Okropny hotel!

Pisemny: 6 luty 2018
Czas podróży: 21 — 27 sierpień 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Odpoczywał a z mę ż em w sierpniu 2017 r. 5 gwiazdek poleciał o na Fortune do Kemer, przez operatora Annex-Tour. Przedstawiciel biura podró ż y zapewnił nas, ż e w Kemer nie ma podobno zł ych hoteli 5* (gdziekolwiek w Fortune pojedziemy - bę dzie super). Uzgodniliś my, jaka jest ró ż nica mię dzy któ rym hotelem, najważ niejsza jest jego kategoria 5 *! Samolot spó ź nił się.2 godziny na odlot, a my zostaliś my zakwaterowani w hotelu "Kemer Millennium Resort" przez 22 lata. , Jednocześ nie powiedział , ż e obiad się skoń czył , a lunch box da nam okoł o 01 roku. noc! (naprawdę podana - kanapka z kieł basą sojową i 2 ś liwkami).
Wchodzą c do pokoju - prawie zemdlaliś my! Pokó j sfatygowany, tapeta podarta, brudna, ł azienka pogrzybiona, brak krzeseł , poł amane wieszaki, przyciemnione oś wietlenie, pilot trafił na recepcję . Sam hotel przez dł ugi czas był remontowany. Hotel jest domem dla wielu obywateli Turcji, jedzenie w hotelu jest takie samo, bez smaku, przeznaczone tylko dla tureckich konsumentó w.
Prawie nie był o wyboru dań , nic do jedzenia.

Dopiero po wielokrotnych skandalach ze strony tych samych oszukanych klientó w jak zaczę liś my trochę lepiej gotować (serwowany kurczak pieczony itp. ). Restauracja jest kiepsko sprzą tana, kiepsko umyte naczynia. Napoje dla tureckich goś ci wlewano do kieliszka, a wszyscy pozostali - w plastikowych i bardzo mał ych porcjach (nieszczę ś liwie się czujesz proszą c o nalanie wię cej). Daleko do morza plaż a jest brudna, nieczyszczona. Jeden plus - samo morze, któ re (jak zawsze w Kemer) jest super!
Nastę pnego dnia po ustaleniu się na spotkaniu informacyjnym z przedstawicielem Annex-Tour, my, podobnie jak inni mieszkań cy, bę dą c pod wraż eniem niezgodnoś ci hotelu z jego rzekomym 5-gwiazdkowym, zaż ą daliś my przeniesienia nas do hotelu speł niają cego kategorię , ale przedstawiciel Annex-Tour odmó wił i powiedział , ż e jest to moż liwe tylko wtedy, gdy zapł acimy za inny hotel. I 22:08.2017
napisał roszczenia, któ rych do tej pory nikt nie rozważ ał z firmy Annex-Tour i nie udzielił mi odpowiedzi!
(choć obiecał robić to codziennie)
24.08. 2017 Na terenie hotelu odbył o się spotkanie z kierownikiem regionalnym Tour Operator Annex-Tour, gdzie zaż ą dał em przedstawienia dokumentó w potwierdzają cych obecnoś ć hotelu "Kemer Millennium Resort" deklarowanej kategorii 5*. Regionalny kierownik Biura Podró ż y przeprowadził rozmowy z przedstawicielami hotelu, któ rzy dostarczyli kserokopie takich dokumentó w. Z dokumentó w wynikał o, ż e w okresie jednej godziny od 21.08. 2017 do 27.08. W 2017 roku (czyli podczas naszego pobytu w hotelu „Kemer Millennium Resort”) hotel nie miał przypisanej kategorii 5*.
Jednak mimo to nie zostaliś my przeniesieni do innego hotelu i musieliś my zostać w tym wspaniał ym hotelu do koń ca wakacji.
Tym samym przedstawiciele Tour Operator Annex Tour, dą ż ą c do wł asnych celó w kupieckich, przeszukiwali nas i wielu takich samych jak my turystó w, któ rzy w tym okresie przez oszustwo osiedlili się w hotelu „Kemer Millennium Resort”, któ ry nie posiadał przypisana kategoria 5 *.

Kiedy wró cił em do domu, napisał em wiele skarg do kierownictwa Tour Operator Annex Tour, odwoł ał em się do biura podró ż y, ale do tej pory nie otrzymał em odpowiedzi na moje roszczenia i odwoł ania!
Nie mam czasu ani nerwó w, ż eby ich pozwać . Chociaż tacy oszuś ci powinni być dobrze wyszkoleni, w trakcie sezonu zbierają duż o pienię dzy, oszukują c ludzi!
Chcę ostrzec skó rę - nie zajmuj się tym touroperatorem, a takż e zastanó w się.10 razy przed wyborem tego hotelu !!!!!!! ! ! ! ! ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał