Kochasz mrówki? Witamy w hotelu Hawana!

Pisemny: 28 lipiec 2019
Czas podróży: 2 — 10 lipiec 2019
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 8.0
Mił ego dnia wszystkim) Recenzja okazał a się dł uga, ale ci, któ rzy chcą poznać prawdziwy obraz reszty w hotelu HAVANA w Kemer, powinni poś wię cić trochę czasu. Mam nadzieję , ż e pomoż e to w wyborze miejsca na nocleg))
Wraż enia o hotelu są niejednoznaczne...odpoczywaliś my w lipcu 2019 - od plusó w: 1. teren uszlachetniony; 2. basen był czysty podczas naszego pobytu (ale warto zauważ yć , ż e czystoś ć wokó ł niego był a, szczerze mó wią c, nie tak gorą ca. . wczasowicze stł ukli szklankę tuż z boku, wię c fragmenty został y usunię te dopiero po kilku godzinach, chociaż incydent został zgł oszony natychmiast); 3. kuchnia jest doskonał a - szef kuchni to prawdziwy ekspert w swojej dziedzinie! ! zawsze jest duż o ś wież ych warzyw i zió ł , pyszne wypieki, tydzień był a ryba, grill i kurczak ogó lnie wszystko jest pyszne, zawsze wszystkiego był o doś ć , nieważ ne o któ rej godzinie przyszedł eś restauracja; 4. w kompleksie jest sił ownia (choć jest „reklamowana” jakoś przypadkiem – trafiliś my tam ostatniego dnia, a potem po prostu dlatego, ż e musieliś my coś zrobić przed przyjazdem przewodnika transportu); 5. Osobiś cie podobał o nam się poł oż enie hotelu - do morza jakieś.10 minut na piechotę , do centrum Kemer (do wież y zegarowej) mniej wię cej tak samo, ale w przeciwnym kierunku.
A teraz do wad:

1. Stosunek poszczegó lnych pracownikó w obsł ugi do turystó w to tylko eksplozja mó zgu! ! ! „Czł owiek” na recepcji uważ a, ż e ​ ​ jest najważ niejszy i tutaj WSZYSTKO decyduje (to cytat z niego osobiś cie). Kontaktują c się z nim w jakiejkolwiek sprawie, spotkasz się z imitacją jego ekstremalnej zaję toś ci – objawia się to bezcelowym klikaniem myszką na ekranie monitora (oczywiś cie nie zachodzą ż adne procesy). „Waż ny facet” zignoruje wszelkie pró by rozpoczę cia rozmowy, zacznie gdzieś dzwonić itp. - dział o się to systematycznie i nie tylko u nas, ale takż e z innymi goś ć mi. Kiedy jednak „kró l” raczył się komunikować ze zwykł ymi ś miertelnikami w naszej osobie, ogł oszono nam, ż e zwyczajowo przy odprawie wrę czono mu coś „z serca” - w naszym przypadku był o to kilka banknotó w w hrywnach, ale podobno , to wedł ug tureckich standardó w bardzo mał o, wię c uprzejmie dostaliś my „Najlepszy pokó j”.
2. Jeś li chodzi o pokoje - wszystkie są prawie takie same, mieliś my szczę ś cie mieszkać w 3 opcjach))! ! ! W zasadzie na przecię tne 3-ki był oby dobrze, ale skoro hotel pozycjonuje się jako 4-gwiazdkowy, trzeba zrozumieć , ż e pokoje nie speł niają tego standardu! Meble są stosunkowo nowe (w jednym z pokoi drzwi szafy został y odsunię te i po prostu wł oż one w odpowiednie miejsce. Skoro tego nie wiedzieliś my, drzwi trzasnę ł y nam na nogach, dobrze, ż e nie był o dziecko). Telewizor dział ał (tylko kilka kanał ó w w ję zyku rosyjskim o wzglę dnej jakoś ci transmisji sygnał u, ale nadal dział ał ). Lodó wka w pokoju, szczerze mó wią c, jest dziwna - stoi w szafie i gdy drzwi są zamknię te, nie chł odzi, a po prostu piecze jedzenie. Aby to zadział ał o, trzeba otworzyć drzwi, ale wtedy czę ś ć pomieszczenia jest zablokowana i poruszanie się po pomieszczeniu staje się problematyczne, ponieważ pomieszczenia, delikatnie mó wią c, są BARDZO zwarte. W pokoju jest wystarczają co duż o gniazdek, ale niektó re z nich są po prostu wyrwane „z mię sem”, wię c korzystanie z nich jest po prostu niebezpieczne. Ł azienka w pokojach jest w porzą dku, ale to tylko problem z wodą - codziennie okoł o 7 rano a wieczorem przez pó ł torej godziny w ogó le nie był o wody (w tym czasie wł ą czany jest filtr basenowy, wię kszoś ć chyba w tym tkwi problem), a w ś rodku dnia trzeba zł apać chwilę na ką piel w ciepł ej wodzie - zbiorniki na dachu i nagrzewanie się wł aś nie od sł oń ca, wię c kto pierwszy z goś ci zabrał prysznic, dobra robota! Reszta - trzeba nadą ż ać , ale jak nie miał aś czasu - pł ywać w lodzie iw ogó le „wszyscy tak ż yją , i Niemcy i Turcy, i nikt się nie skarż y, a ty jesteś gorszy od Niemcó w! ” - tak powiedział a nam bardzo WAŻ NA osoba w recepcji.
3. Kiedy zameldował em się w pokoju, nie miał em poję cia, ż e ​ ​ bę dę musiał dzielić przestrzeń ż yciową z kimś innym)) - w pokoju są mró wki. Nie, nie tak - w pokoju są mró wki !!! ! ! nie ma ich dwó ch lub trzech, nie trafił y tam przypadkowo i od razu wyszł y. . Każ dy pokó j ma balkon, jest spleciony z roś linami, stamtą d w naszym przypadku „szł y” te gorliwe mał e owady. Poza tym szli zbiorowo i szybko, do tego stopnia, ż e ​ ​ kiedy rano się obudził em, był em po prostu oszoł omiony, bo byli wszę dzie! ! ! Okazał o się , ż e pokonanie takiej iloś ci gę siej skó rki bez specjalnych ś rodkó w, dzierż ą c tylko pantofelek, był o po prostu niemoż liwe, wię c pobiegł em do zbawiciela z recepcji po pomoc. Tym razem nie czekał em, aż WAŻ NE zwró ci na mnie uwagę , ale od razu aktywnie i jasno okreś lił em moje wymagania - wysł uchali mnie i obiecali pomoc w cią gu 15 minut. . Zauważ ył em, ż e pokojó wka przyszł a za 3.5 godziny))) do tym razem rodzina owadó w został a przez nas bezlitoś nie zniszczona, ale ich krewni pospieszyli na ratunek, wię c liczba mró wek okresowo wracał a do oryginał u)) W koń cu walka z mró wkami z chemicznym sprayem trwał a okoł o 3 minut o godz. wię kszoś ć - dlaczego to był o czasochł onne i sprawiał o mi kł opoty, nie wiem. Moż e recepcjonistka po prostu chciał a się z nich ś miać , a moż e po prostu nie dbają o swoich goś ci - historia o tym milczy. . .
4. I jeszcze jeden waż ny punkt! ! ! nasz lot został przeniesiony z rana na wieczó r, wskazano, ż e spę dzamy ten czas w hotelu na koszt organizatora wycieczki. Zgodnie z regulaminem wykwaterowanie z pokoi nastę puje do godziny 11.00, ale przy zakwaterowaniu obiecano nam peł ną obsł ugę w ostatnim dniu ze wzglę du na zmianę godziny wyjazdu. W rzeczywistoś ci - o 13.00 pokojó wka ogł osił a, ż e ​ ​ musimy wyjś ć , posprzą ta! ! A recepcjonistka (w któ rej obecnoś ci ogł oszono wł aś ciwą obsł ugę ) był a bardzo zdziwiona, ż e ​ ​ jeszcze nie zwolniliś my pokoju i powiedział a, ż e ​ ​ w tym przypadku musimy ZAPŁ ACIĆ za czas, w któ rym usiedliś my))) Ale jak się okazał o, sytuacja w tym przypadku rozwią zuje się bardzo prosto - telefon do przewodnika bł yskawicznie uwolnił nas od dodatkowych wydatkó w, a WAŻ NA osoba ze zdziwieniem stwierdził a, ż e ​ ​ chodził o mu o dopł atę czasu w hotelu, gdybyś my chcieli zostać u nich jeszcze kilka dni, i po prostu go ź le zrozumieliś my)))

Jak zakoń czyć recenzję ? Ogó lnie oczywiś cie moż na tu odpoczą ć - jedzenie jest bardzo smaczne, morze pię kne i czyste, niedaleko plaż y i centrum, ale jeś li jesteś przyzwyczajony do normalnej obsł ugi hotelowej, mijaj to miejsce. Moż e wszystkie hotele w tym kraju praktykują takie podejś cie do goś ci, nie wiem – to był a pierwsza wycieczka do sł onecznej Turcji. Ale to był a w 100% negatywna obsł uga - mieszkał em w ró ż nych hotelach, jest z czym poró wnać . Nawet w hostelach czasami nastawienie jest znacznie lepsze. W każ dym razie uważ am, ż e przynajmniej niewł aś ciwe i nietaktowne jest poró wnywanie ludzi wedł ug narodowoś ci, bycie niegrzecznym i niegrzecznym, odmawianie zakwaterowania i wył udzanie pienię dzy za pomocą sztuczek - kierownictwo hotelu powinno zwracać uwagę na takie „drobiazgi”. Powodzenia w hotelu, a goś ciom cierpliwoś ci i nerwó w! ! ! Dzię kuję , jeś li przeczytasz do koń ca, mam nadzieję , ż e moja recenzja przyda się komuś )) Dobrego nastroju i sł onecznego komfortowego pobytu dla wszystkich ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał