Hotel jest skromny, niedrogi, z jego zaletami i wadami

Pisemny: 17 lipiec 2021
Czas podróży: 20 czerwiec — 7 lipiec 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
Odpoczywaliś my z koleż anką w Akman Beach Hotel 4* od 27.06. 2021 do 07.07. 2021.
Zacznijmy od zł ych:
1) przy wyborze hotelu organizator wycieczki zaznaczył , ż e wszystkie pokoje są standardem (nawet za dodatkową opł atą nie moż na wybrać pokoju z widokiem na morze). Po przyjeź dzie usadowiliś my się w naroż nym pokoju, bez dostę pu do balkonu (nie ma gdzie suszyć rzeczy). Po tym jak zobaczyliś my, ż e wię kszoś ć pokoi posiada balkony. Na proś bę o zmianę numeru zostaliś my wykopani na wszelkie moż liwe sposoby.
2) Wi-Fi. Zaraz w recepcji poprosili o hasł o do wi-fi, na co otrzymali oburzoną odpowiedź „Internet 10$ na 7 dni za 1 urzą dzenie”. Nie wzię liś my i nie przegraliś my: w pobliż u sceny animacji jest bezpł atne szybkie Wi-Fi.

3) i co najważ niejsze. Na miejscu jest animator. Kilka dni przed wyjazdem podszedł do nas i zaproponował nam wycieczkę jachtem z imprezą piankową o zachodzie sł oń ca za 20 USD za osobę . Natychmiast przynieś liś my pienią dze i czekaliś my na wycieczkę nastę pnego dnia. Czek się nie zepsuł i nie mieliś my wą tpliwoś ci, ż e pracownik hotelu moż e oszukiwać .
Tuż przed wycieczką animator powiedział , ż e samej wycieczki nie bę dzie i odszedł . Po 2 godzinach podjechaliś my po pienią dze, na co animator był zaskoczony naszym widokiem i nie rozumiał , czego od niego chcemy. My z kolei usł yszeliś my odpowiedź „wró ć za godzinę ”. Godzinę pó ź niej ponownie usł yszeliś my zdanie typu „wró ć pó ź niej”. Dlatego nastę pnego dnia polecieliś my do domu (o czym animator wiedział ), powiedział , ż e zostawi pienią dze na recepcji. Rano oczywiś cie nie był o pienię dzy. Nastę pnego ranka (w dniu wymeldowania) podeszliś my do animatora z ż ą daniem zwrotu pienię dzy za nieudaną wycieczkę . Na co udawał , ż e widzi nas po raz pierwszy i powiedział , ż e przyjdzie za 10 minut. Jak moż na się domyś lić , nie był o go tam.
W ś rodku historii zwracamy się do profesjonalistó w:
1) przewodnik hotelowy z wycieczki Bakhtiyar mez
To on pomó gł nam znaleź ć animatora (któ ry cał y czas ukrywał się przed nami na recepcji) i zwró cić pienią dze. Wielkie dzię ki mu za to.
2) Pierwsza linia brzegowa. Widzisz morze tuż przy ś niadaniu.
3) plaż a jest kamienista, czysta, woda też jest czysta.
Polecamy wycieczkę jachtem Adrasan na tureckie Malediwy (wzię liś my ją od przewodnika i nie ż ał owaliś my) i odwiedzenie narodowego kanionu Goynuk.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał