STRASZNY STRASZNY!!!

Pisemny: 27 sierpień 2018
Czas podróży: 13 — 23 sierpień 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Dzień dobry wszystkim!
Chciał bym podzielić się INSPIRACJĄ wraż eniami z ostatnich wakacji, jeś li moż na to tak nazwać w Larissa Inn Hotel 4 * Chamyuva Kemer.
Wró cili z mę ż em 23 sierpnia 2018 r. , ale ogień oburzenia pł onie jasnym pł omieniem i nie gaś nie.
Zacznę od począ tku… Do hotelu dotarliś my okoł o 19h. wedł ug czasu lokalnego.
Przewodnik Intourist, z któ rym podró ż owaliś my, chytrze zmruż ył oczy i wysiadają c z autobusu zapytał mnie: „Czy był eś kiedyś w tym hotelu?? ? ”. Odpowiedział em, ż e byliś my tu pierwszy raz, ale zdał em sobie sprawę , ż e pytanie został o zadane nie bez powodu…. . I wtedy zaczą ł się nasz „odpoczynek”.

Drzwi hotelu nie zamknę ł y się w upale 37*, w holu nie ma klimatyzacji. Jeden wentylator dział a. Upał i dusznoś ć są niesamowite. Nawiasem mó wią c, drzwi nie dział ał y przez wszystkie 10 dni naszego pobytu.
Poszliś my do recepcji, wł oż yliś my 20 dolaró w do naszych paszportó w i wrę czyliś my je chł opcu w wieku szkolnym. (Od razu odkł adają pienią dze, bo czytają recenzje o sprzedaż y normalnych pokoi). Podobno pienię dzy nie starczył o i zabrano nas gó wnianą windą na pią te pię tro, pod dach, gdzie nie był o absolutnie czym oddychać . Po otwarciu pokoju byliś my oszoł omieni i zaż ą daliś my przeniesienia. Zaoferowano nam pokó j na 4 pię trze, po pó ł nocno-zachodniej stronie. Osiedliliś my się .
W hotelu nie ma ż adnego terytorium!
Pokoje są marne. W ł azience drzwi prysznicowe był y zepsute, nie był o ż elu, w ogó le szamponu, tylko mydł o w pł ynie w dozowniku na ś cianie, a nawet wtedy nie we wszystkich pokojach, jak się okazał o...Klimatyzator był wstę pnie -rewolucyjna, ż aró wka pod sufitem był a marna. Telewizor jest mał y. Zasł ony są brudne, dywan jest stary i brudny. Klimatyzator i kratka wentylacyjna w ł azience NIGDY nie był y czyszczone! ! ! Suszarka na balkonie jest zepsuta, podobnie jak stó ł .
Ponadto. Poszliś my do jadalni na obiad. Horror trwał dalej.
Nie był o absolutnie nic do jedzenia, ponieważ . nie przyjechaliś my od razu na 19, ale o 20.30, a turyś ci już wszystko zjedli. Przez cał y pobyt nie był o widelcó w. Turyś ci, któ rzy nie zdą ż yli chwycić widelcó w, jedli ł yż kami, jak na stypie. Talerze są brudne. W kuchni, gdzie zmywa się naczynia i przygotowuje jedzenie - kompletne warunki niehigieniczne - brud, muchy, palą tam pracownicy kuchni, plują na podł ogę .

Nie raz na trzy razy dziennie przez 10 dni w jadalni nie był o co jeś ć ! ! ! Jeś li nie przyjdziesz i nie staniesz w kolejce od momentu otwarcia jadalni, pozostaniesz gł odny. A stanie w kolejce jest niemoż liwe, ponieważ . W jadalni nie ma ró wnież klimatyzacji. Ludzie w pocie czoł a pró bują znaleź ć coś do jedzenia. . .
Ryba jest okropna, koś cista, nie moż na jeś ć , kurczak to rzadki przypadek, gł ó wnie podroby - nerki, serca, nawet wą troba nigdy nie był o. Rano kucharz raz na 10 dni smaż ył naleś niki bez zakwasu i dwukrotnie jajecznicę . Zieloni podaje się niemyte, brudne, pomidory i papryki są zgnił e.
Codziennie myś lał am z przeraż eniem, co robią tam rodzice z mał ymi dzieć mi?
A to jest 4-gwiazdkowy hotel…
Sprzą tanie w pokojach nawet nie został o poproszone, ponieważ . W hotelu szerzy się kradzież , drzwi są zamykane na warunkowe. Sejfy na dole, a nie w pokoju, są pł atne i nie są też panaceum na rabunki. W pokoju mieliś my sejf, ale podobno nie dział ał , nie proponowano nam z niego skorzystać .
Jeś li zł apali sprzą taczkę obok pokoju, poprosili nas o posprzą tanie ł azienki lub wyczyszczenie dywanu przed nami.
Podł ogi w korytarzach, przedpokoju, jadalni, werandzie nigdy nie był y myte, ludzie nie mogli oderwać nó g od tł ustej i sł odkiej podł ogi, padali z talerzami i krzesł ami. Nigdy nie widział em tak niehigienicznych warunkó w przez 15 lat podró ż owania po ś wiecie, nawet po krajach wschodnich.
Okna, lustra też są brudne, widać , ż e nie był y myte od ponad roku! Windy są brzydkie i brudne.

Personel hotelu to temat szczegó lny. Mł odzi, bezczelni, potrafią tylko bez skrę powania wył udzić pienią dze od turystó w. Ani mycie stoł ó w czy podł ó g, ani zmywanie naczyń , ani ich zmywanie, ani odpowiadanie na proś by turystó w… … niczego tego nie ró b. Ale jedzą w jadalni przed wczasowiczami i palą fajkę wodną , ​ ​ skł adają c nogi na krzesł ach, na któ rych potem siedzieliś my !! !
Animacja to inna historia. Nigdy nie widział em takiej nę dzy. Muzyka do tań có w lat 70-tych. Karaoke jest tak niskiej jakoś ci, ż e szkoda. Na dyskoteki dla dzieci - od 10 lat to samo.
Z zalet hotelu - obecnoś ć ciepł ej wody i czterech rosyjskich kanał ó w - wszystko !! !
Plaż a hotelowa jest brudna, nieczyszczona, wyglą da jak opuszczona.
Nie ma gwiazd, o któ rych moż na by mó wić . Hotel nie ś cią ga nawet 1*
Na wakacjach był am zadowolona z pię knego, czystego, ciepł ego morza.
Oddzielne sł owa oburzenia do organizatora wycieczek Intourist, któ ry wysył a turystó w na odpoczynek w Larissa Inn Hotel Camyuva Kemer, pozycjonują c go jako 4 *.
Kiedy poprosiliś my o przeniesienie nas do innego hotelu, organizator wycieczki nie tylko zaoferował nam hotele 3*, a nie 4*, wię c przewodnik hotelowy zaż ą dał ró wnież dopł aty w wysokoś ci 600 USD !! !
Przewodnik hotelowy Tahir to pró ż niak i nieuczciwa osoba, któ ra nawet nie zamieszcza informacji o wyjeź dzie dla turystó w, nie mó wią c już o proś bach i eskorcie turystó w.
Nigdy bym nie pomyś lał a, ż e ​ ​ Intourist jest tak obrzydliwym touroperatorem. (Poró wnał em, jak mó wił i co oferował przewodnik hotelowy innego znanego touroperatora, któ ry pracował w tym samym hotelu).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał