Zmień personel!

Pisemny: 29 wrzesień 2010
Czas podróży: 1 — 7 wrzesień 2010
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
W rzeczywistoś ci hotel nie jest zł y, a jedzenie na 3 gwiazdki jest ró wnież normalne. Z alkoholem, oczywiś cie, ograniczyli się , uratowali. Ale najbardziej niezatarte negatywne wraż enie pozostawił a obsł uga hotelu! Być moż e sprzą tacz basenu Saifuttin został zwolniony ze swoich obowią zkó w w momencie naszego przyjazdu i przydzielono mu osobistego przewodnika, któ rego mó j przyjaciel i ja nawet nie potrzebowaliś my, a co to denerwują ce obcokrajowiec nie prosił ! Ś ledził nas wszę dzie! Co wię cej, gdy poprawnie pró bowaliś my wysł ać faceta do pracy, reakcja był a niewystarczają ca, w obsł udze najwyraź niej zaczę ł a się gotować „gorą ca krew”! Po tej niewinnej odmowie personel zbuntował się , przestali zmywać brudne naczynia, nalewać drinki. pł acą , drodzy Turcy! Tylko Rustam wywarł na sobie pozytywne wraż enie! Rejep i Sayfuttin są nieadekwatni!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał