Nieuprzejmość kierownika.

Pisemny: 9 lipiec 2023
Czas podróży: 2 — 15 czerwiec 2023
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Postanowił em ostrzec osoby, któ re po przeczytaniu wielu dobrych recenzji wybrał y ten hotel. Najpierw o bó lu. Zarezerwował em pokó j rodzinny z 2 sypialniami. W rzeczywistoś ci do hotelu dotarli o 8 rano, o 13 dali kartę z pokoju w bloku B. Pokó j jest na pierwszym pię trze, a wł aś ciwie na parterze. Rodzinny dwupokojowy to sypialnia i jeszcze dwa nastoletnie ł ó ż ka w przedpokoju. Wszystko. Poprosili o inny pokó j, ale nam nie odmó wili, ale dali nam pokó j na 4 pię trze, jest to poddasze, gdzie druga sypialnia to był e pomieszczenie techniczne, przez któ re przechodzi wycią g z kuchni. Szum i smró d w kuchni jest zawsze obecny. Okno w tej sypialni jest mał e, ł ó ż ka kró tkie, jak na nastolatka, ale nie dla dorosł ych. Kiedy powiedziano o tym kierownikowi Hakanowi, strasznie się oburzył i cytuję : „Teraz bę dziesz pł akać u mnie. Wyrzucę cię ”. I to nie jest za moje mał e pienią dze za pokó j. Uważ am, ż e takie podejś cie do goś ci jest niedopuszczalne. Chamstwo i arogancja. Z plusó w hotelu.
Dobre jedzenie, pię kna zwarta okolica,
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał