoczą ć , tam nie pojadą . To był a nasza pierwsza podró ż do Turcji, któ ra pozostawił a nieprzyjemny ś lad na cał ym naszym pobycie w tym kraju. Bilet do tej ż mii sprzedali nam znajomi z biura podró ż y, któ rzy zapewnili nas, ż e to CZTERKA EUROPEJSKA!!!!!!! !
Przybywają c do Turcji, o 8 rano byliś my w recepcji hotelu, już na widok tylko jednego hotelu był o jasne, ż e jesteś my w stodole. W holu był o duszno, klimatyzacja nie dział ał a, podł ogi był y brudne, hotel wyraź nie ś mierdział , obsł uga recepcji (byli dwoma mł odymi mę ż czyznami) pracował a ocię ż ale, nawet nie wiedział o się , jak zał oż yć i zapią ć bransoletka na ramieniu. Oczywiś cie do drugiej po poł udniu nikt nas nie posadził w pokojach, zaproponowano nam pozostawienie rzeczy na korytarzu i pó jś cie na ś niadanie. Jadalnia był a brudna, jedzenia nie był o duż o (nie mó wię o wyborze), jedzenie był o bez specjalnej osł ony, dzię ki czemu moż na był o na niej siedzieć ró j much, stoł y był y brudne i lepkie , nikt ich po prostu nie wycierał , sztuć ce, kubki i talerze był y brudne, bochenki chleba leż ał y na niemytych szmacianych serwetkach. Obsł uga tej sennej jadalni nosił a brudne mundury i wyglą dał o na to, ż e wcześ niej tym mundurem wycierali podł ogi. Oczywiś cie odmó wiliś my ś niadania, nie chcieliś my odebrać E. coli po posił ku. Warunki niehigieniczne w hotelu są zupeł ne.
Jak wszyscy nowo przybyli turyś ci, chcieliś my szybko udać się nad morze, mogliś my się wyprać i przebrać w salonie spa tego hotelu. Duż ym zaskoczeniem był o to, ż e w salonie nie był o garderoby i prysznicó w z ciepł ą wodą . Z leż akó w w domku pachniał o urokiem i pomimo tego, ż e pró bowali upię kszyć rę cznikami, materace był y poplamione.

Po tym wszystkim, co zobaczył em, zdecydowanie zdecydował em, ż e nie moż na zostać w tym hotelu! Kierownik hotelu odmó wił okazania dokumentó w potwierdzają cych ocenę tego hotelu w gwiazdkach, odmó wił ró wnież na moje proś by o telefon do wł aś ciciela hotelu. Kierownik zachowywał się jak ś winia (a to biorą c pod uwagę , ż e otrzymuje pensję od turystó w, któ rzy mieszkają w tym hotelu).
Chcę wyrazić moją gł ę boką wdzię cznoś ć dziewczynie o imieniu Anna, któ ra pracuje w Alaska Tour, był a naszym spotkaniem. Anya weszł a na nasze stanowisko i spę dził a z nami trzy godziny, starają c się w każ dy moż liwy sposó b pomó c rozwią zać nasz problem. Ze wzglę du na to, ż e bilet kupiliś my za poś rednictwem mał ego touroperatora, nie był o moż liwoś ci przeniesienia nas bez dopł aty, ALE zdrowie jest waż niejsze i wszystko jest moż liwe za dopł atą . W koń cu przenieś liś my się do Kemer, w doskonał ej czwó rce, z doskonał ą obsł ugą i ludzkim podejś ciem personelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał