Ładny hotel, ale zły personel?

Pisemny: 31 sierpień 2015
Czas podróży: 15 — 29 sierpień 2015
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywaliś my z wnukami 10 i 8 lat od 15.08. 2015 do 29.08. 2015. Organizator wycieczek odwió dł mnie od tego hotelu, był y zł e recenzje, ale są dzą c po recenzjach, zdał em sobie sprawę , ż e gł ó wnym problemem w osiedleniu się w odległ ym budynku był Anex. (ponieważ ceny za to są najtań sze, ludzie kupują wycieczki do aneksu, a gdy dowiadują się , ż e jest to 2 km od morza, są oczywiś cie zawiedzeni. ) Poprosił em, aby w bilecie podać standard pokoju. i osiedliliś my się w trzypię trowym budynku. Pokó j jest dobry, tylko przez pierwsze 6 dni w ogó le nie był sprzą tany, rę czniki i poś ciel nie był y zmieniane. A potem najwyraź niej personel otrzymał magiczny pendel i zaczą ł sprzą tać codziennie (nie idealnie, ale czyszczony). Jedzenie był o przyzwoite: zawsze był o mię so, ryby, arbuzy, melony, pomarań cze, ś liwki, jabł ka, gruszki, winogrona, dobre sery, pł atki dla dzieci, musli, jogurty, lody każ dego wieczoru, doskonał a kawa po turecku. Nawet raki, ostrygi i sushi był y raz w tygodniu. Kontyngent to gł ó wnie rodziny z dzieć mi. Wszystko bardzo przyzwoite, nikt nie ś pieszył się do Tagil. Reszta mi się podobał a, nie moż na w ogó le zwracać uwagi na chamstwo personelu
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał