STRASZNY hotel, nie widziałem czegoś takiego, jeśli nie wierzysz mi na słowo, to sprawdź sam.

Pisemny: 5 czerwiec 2017
Czas podróży: 25 może — 1 czerwiec 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Wykupił em wycieczkę dla rodziny z TPG do hotelu Millennium Risort Kemer 5* na dwa dni przed wyjazdem. 25.05. Rok 2017 przyszedł do hotelu od tego momentu zaczę ł y się trudnoś ci.

- Osiedlił się w pokoju, w któ rym pracowali budowniczowie, ukł adał pł ytki.
Po odczekaniu dali kolejny pokó j, w któ rym klimatyzator nie dział ał , telewizor się nie zamkną ł , balkon się nie zamkną ł , nie był o sejfu, kanalizacja był a zapchana, nie był o akcesorió w ł azienkowych i był jeden bar mydł o dla dwojga, nie był o wody pitnej, koc. Pokó j był brudny. (zał ą czone zdję cie). Nie ma numeró w zastę pczych.



- Po wizycie w restauracji zobaczyliś my brudne pomię te obrusy, podarte zasł ony, brak naczyń . Jedzenie nie jest ś wież e (np. grillowane warzywa, smaż one ziemniaki jak z lodó wki), dania niskiej jakoś ci i ograniczony wybó r, sł odycze trudno nazwać jedzeniem, prawie nie ma owocó w. Wybó r napojó w jest minimalny. Kolejki po jedzenie, za grillem stał y 50 minut. (zał ą czam zdję cie)
- Droga na plaż ę prowadził a przez wysypisko ś mieci na zniszczonym drewnianym pokł adzie w ruinie. Nie ma innego wyjś cia! (Zdję cia w zał ą czeniu)

- Plaż a jest szeroka na 20 metró w w pobliż u obszaru technicznego z ł ó dkami, bardzo brudna, tylko 7 parasoli w zł ym stanie na cał ej plaż y. Leż aki są brudne, czę ś ciowo zepsute, za mał o. Materace są podarte, brudne i nie wystarczają na wszystkie leż aki. Jedyna garderoba peł nił a funkcję toalety. Na plaż y nie był o baru, tylko woda jak YUPI. Na plaż y gruz budowlany i brud. (Zdję cia w zał ą czeniu)
https://goo. gl/photos/eFCUCSDi7f2xphhK6

Myś lę , ż e Hotel Millennium Risort Kemer 5* to zdecydowanie nie 5*, ale maksymalnie -3*.

- 26.05. 2017 o godzinie 16:00 podczas spotkania z przewodnikiem TPG, Damir poprosił o zmianę hotelu na 4*, 5* z dopł atą lub bez. Przewodnik Damir obiecał wymienić hotel, jeś li kupimy wycieczkę do Pomukkale za 120$ (ta cena jest 2 razy za wysoka). Powiedział , ż e jeś li nie wymieni hotelu, zwró ci pienią dze.
Cią gle oszukiwał i dawał nadzieję , wyznaczył dyskusję i przecią gał czas, ale obietnicy nie speł nił . Hotel się nie zmienił i nie zwró cił pienię dzy.
Marnował em czas, Damir przyszedł godzinę spó ź niony lub w ogó le nie przyszedł , albo prosił , ż eby poczekać , aż przedstawi prezentację i udzieli pozytywnej odpowiedzi, wyszedł bez decyzji.
Obiecał zwró cić pienią dze, ze ś miechem powiedział „niech zadzwonią do mnie z Ministerstwa Turystyki, zaraz oddam”.


- od 29 do 31.05. 2017 od strony są siedniego hotelu bardzo gł oś na muzyka grał a do godziny 1:00 w nocy. Personel hotelu powiedział „nie sł yszeli muzyki”.

- Ostatnią kroplą cierpliwoś ci był a kradzież telefonu od mojej ż ony, ostatniego dnia. (Zał ą czam zdję cie ś cież ki GPS skradzionego telefonu po naszym locie do Kijowa, Google - chronologia). Jego ostatnie miejsce jest zaskakują ce, chociaż nigdy tam nie byliś my, a już byliś my w Kijowie.
Podczas mojego pobytu w hotelu nie widział em ani jednego zadowolonego z obsł ugi, turyś ci czują się oszukani.
(adres zał ą czam do recenzji hoteli).
https://www. otpusk. com/hotel/17920-kemer_millenium_resort#tab=tour- comments
Po podró ż y pojawił o się uczucie zmę czenia, oszustwa i rozczarowania. Jestem pewien, ż e nie jest to odosobniony i szczegó lny przypadek.
Autentycznoś ć moich sł ó w moż na sprawdzić odwiedzają c hotel.

Pokó j 3158

Z poważ aniem,
Olega Moisejewa.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał