brak managera, czyli jak zrujnować dobry hotel

Pisemny: 11 styczeń 2011
Czas podróży: 11 — 19 wrzesień 2010
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 6.0
Wybraliś my ten hotel ze wzglę du na ł adne zdję cia w recenzjach turystó w. Przycią gnę ł am też koszty : ) I nie ż ał owali. Pierwsza linia, kompaktowe przytulne terytorium, cudowne morze, ALE personel to coś ! To oni peł nili rolę animatoró w pod koniec sezonu – recepcjonistki, sprzą taczki/ts, barmani. Ponieważ jesteś my pozytywnymi, niezł oś liwymi ludź mi, z humorem odbieraliś my to, co się dzieje. Pokojó wka przez 8 dni pojawił a się w pokoju dopiero pierwsze dwa dni, kolejne nawet nie poszł y odebrać napiwek z ł ó ż ka : ). W zwią zku z tym bez zmiany rę cznikó w, bez wyrzucania ś mieci z kosza. Na recepcji ustawiał a się kolejka wczasowiczó w z tymi samymi roszczeniami do sprzą tania pokoi - przyjazny personel reagował skinieniami gł owy i sympatycznymi uś miechami : ) Niemniej jednak o obecnoś ci pokojó wki w hotelu ś wiadczył wó zek z papierem toaletowym i prześ cieradł ami na ś rodku korytarza na drugim pię trze naszego budynku. W restauracji - baaaardzo niespieszni kelnerzy, musiał em szukać i bł agać o ł yż ki, widelce, kubki. A rano nikomu nie ś pieszył o się zbieranie nieczyszczonych od wieczora szklanek i talerzy. Wydawał o się , ż e personel był cał kowicie niekontrolowany i pozostawiony sam sobie. I naprawdę szkoda, ż e ​ ​ nie ma mocnej rę ki, któ ra by wszystko uporzą dkował a w tym mał ym, ł adnym, przytulnym hotelu. A moż e chodzi o nastró j oboję tnoś ci na koniec sezonu?
Jeś li chodzi o jedzenie, to jest wię cej niż skromne, chociaż nie chodziliś my gł odni, mimo prawie cał kowitego braku mię sa.
A jednak warto wybrać się do tego hotelu, pod nastę pują cymi warunkami - dobra cena za wycieczkę , nie ma problemó w z niesprzą tanym pokojem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał