Niewygodna rocznica w hotelu?

Pisemny: 2 sierpień 2019
Czas podróży: 22 — 28 lipiec 2019
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
Do hotelu jechaliś my w niedł ugim czasie, bo był y problemy z ogó lnym urlopem i chcieliś my dopasować datę rocznicy. Wybó r padł na Crystal Aura z dwó ch powodó w: czas przyjazdu i odpoczynek w 2017 roku w Crystal Tat, w któ rym nam się spodobał . generalnie odpoczywamy w Turcji 6 razy i zawsze zgadujemy na rodzinne wakacje. W zwią zku z tym wybó r padł na hotel z tej sieci. Wię c. Zamó wiliś my u touroperatora vouchery z dopiskiem do hotelu Jubilee, generalnie odpoczywamy w Turcji 6 razy i zawsze znajdujemy czas na rodzinne wakacje, a wszystko zawsze był o dobrze, aby zawczasu wyeliminować nieporozumienia. Po przybyciu do hotelu czekaliś my godzinę w recepcji do godziny 14:00. zameldować się w pokoju. W czasie oczekiwania poszedł em do sztafety goś ci, aby zamó wić restaurację ala carte na ż ą dany termin. Dziewczyna na sztafecie powiedział a, ż e ​ ​ ma wszystko zanotowane, ale ż eby zamó wić , muszę przyjechać o 9-00 dzień przed planowaną wizytą i zł oż yć zamó wienie, jeś li się spó ź nię , moż e nie być miejsc. To mnie zaskoczył o, w poprzednich hotelach, w tym kryształ owej tacie, prosili nawet o wcześ niejszą rezerwację restauracji. obchodziliś my ś wię to, a administracja hotelu prosi o wcześ niejsze zamó wienie, aby unikną ć nieporozumień . . Ale to okazał o się pierwszą niespodzianką . Drugi to liczba. pokó j dla dwojga, a jest nas trzech. Zszedł em do recepcji i powiedział em, ż e w pokoju są.2 ł ó ż ka i nie ma miejsca na trzecie. na co odpowiedzieli, ż e nie martw się , do 16.00 bę dzie trzecia. W efekcie pojawił a się trzecia, ale okazał o się , ż e nie jest to numer, a pieczę ć rookery (zał ą czam zdję cie). Zrobił em zdję cie pokoju i ponownie na sam dó ł w recepcji, poł ą czonym w tym samym czasie i naszym przewodniku hotelowym. Po obejrzeniu zdję ć odpowiedzieli mi, ż e nie ma pokoi, a wię c moż na się zadomowić . Na minutę hotel pozycjonuje się na 5+, po 20 minutach negocjacji zaproponowali pokó j z widokiem na zjeż dż alnie wodne (raczej schody na zjeż dż alnie wbudowane w balkon), mó wią c od razu, ż e bę dziemy nie jak pokó j (dla 5+ taki pokó j powinien mieć.50% rabatu. ). Oczywiś cie nie pasował . Musiał em poł ą czyć się przez agencję Tour przewodnika regionalnego. Rano w recepcji zaproponowano nam obejrzenie pokoju. Pokó j był z jednym podwó jnym i jednym pojedynczym ł ó ż kiem (pokó j standardowy, jak we wszystkich 5 hotelach, w któ rych wcześ niej odpoczywaliś my. Zaproponowano nam, ż e oddamy pokó j o dwunastej i odbierzemy klucze do nowego w recepcji. Ale nie był o. Pokó j został przekazany o godzinie 12-00 i od razu otrzymaliś my powitanie, ż e zostaniemy zakwaterowani o godzinie 14-00 zgodnie z regulaminem hotelu. Na proś bę dzwonimy do kierownika (jesteś my dzień w hotelu), klucz został wydany po 10 minutach. Pokó j był dobry, nie był o ż adnych skarg, ale szkoda straconego odpoczynku. Wielkie dzię ki za pomoc przy odprawie agenta Tour w hotelu z TEZ Wycieczka do Boris, a takż e do regionalnego przedstawicielstwa TEZ TOUR i agencji Art Travel Club, gdzie zakupiono vouchery)
I tak wreszcie zaczę ł y się wakacje. Hotel jest dobry, czysty, w jadalni wszystko jest czyste, kelnerzy i kucharze pracują jak pszczoł y. Bary też są dobre.
Ale nadchodzi dzień rejestracji na ala carte. O 9-00 przyszedł jeden, nie zauważ ył kolejki. Zarezerwował em wł oski, a dziewczyna powiedział a, ż e ​ ​ do naszego pokoju trafi komplement od hotelu, któ ry znaliś my z Crystal TAT, przy okazji nas nie ostrzegli, przynieś li niespodziankę i udekorowali pokó j.

A oto poranek urodzin. Wstaliś my w ś wietnych humorach i udaliś my się na odpoczynek nad morzem zostawiają c jak zawsze mał y napiwek dla personelu sprzą tają cego (do tego dnia super i wyczyszczono wzory oraz kwiaty i figurki), ale po przyjeź dzie znaleź liś my pokó j w stanie czę ś ciowo oczyszczonym narzuty leż ał y na stole na walizki, komplementu 12 -00 jeszcze nie był o. Postanowiliś my się nie denerwować , ponieważ dzisiaj jest ś wię to i nigdy nie wiadomo, co moż e się stać , a personel sprzą tają cy został przeniesiony.
Czas ala carte. Dojeż dż amy do wyznaczonej godziny 19-00 (jesteś my drugą osobą , któ ra ustawia 8 stoł ó w, z któ rych jeden znajduje się w pł atkach) i siadamy przy zwykł ym stole. Zapytaliś my: „Na pewno nie ma pomył ki i przypadkiem stó ł z pł atkami nie jest nasz? ”, po 10 minutach okazał o się , ż e jest nasz. Jedzenie w restauracji jest pyszne, ale obsł uga znowu zawiodł a. przed podaniem deseru usunę li ze stoł u wszystkie niepotrzebne sprzę ty i powiedzieli, ż e za 5 minut bę dzie deser. czekaliś my 20 minut bez zgł aszania roszczeń , nigdy nie wiadomo, jaka niespodzianka czeka. Po 20 minutach oczekiwania (na 8 ustawionych stolikó w restauracja wyszł a z restauracji po skoń czonym posił ku z deserami, 6 stolikó w, mimo ż e zaję liś my drugie miejsce i stolik wyraź nie się wyró ż niał ), musiał em zadzwonić do starszego kelnera i po 2 minutach w plastikowym kubku był a niespodzianka deserowa i gdybym ja sam poszł a, spę dził by tylko 2 minuty w restauracji gł ó wnej, ale nie 20. No có ż , nie wyraziliś my oburzenia, podzię kowaliś my za pyszne jedzenie i poszliś my do pokoju bo był komplement od hotelu (butelka wina i owoce). Usią dziemy na balkonie i spokojnie ś wię tujemy zakoń czenie rocznicowych (45 lat) urodzin. I wtedy na pewno wszyscy to zgadli. Tam nic nie ma. Przybywają c do sztafety goś cinnej wyjaś nił em, ż e nie zapomnieliś my, ż e dziewczyna spojrzał a na komputer, wzię ł a ze stoł u jaką ś kartkę z ż yczeniami, podarł a ją i stwierdził a, ż e ​ ​ wedł ug jej danych wszystko został o dostarczone, a jeś li nie , dostarczali go rano. Powiedział em jej, ż e jej urodziny są dzisiaj, a nie jutro, a jutro o 8-30 wyjeż dż amy. Na co padł a odpowiedź , ż e teraz nic nie pomoż e, poczekaj jutro. Có ż , jutro jest jutro. Poszliś my do lobby baru i usiedliś my w pokoju przygotowują c się do wyjazdu. Rano odpowiednio nic się nie stał o, chociaż dziewczyna ze sztafety goś cinnej minę ł a nas 3 razy i udawał a, ż e ​ ​ nie wie. Po przyjeź dzie autobusu ż yczyli nam po prostu szczę ś liwej podró ż y.
PS Nie potrzebuję komplementó w od hotelu. Poszliś my cicho, aby ś wię tować , jak to był o 5 razy. Ale nie los. Nawet sł owo „przepraszam” nie został o usł yszane, chociaż to by wystarczył o. W efekcie nieprzyjemny posmak z dobrego hotelu. I jechać do tego hotelu, czy nie, wybierz sam, rozumiem, ż e w tym hotelu mogł a być tylko moja czarna passa, ale coś bardzo obsesyjnego. Jesteś my w tym hotelu wię cej niż stopę . Zepsuł wszystkie wraż enia z sieci Crystal. Wró cimy do kryształ u Tat, ale w aurze nie ma aury.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał