Jedynym plusem jest lokalizacja

Pisemny: 31 sierpień 2020
Czas podróży: 26 — 31 sierpień 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
OSADA. Na lotnisku dziewczyna wsiadają c do autobusu powiedział a, ż e ​ ​ bę dziemy musieli jechać tylko na 1 (jedną ) noc do ANITA DREAM HOTEL w wiosce Kirish ze wzglę du na brak miejsc w ANITA KEMER NOCH HOTEL w Kemerze. Przywieź li, ale w recepcji okazał o się , ż e zarezerwowaliś my pokó j w Kirishi na cał e wakacje i zapł aciliś my za hotel w Kemer. Mę ż czyzna w recepcji mó wił chamsko, ż e nie moż esz nigdzie iś ć , to jest twó j hotel. Poszliś my na plaż ę . Plaż a zabita, peł na ś mieci, podartych baldachimó w, poł amanych leż akó w.
Wró ciliś my do hotelu, zabraliś my walizki, wsiedliś my do taksó wki i dotarliś my do wskazanego w naszym voucherze hotelu ANITA KEMER NOCH HOTEL w Kemer. Tutaj też pracują chamy. Zostaliś my oszukani dwa razy w cią gu jednego ranka! Oszuś ci! Biorą pienią dze na hotel w centrum Kemer i osiedlają się w wiosce. Kirisz!!! ! ! Dwa hotele mają tego samego wł aś ciciela. Sprzedają jeden hotel po wyż szej cenie, a osiedlają się w innym, gdzie cena jest tań sza. Oczywiś cie nikt nie zwró ci Ci pienię dzy. Ale nie poddaliś my się! ! ! Znalazł em przewodnika (pomó gł wczasowiczom, któ rych dzień wcześ niej ró wnież zaludnił a afera z Kiriszu), tzw. On dotarl. Jedyną osobą , któ ra tego ranka zachowywał a się wobec nas poprawnie i spokojnie, był przewodnik Jarosł aw z TUI. Bardzo mu dzię kuję!! ! ! Szybko przybył i rozwią zał nasz problem z hotelem. O godzinie 14.00 w koń cu się usadowiliś my.
POKÓ J. Zamieszkaliś my w budynku D, nad barem. Hotel skł ada się z 4 budynkó w. A, B i C są naprawiane. Budynek D jest po prostu okropny! Dostaliś my pokó j 427. Bez balkonu, bez lodó wki, z telewizorem pamię tają cym czasy Ataturka. W dodatku, jak się pó ź niej okazał o, pracował bez dź wię ku, w ogó le nie miał dź wię ku. W szafie nie był o ani jednego wieszaka (dostarczono je nam trzeciego dnia, po wielokrotnych wpisach w jakimś magazynie na recepcji). Instalacja wodocią gowa jest martwa, stale pł yną ca woda w toalecie. Woda pod prysznicem nie był a regulowana - ani wrzą ca, ani zimna. Jedno gniazdo na pokó j i jedno do telewizora. Po rozmowie z wczasowiczami dowiedzieliś my się , ż e aby zakwaterować się w dobrym pokoju, trzeba dopł acić gotó wką w recepcji. Postanowiliś my nie kontaktować się już z nimi.

RESTAURACJA. Trudno nazwać to miejsce restauracją . Catering publiczny. Nie był o miejsca dla wszystkich. Pobiegli z talerzami szukają c kogoś , kto już jadł i wyszedł . Stoł y był y czyszczone ź le lub wcale. Kilka razy natkną ł em się na widelce i noż e, któ re podobno nie został y umyte. Był o suche jedzenie. Jedzenie jest monotonne. All inclusive to mocne sł owo. Dali 1 ś liwkę /gruszkę /jabł ko w 1 rę ce. 2 plasterki arbuza, nie wię cej!! ! ! 1 brzoskwinia!! ! ! Przeraż enie!!! !
Nie odwiedzę ponownie tego hotelu. I nie polecam.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał