EKO hotel od słowa OSZCZĘDZAJ!

Pisemny: 12 wrzesień 2015
Czas podróży: 1 — 8 wrzesień 2015
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 6.0
Do hotelu dotarliś my okoł o 7:00 rano. Powiedzieli, ż e nie ma pokoi i trzeba przyjś ć do 12:00 i sprawdzić , czy pokoje są gotowe. Obiecali, ż e najprawdopodobniej bę dziemy zakwaterowani po 12:00. Dali mi formularz do wypeł nienia i tyle. Brak dodatkowych informacji. Pomimo tego, ż e istnieje przechowalnia bagaż u, nie zaoferowano nam jej, dopó ki sami o to nie poprosiliś my. Ponieważ wiedzieliś my, ż e bę dzie moż na iś ć na ś niadanie, zaczę liś my dopytywać , gdzie jest restauracja, gdzie jest toaleta, a przynajmniej zmyć z drogi. Oczywiś cie odpowiedzieli nam, ale sami nic nam nie powiedzieli. Kiedy podeszliś my okoł o 12:30, aby sprawdzić , czy pokoje są wolne, jedyna Rosjanka, administratorka, powiedział a bardzo nieprzyjaź nie, ż e w rzeczywistoś ci mieli rozliczenie od 14:00. Odpowiedział em, ż e o tym wiem, ale sam poprzedni administrator powiedział , ż eby przyjś ć o 12:00. Poprosił a, ż eby poczekać . Jak dł ugo czekać , na co czekać , nie jest jasne. Ona, jak zaklę cie, powtó rzył a kilka razy to samo, ż e trzeba czekać . Nastę pnie, po okoł o 20 minutach, osiedliliś my się w budynku 4 po drugiej stronie ulicy od gł ó wnego budynku. Pokó j był zadymiony (chociaż w pokojach obowią zuje zakaz palenia). Portier zaprowadził nas do pokoju, po drodze cią gną ł naszą torbę po ziemi, ż e bał am się , ż e po tym pozostaną na niej dziury. Poprowadził nas przez doś ć mał y pokó j, powiedział , co i gdzie jest w pokoju, a potem zaczą ł bł agać o napiwek przy drzwiach. Pokazał am cał ym swoim wyglą dem, ż e nic nie mam, potem zadzwonił am do mę ż a, a mą ż powiedział zwykł ym tekstem, ż e jeszcze nie wymieniliś my pienię dzy i nie mamy nic do dania. Wyszedł , ale potem na każ dym spotkaniu spoglą dał na nas raczej nieprzyjemnie.
Zgodnie z liczbą w zasadzie wszystko, czego potrzebujesz, jest, ale jeś li spodziewasz się wzią ć coś z mini perfum, to nie był o. W ł azience znajdują się.2 dozowniki z mydł em w pł ynie, jest to ró wnież szampon. Dostę pne są ró wnież woreczki na produkty higieniczne oraz czepek ką pielowy. Kapcie był y schowane pod zlewem (swoją drogą portier o nich nie mó wił , najwyraź niej miał nadzieję , ż e ich nie znajdziemy).
Sprzą tanie pokoju. Po przyjeź dzie był o zadymione, nawet ł ó ż ko miał o nieś wież y zapach. Lusterko do twarzy został o uderzone i wytarte dopiero trzeciego dnia po mojej reklamacji. Rę czniki też był y zmieniane dopiero wtedy, gdy narzekał am, ż e są już szare. W teczce informacyjnej na stole był y stare brudne kartki wypeł nione czymś , kwestionariusz sprzed co najmniej dwó ch miesię cy, w szafie wraz z torbą na pranie był brudny cennik. W celu zmiany poś cieli należ y koniecznie postawić liś ć leż ą cy przy ł ó ż ku z informacją , ż e sprzą tanie wykonamy tylko na ż yczenie. Kiedy skoń czył nam się ż el pod prysznic, czyli szampon, przynieś li go nam dopiero po tym, jak oburzył em się na począ tku przez telefon, a potem przyszedł em i powiedział em to samo w recepcji. A najbardziej zaskakują ce dla nas był o to, kiedy w dniu wyjazdu, gdy po ś niadaniu wró ciliś my do pokoju, pokojó wka przyniosł a kopertę na napiwek i zostawił a notatkę , ż e sprzą ta nasz pokó j. Jakoś jestem tym szczerze zszokowany. Nie doś ć , ż e podczas sprzą tania był o wystarczają co duż o oś cież y, to jeszcze lubią zostawiać brudne pranie na podł odze, a czę sto tuż pod drzwiami, wię c widzicie, przynieś li też kopertę na napiwek. Lepiej był oby dobrze posprzą tać !

Restauracja. Jedzenie jest znakomite, zawsze jest z czego wybierać , ale naczynia nie są dobrze umyte (swoją drogą są plastikowe), kelnerzy nigdy nie przyjdą , jeś li nie dacie napiwku. Sami podchodzą w nadziei na napiwek tylko do Niemcó w, Szwedó w, Francuzó w i czę sto przychodzą porozmawiać z Turkami. Na stoł ach, jeś li przyszedł eś jeś ć nie od otwarcia restauracji, nigdy nie ma sztuć có w i serwetek, bę dziesz musiał je samemu zabrać na stoł y kelneró w. Czę sto trzeba był o wycierać stó ł serwetkami od poprzednich goś ci, bo kelnerzy zabierają talerze, ale stó ł nie jest wycierany.
Personel w barze przy basenie wydawał się najbardziej przyjazny i odpowiedni.
Jeś li chodzi o all inclusive, lokalne wino, na przykł ad spró buj zapytać kelnera. Istnieją.2 bary przy basenie, ale w rzeczywistoś ci tylko 1 jest otwarty od 10:00 do 23:00. Moż esz wzią ć herbatę , kawę , fantę , pepsi, sprite, piwo i napoje takie jak yupi (chemia przez chemię ).
Morze i plaż a. Morze jest doskonał e, woda czysta i ciepł a, ALE! Wiele leż akó w jest zaję tych przed ś niadaniem, a jeś li przyjdziesz po ś niadaniu, to najczę ś ciej nie ma leż akó w nawet na sł oń cu. Kiedy przyjechaliś my pierwszego dnia i zwró ciliś my się do obsł ugi na plaż y, powiedzieli, ż e nie ma leż akó w i nie oferują ż adnych rozwią zań problemu. Potem powiedzieli, ż e moż emy usią ś ć przy stolikach przy barze i czekać , aż ktoś odejdzie. Jeś li wię c chcesz usią ś ć na plaż y, musisz wstać wcześ nie i być jednym z pierwszych, któ rzy pobiegną na ś niadanie i pobiegną na plaż ę .
Ogó lnie hotel jest dobry, ale personel jest okropny. Nikt nie chce iś ć na spotkanie. A facet, któ rego pocią ga pó jś cie do spa, jest też chamem. Opró cz tego, ż e urwał z nami w rozmowie, pozwolił nam ró wnież omó wić naszą rozmowę z nim za naszymi plecami. Uważ am, ż e takich pracownikó w hotelu należ y w ogó le zwolnić .
Internet. Wi-fi nie dział a dobrze. Czę sto znika.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał