Okropny hotel?

Pisemny: 17 czerwiec 2011
Czas podróży: 30 może — 11 czerwiec 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 2.0
Wycieczkę kupił em w pó ł tora miesią ca od TezTour w biurze, w któ rym kupił em już wycieczki wię cej niż raz. Zawsze podró ż ował em z TezTour, brał em kupony w tym samym biurze, kupował em wycieczki z wyprzedzeniem, uważ ał em hotele tylko 5 gwiazdek i wię cej. Jak mogł eś polecić taki okropny hotel. Wcześ niej czytał em recenzje w Internecie o wakacjach w Turcji i hotelach. Przyszedł em do biura TezTour ze mną i moją ż oną , któ ra podobał a się hotelowi znajdują cemu się w Side. Ale kierownik Natalia polecił a hotel w Kemer Alatimya Village 5 *, mó wią c, ż e ten hotel jest lepszy, dobra lokalizacja, zieleń , przyroda jest lepsza niż w Side, morze jest czystsze, niemiecki wł aś ciciel i wszystko jest tam dobrze. Kró tko mó wią c, TezTour poleca. Przekonany. Wró cił em do domu i przeczytał em recenzje i zdał em sobie sprawę z recenzji, ż e hotel nie jest tym, czego chcę . Zadzwonił em do Natalii i powiedział em, ż e są dzą c po opiniach, hotel nie jest zbyt dobry. Natalia zapewnił a, ż e ​ ​ hotel jest dobry, a recenzje piszą ci, któ rym się nie podobał o, wię c jest ich wię cej. Uspokoił em się myś lą c
ż e to jest TezTour, zwł aszcza ż e wycieczki w tym biurze kupił em nie pierwszy raz, nastawił em się na pozytywy i zaczą ł em czekać na wyjazd. Polecieliś my do Antalyi, przyję liś my nas dobrze, pojechaliś my do hotelu komfortowo. Powiedziano nam, ż e spotkamy się w hotelu o 18.00 z hotelowym przewodnikiem. Wię c
Byliś my w hotelu o 12.30 zaproponowano nam obiad, ao 14.00 bę dzie check-in. Przeszliś my przez teren hotelu, jest naprawdę zielony i pię kny. Potem pomyś lał em, ż e zł e recenzje naprawdę piszą wię cej, oczywiś cie trzeba o nich pamię tać , ale nie odkł adać na nich. Po przyjeź dzie oddał em paszporty, wypeł nił em ankietę , wł oż ył em do paszportu 50 dolaró w, kierownik o imieniu Yashar z ogromnym uś miechem i radosną miną wycią gną ł pó ł kopejkę i wł oż ył ją do kieszeni. Poprosił em go o drugie pię tro z widokiem na morze lub bliż ej morza, na co otrzymał em aprobują cą odpowiedź , ż e damy najlepszy pokó j. I ze spokojną duszą poszedł na obiad. Do godziny 14.00 wró ciliś my do recepcji,

widzieliś my wię cej osadnikó w, któ rzy już mieli niezadowolone spojrzenia i sł ychać był o zirytowane gł osy. Có ż , nie drgną ł em, jakby wszystko był o pod kontrolą . Minę ł a godzina, druga idę się dowiedzieć , mó wią mi, ż e wszystko jest w porzą dku, muszę jeszcze trochę poczekać . Potem, o szó stej wieczorem, widzę , ż e ten Yashar gdzieś znikną ł . Zaczą ł em pytać , ale okazuje się , ż e się zmienił . Có ż , to mnie dostał o. Rozpoczą ł się skandal, ale okazał o się , ż e był o już za pó ź no, wszystkie normalne numery został y już zaję te. Po krzykach i kł opotach na wakacjach zwró cili mi pię ć dziesią t dolaró w, przeprosili i obiecali osiedlić się jutro w normalnym pokoju, ale na razie zaoferowali mi pokó j, moją ż onę i 9-letnie dziecko, pokó j dwuosobowy z dwó jką pó ł tora ł ó ż ka i widok na zrujnowany budynek. Był a już godzina 19.00. Przewodnik hotelowy z TezTour nie został znaleziony ani przeze mnie, ani przez personel recepcji. Po zapewnieniu nowych menadż eró w Borysha i Khalila, ż e ​ ​ jutro się przeprowadzą , poszedł em do pokoju i był o jasne, ż e dzień jest stracony.
Pokó j jest mał y, okoł o 11 m2, prysznic i toaleta są poł ą czone, aw podł odze jest otwó r na wodę , podł oga prysznica i toalety jest oddzielona centymetrową krawę dzią . W lodó wce jest butelka wody, to dobrze. Meble są trochę stare, na podł odze jest stary dywan i wyrwane cokoł y. Telewizor 12” CRT, choć nie jest to aż tak waż ne, ale w pię ciu gwiazdkach XXI wieku, kiedy mał e 15” LCD kosztują pię ć kopiejek, to po prostu nę dza. Klimatyzator pracuje kroplami, jest zimno lub gorą co, montaż też jest jakaś lokalna firma. Super, witamy w pię ciu gwiazdkach. Nastę pnego dnia siedzę w recepcji na przeprowadzkę . Borysh był w recepcji. Przybył wcią ż osiadł y na mnie wzrok bez uwagi, odczekał em dwie godziny i od razu zaczą ł em się kł ó cić . Dla mnie tam, co jest niezrozumiał e, Borysh odpowiedział i zaproponował . Aż , dzię ki Bogu, Khalil pojawił się o czwartej i jak obiecał , przy okazji, razem z Boryshem, któ ry, jak zrozumiał em, postanowili nas ponownie popchną ć ,
i zaoferował normalny pokó j w tym hotelu z widokiem na morze. Pokó j znajdował się na ostatnim pię trze gł ó wnego budynku, nieco wię kszy, 14 m2. Prysznic jest poł ą czony z toaletą , ale był a kabina prysznicowa, choć bardzo mał a, ale już postę p. W pokoju był y nawet czyste szlafroki i kapcie. Jedno duż e ł ó ż ko, drugie pó ł tora. To prawda, ż e ​ ​ reszta jest taka sama jak w pierwszym numerze. Dywan był ró wnież mocno spalony w kilku miejscach. Ale to już mnie nie denerwował o, ponieważ najważ niejszą rzeczą był wspaniał y widok na morze, a przynajmniej był o cał kiem czysto. Nawiasem mó wią c, ten Borysh jest bardzo ś liski, ale wisi na tablicy wynikó w w recepcji. Wycią gnij wniosek. Posprzą tali pó ź niej pokó j dobrze, ale napiwek nie zostawili go ostatniego dnia, nie posprzą tali, ale już mi to nie przeszkadzał o. Zameldowaliś my się i poszliś my do ł aź ni tureckiej, po wcześ niejszym umó wieniu, i peleryna mojej ż ony został a skradziona, drobiazg, ale nieprzyjemny. Kiedy zaczę li to rozumieć , okazał o się , dlaczego przez cał y ten czas potrzebne jest nagrywanie,
kiedy tak naprawdę jest podwó rko przejazdowe i jedyna kamera na wyjś ciu nie dział a. A w recepcji wskazali znak, na któ rym hotel nie ponosi odpowiedzialnoś ci za stratę w trzech ję zykach. I wtedy przypomniał em sobie, ż e sejf jeszcze w pokoju nie dział a i poszedł em na recepcję , ż eby się pospieszyć i siedział em w pokoju do wieczora. Sejf został naprawiony okoł o godziny 21:00. Tak wię c pierwsze dwa dni wakacji spę dził em w tym „pię knym” hotelu. Przeraż enie. Pokoje są mał e i sł abo wyposaż one. Nie gł ó wna restauracja, ale stoł ó wka. Zawsze jest w nim za mał o miejsca, trzeba albo poczekać , albo przyjś ć wcześ niej. Jedzenie jest monotonne, ale moż na jeś ć . Zmę czona pod koniec pierwszego tygodnia. Kilka razy podano ryby i mię so, a potem był a kolejka. Jak ró wnież do arbuzó w i melonó w. Przysmakó w nie był o. Niewiele był o owocó w, gł ó wnie pomarań czy. Nadchodzi kolej na coś smaczniejszego. Zgodnie z opisem są trzy takty, a wł aś ciwie dwa. Jeden przy recepcji, drugi przy basenie. Od plaż y do baru jest dł ugi spacer.

Na plaż y jest tylko woda, któ ra z jakiegoś powodu wł ą czył a się okoł o 10 rano, chociaż był a już peł na ludzi od 8 rano, idź do baru przy basenie, super. Na plaż y ani w pobliż u hotelu nie ma wystarczają cej liczby leż akó w. Nawet jeś li chwycisz za leż ak, nie ma parasoli, poł ó ż się i upiecz na sł oń cu. Moje dziecko jeszcze pią tego dnia był o poparzone, był a temperatura, chociaż posmarowaliś my go i staraliś my się przynajmniej ukryć przed sł oń cem. Rę czniki zgodnie z harmonogramem, a nie w cią gu dnia i podarte. Jeś li nie zrobisz tego na czas, bę dziesz bez rę cznika. Parę razy opalał się bez nich. Wieczorem udał o się rozcień czyć nawet napoje bezalkoholowe. Fajnie jest pić colla, sprite, fanta o wyraź nym smaku wody. Nigdzie tego nie widział em. Mó wię ogó lnie o alkoholu. Postawa personelu, zwł aszcza starszych, jest niegrzeczna, mł odzież jest o wiele bardziej przyjazna i goś cinna. Jeź dziliś my na wycieczki, dali nam tzw. pakiet lunchowy. Szkoda, ż e ​ ​ nie pomyś lał em o zrobieniu mu zdję cia.
Zawierał duż y niepokrojony ogó rek, pomidor, ró wnież niepokrojoną buł kę , jeden plastik ich kieł basy sojowej i jeden plastik sera, trzy oliwki. A to zamiast ś niadania. To chyba znak rozpoznawczy tego hotelu. Kró tko mó wią c, nie brał em już tych toreb na lunch. Opuszczają c hotel, lot był opó ź niony o 12 i pó ł godziny. Przynajmniej niektó re pokoje nie został y oddane nawet za pienią dze. Wpisz nie i musiał em spę dzić.12 godzin w recepcji do 2.30. Dziecko spał o na kanapie jakbyś my byli bezdomni. Przy odprawieniu sejfu na dzień mó wili dwa dolary, przy wyjeź dzie wyszł o trzy, z przeliczeniem za wszystkie dni, a nie od momentu, w któ rym cena wzrosł a. Chociaż jak zapytał em na recepcji, gdzie jest napisane, ż e jest trzecia, to tam czegoś szukali, nic nie znaleź li i powiedzieli dobrze, tak. Potem pomyś lał em dobrze, ż e to nie 50 dolaró w dziennie i dał em pienią dze. Kró tko mó wią c, nigdy nie widział em tak okropnego hotelu i obsł ugi. Nie polecam nikomu. Jedyne, co nie mogł o zepsuć , to morze.
Kiedy jeź dził em na wycieczki i rozmawiał em tam z innymi turystami, mieli hotele i trzy gwiazdki, zgodnie z opisem lepsze niż ten hotel lub też . Tylko cena jest dwa razy niż sza. Wycią gnij wł asne wnioski. Specjalne podzię kowania dla kierownika sprzedaż y w TezTour za doskonał ą rekomendację .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał