Bywało lepiej

Pisemny: 1 lipiec 2017
Czas podróży: 4 — 21 czerwiec 2017
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Odpoczywaliś my w Mirage Park Resot od 06.04. 2017 do 21.06. 2017. Organizator wycieczek TezTour.
Ogó lnie reszta poszł a dobrze, hotel jest pię kny, okolica jest cudowna.
Do hotelu przyjechaliś my o 7 rano czasu lokalnego, od razu zał oż yliś my bransoletki na recepcji, poszliś my na ś niadanie, wybó r nie był imponują cy np. w Mirada del Mar wybó r na ś niadanie jest duż o lepszy, postanowiliś my pospacerować terytorium, gdy czekaliś my na zameldowanie, po spacerze wró ciliś my do recepcji i w cią gu dwó ch godzin dostaliś my pokó j, to znaczy o 9.30 czasu lokalnego już weszliś my do pokoju, za to wielkie podzię kowania dla personelu za pomoc, ponieważ mieliś my nocny lot i bardzo chcieliś my wzią ć prysznic. O godzinie 10 doszliś my na plaż ę i pod namiotami nie był o wolnych miejsc, ale po obiedzie był o duż o wolnych miejsc. Bardzo duż y problem z namiotami na plaż y, musiał am biegać w cieniu, ż eby nie poparzyć się na sł oń cu, zwł aszcza po obiedzie. Plaż a jest strzeż ona, straż nicy sympatyczni, pracują przejrzyś cie i kompetentnie. Plaż a jest sprzą tana, ale mimo wszystko natknę ł y się gdzieś niedopał ki papierosó w i inne ś mieci, ale w wię kszym stopniu winni są sami turyś ci, na plaż y jest wystarczają co duż o koszy na ś mieci, po prostu niektó rzy są zbyt leniwi, ż eby chodzić dwa kroki. Morze jest czyste, ale znowu sami turyś ci srają w morzu, wyrzucają butelki i inne ś mieci, pł ywają paczki, personel okresowo czyś ci morze.

Personel nie jest zbyt przyjazny, co był o nieco zaskakują ce.
Sprzą tanie jest przecię tne, począ tkowo nie był o ż eli pod prysznic, ale był balsam do ciał a. Spotkaliś my parę z Baszkirii, mają odwrotną sytuację - mają ż ele, ale nie balsam. Po kontakcie z recepcją sytuacja się poprawił a, był y ż ele a nawet odż ywka, waciki. Ale pewnego dnia, schodzą c od morza do pokoju przed obiadem, w ogó le nie znaleź li ani jednego rę cznika. Zwró ciliś my się do przewodnika hotelowego TezTour Sinan, ale nie zależ ał o mu to od nas, wię c zwró ciliś my się do obsł ugi goś ci, któ ra rozwią zał a ten problem. Potem wł oż ono szlafroki do naszego pokoju, a pó ź niej okazał o się , ż e szlafroki powinny być oryginalnie.
Chciał bym szczegó lnie podzię kować Anastasii, pracownikowi obsł ugi goś ci, któ ra pó ź niej rozwią zał a wszystkie pojawiają ce się pytania i problemy.
Przy ś niadaniu wł os znalazł się w ciastkach zupeł nie przypadkiem, podarowano buł kę asystentowi kucharza, za któ ry przynió sł nam talerz owocó w i butelkę wina do naszego pokoju.
Jedzenie nie ró ż nił o się urozmaiceniem, mię so i grillowany kurczak był y w wię kszoś ci rozgotowane, przez cał y okres spoczynku był raz woł owy ozorek i podawano go po kawał ku, i wyglą dał jak jał muż na. Nie był o praktycznie ż adnych owocó w morza, ale dwa razy był o sushi. Wieczó r tematyczny „Noc Turecka” nie był zaskoczeniem, w innych hotelach był to pokaz, ale tutaj to tylko muzycy i tyle.

Ostatnią sł omką był o to, ż e po wieczornym pokazie i spacerze po terenie przyszliś my do pokoju, poszliś my spać , a rano okazał o się , ż e na jednej poduszce poł oż yliś my poszewkę na poduszkę , poplamioną krwią i był o jasne, ż e krew był a stara i został a już wypł ukana wię cej niż jeden raz. I znowu przewodnik hotelowy nie przyczynił się w ż aden sposó b do rozwią zania problemu, o sprawie zdecydował a Anastasia.
Podsumowują c, moż na powiedzieć : ogó lna ocena hotelu to maksymalnie trzy.
Dzię kuję za uwagę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał