Hotel nie dba o swoją reputację

Pisemny: 29 lipiec 2017
Czas podróży: 18 — 25 lipiec 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Przyjazd do hotelu okoł o godziny 22:00. Kolacji nie pozostawiono nam, motywują c to tym, ż e był o już pó ź no (choć zostawia się je w normalnych hotelach). Osiedlili się na pierwszym pię trze z balkonem na barze, to straszne, nastę pnego dnia zaż ą dali przeniesienia nas do innego pokoju. Drugi pokó j był lepszy z widokiem na inny hotel, sam pokó j jest normalny tylko w ł azience krany i umywalka są sł abo umyte, ż e ten hotel nie jest bezpieczny.
Jedzenie jest sł abe, desery i sł odycze nie są tam, gdzie są . Mię so jest pó ł produkty, 2 razy był y kawał ki kurczaka, któ re są trudne do zdobycia. Nie byliś my gł odni, ale też nam się nie podobał o.
W hotelu nie ma darmowego ż elazka, tylko za opł atą wykonają usł ugę , to już ś mieszne:
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał