Bardzo dobry hotel na 3*, radzę na wygodny i niedrogi pobyt

Pisemny: 24 lipiec 2018
Czas podróży: 4 — 11 czerwiec 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Wakacje w lipcu 2018
1. Lokalizacja. Hotel znajduje się w mieś cie Kemer, na 4 lub nawet 5 linii od morza, spacerkiem do morza okoł o 6 minut. Miejsce jest ciche, w pobliż u nie ma bardzo gł oś nych klubó w, chociaż sł ychać muzykę . Ale ponieważ był o gorą co, nasz balkon był zawsze zamknię ty, aby klimatyzator mó gł dział ać . Jeś li zostawisz otwarty balkon w nocy i rano, bardzo dobrze usł yszysz pieś ni z dwó ch meczetó w. Wł aś nie sł uchaliś my : )
2. Liczba. Hotel ma dwa trzypię trowe budynki i w recenzjach wyczytał am, ż e drugi został wyremontowany, ale pierwszego jeszcze nie. Osiedliliś my się w pierwszym (w któ rym znajduje się lobby i recepcja), w drugim nie byliś my, ale widzieliś my, ż e wszę dzie są nowe drzwi w pokojach. Nasz pokó j znajdował się na 3 pię trze i miał widok na gó ry z dwó ch stron, nasz basen i park. Widok z balkonu jest cudowny, ale z powodu upał u rzadko tam siedzieliś my.

Nie nazwał bym pokoju starym - meble nie są super nowe, ale wszystko jest cał e iw doskonał ym stanie, klimatyzator jest nowy. Jedyną rzeczą jest to, ż e ł azienka jest stara, z wyją tkiem umywalki. Prysznic ledwie zamknię ty, toaleta przesunię ta, prysznic był stary. Ale to nie spowodował o ż adnych niedogodnoś ci. Poza tym, ż e w ogó le nie był o haczykó w i był a jedna malutka pó ł ka przy lustrze, to pod prysznicem w ogó le nie był o pó ł ek. Poprosiliś my o przymocowanie do nas przynajmniej hakó w, ale nic nie został o zrobione. W ł azience był o kilka sł oikó w szamponu i mydł a.
Wi-Fi jest bezpł atny, ale dział a tylko w holu, a nastę pnie z przerwami. Nasz pokó j był tuż nad recepcją , wię c zrobił o się trochę w pokoju.
W hotelu nie ma ż elazka, ale powiedziano nam, ż e za niewielką opł atą sprzą taczki same wyprasują dla nas rzeczy (nigdy nie skorzystaliś my z tej oferty). Nie był o lodó wki, ale przy zameldowaniu moż na był o zapł acić za lodó wkę w pokoju - 1 USD za dzień - uznaliś my, ż e nie jest nam potrzebna.
4. Personel. W hotelu pracują bardzo mili ludzie. Przede wszystkim jest to gł ó wny recepcjonista, któ ry pracuje w cią gu dnia (w nocy zastę puje go facet, któ ry ledwo mó wi ł amanym angielskim i zna kilka sł ó w po rosyjsku). Bardzo mił y i sympatyczny czł owiek, zawsze pytany jak się sprawy mają , odpowiadał na wszystkie pytania z uś miechem, czę sto rozmawiał z goś ć mi. Kiedy się zameldowaliś my, zabrał nasze walizki na 3. pię tro (nie ma windy).
Ró wnież faceci, któ rzy pracują w kuchni, są też kelnerami, wykonali swoją pracę bardzo fajnie, szybko zebrali brudne naczynia, jeś li jakichś naczyń już brakował o, moż na był o im powiedzieć , ż e bardziej się spieszyli.
Kucharz chodził po pokoju z poważ nym spojrzeniem i czę sto coś niewyraź nie komentował , ale jeś li zadano mu pytanie lub proś bę , odpowiadał przyjaź nie. Czę sto dokł adał jedzenie do tac, gdzie koń czył o się to na czas.

5. Sprzą tanie. Był codziennie - myli podł ogi, wywozili ś mieci, dokł adali papier toaletowy, ś cielili ł ó ż ko, wycierali kurz z szafek nocnych i pokie. Rę czniki i poś ciel nigdy nie był y zmieniane od 6 dni, ale nie widzę w tym nic zł ego.
Wskazó wka: nie zostawiaj niczego na podł odze w ł azience - sprzą tacze automatycznie odbierają to jako ś mieci. Wię c bez namysł u zabrali moją torbę z akcesoriami prysznicowymi, potem przeszukali ogó lne ś mieci : )) Znaleź li to - sprzą taczka w ogó le nie rozumiał a, co się dzieje)
6. Odż ywianie. Trzy posił ki dziennie i bez baru. Ś niadania standardowe - warzywa ś wież e i konserwowe, oliwki, sery, jajka na twardo, dż emy, mió d, masł o, pł atki z mlekiem, rzadziej - jajecznica z warzywami. Na obiad i kolację zawsze był o coś mię snego, czasem z wieprzowiną (chyba, nie rozumiem, moż e był a to woł owina : )), a na deser zawsze był y ś wież e owoce - arbuz, melon, rzadziej morele, ś liwki, pomarań cze. Zawsze był y ś wież e warzywa i zioł a, był y ziemniaki, ryż . Czę sto był a zupa. Zawsze pyszny ś wież y chleb. Kawa, herbata i yuppies był y zawsze dostę pne, czę sto przed pó jś ciem spać chodziliś my do strefy gastronomicznej, aby usią ś ć i napić się herbaty. Na pewno nie bę dziesz gł odny, był problem, ż eby się nie przejadać : ).
Strefa ze stolikami jest cał kowicie na zewną trz, wię c przyszli po stolik w cieniu pod markizą wcześ niej - przynajmniej pó ł godziny, a nawet wcześ niej, jeś li nie chciał o się siedzieć w palą cym sł oń cu - a w lipcu jest nawet wcześ nie rano.

Jeś li masz wcześ niejsze wymeldowanie z hotelu i nie masz czasu na ś niadanie, poproś z wyprzedzeniem recepcję o przygotowanie dla Ciebie „boksu na lunch”. Mieliś my pomarań czę , mał y sok 200 ml, babeczkę w opakowaniu - takie ś niadanie, ale lepsze niż nic.
7. Basen. Codziennie był czyszczony i uzupeł niany wybielaczem. Nie jestem fanem basenu, gdy jest morze, wię c nigdy nie pł ywał em, ale ludzie z hotelu zawsze tam byli, szczegó lnie ci z dzieć mi. Zabrakł o leż akó w, wię c ci, któ rzy przyszli wcześ niej, opalają się .
8. Plaż a. Hotel wspó ł pracuje z plaż ową kawiarnią -barem, któ ra znajduje się w pobliż u portu z jachtami. Dla mieszkań có w hotelu dostę pne są bezpł atne leż aki. Ta plaż a oczywiś cie znajduje się na koń cu promenady, ale i tak jest lepiej, niż gdyby w ogó le nie istniał a. Na plaż y chł opaki z kawiarni sprzą tają , czasem myją leż aki. Moż esz takż e zabrać stolik do swojego leż aka.
Lepiej przyjś ć na plaż ę rano przed okoł o 8:30 - pó ź niej już prawie nie ma leż akó w, bo kilka innych hoteli + tylko goś cie kawiarni jeż dż ą na tę plaż ę za darmo.
Ogó lnie hotel jest dobry, byliś my zadowoleni. Nie był o strasznych minusó w, któ re mogł yby zepsuć resztę , dlatego polecam hotel osobom, któ re chcą taniego urlopu bez dodatkó w, ale jednocześ nie chcą odpoczą ć w komforcie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał