Tutaj czekasz na AD

Pisemny: 20 październik 2018
Czas podróży: 5 — 16 październik 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Wpadli do tureckiego piekł a. Brzydszy niż hotel, personel (niegrzeczny), sprzą tanie . . nie widział em.
O pokoju: wszystkie meble zepsute, drzwi szafy wiszą , nie ma pokoi dwuosobowych, tylko pokoje trzyosobowe, w zlewie nie był o odpł ywu i nikt nie zadał sobie trudu, ż eby go naprawić , pod prysznicem jest woda po kostki. Jeś li jesteś gotowy, aby wprowadzić się do pokoju, któ ry nie był wcześ niej sprzą tany, a sam moż esz go pó ź niej posprzą tać , to jesteś tutaj. Bez sprzą tania przez 2 tygodnie! Brak ś rodkó w do prania, rę czniki są brudne, poplamione i nie są wymieniane. Poś ciel nie jest zmieniana po poprzednich lokatorach, prześ cieradł a są podarte i mó wią , ż e nie ma nowych i czystych.
Restauracja, jeś li moż na to tak nazwać , jest jeszcze smutniejsza. Cał kowicie niehigieniczne warunki, brud, smró d, ż adnych ł yż eczek, kieliszki w ogó le, tylko plastikowe, widelce, ł yż ki i talerze nie wystarczą , jest tylko 5 kawał kó w zupy. Jedzenie jest brzydkie, wyrzucają je z misek przed sobą , jak pomyj dla ś wiń , stoł y z tł ustymi i brudnymi obrusami papierowymi, a raczej przykrytymi papierem. Nie ma kawy, jest tylko jej pozbawiony smaku substytut. Nastawiaj się na to samo jedzenie każ dego dnia: zgnił e pomidory, ogó rki, spleś niał e oliwki i przypalone kotleciki sojowe unoszą ce się w tł uszczu zamiast sera, kostki tandetnego, bezsmakowego produktu zastę pczego, któ ry się rozpada. Owsianka „gotuje się ” przed tobą , wlewają c zimne mleko z torebki do pł atkó w owsianych i rozcień czają c gorą cą wodą . Nie ma owocó w. Pracownicy kuchni ubrani w brudne dresy, stoją c przy dystrybucji, palą i palą prosto w twarz, rzucają c bykami po podł odze. Narzekanie jest bezuż yteczne, po prostu zaakceptuj.

W recepcji siedzi ukraiń ska administrator Oksana, któ ra pobiera dodatkową opł atę w wysokoś ci 30 dolaró w, aby osiedlić się w przyzwoitym pokoju, ale trzeba bę dzie ją umyć , kupują c detergenty do dezynfekcji. Administrator nie umie się komunikować , mó wić , kompletny brak wykształ cenia i etykiety. Wszystkie krzesł a w holu są brudne i wkurzone przez ś pią ce tam koty.
Hotel pozycjonuje się wedł ug systemu „All Inclusive”, ale alkoholu nie ma, ponieważ moż na był o ż ebrać o 50 gram wina, a potem po skargach do przedstawiciela Pegasusa. Nawet Cola trzeba tu pilnować , udał o nam się wypić tylko kilka kieliszkó w. Woda z kranu jest mę tna.
Jest basen, ale podobno jest brudny, bo. nikt nawet nie odważ ył się w nią zanurzyć . Goś cie piją i piją coś w rodzaju beczkowego pł ynu z plastikowych butelek po 0.5 litra, chanson muzyka lat 90-tych.
Relaks w hotelu nie jest prawdziwy! Musiał em wyjś ć po ś niadaniu gł odny i przyjś ć tylko na noc, jedzą c w ulicznych kawiarenkach. Dzię ki temu moż na był o na chwilę zapomnieć , uzyskać pozytywne...niestety, nie w hotelu i pokoju. Kiedy zaczę li narzekać na pracownika Pegasusa Kemrana, po prostu nie chciał się z nami komunikować i sł uchać naszych pró ś b . Jego kwalifikacja polega tylko na narzucaniu wycieczek. Podobno wyglą d hotelu pozwala mu na komunikację z nami.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał