Zepsute wakacje.

Pisemny: 12 lipiec 2013
Czas podróży: 6 — 27 październik 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Mieszkaliś my w tym "hotelu" od 06.10. 2012 do 22.10. 2012. Wybraliś my hotel na dł ugi czas, ponieważ wzię liś my bilet na 21 dni (od 06.10 do 27.10) i nie wszystkie hotele mogł y potwierdzić wycieczkę , ponieważ niektó re hotele był y już zamknię te. W rezultacie kupiliś my bilet od touroperatora „Tez Tour”

z pomocą biura podró ż y Troika.

1. Liczby.

Przyjechaliś my w nocy. Gdy weszliś my do pokoju 217 zobaczyliś my, ż e nie jest przygotowany na przyję cie goś ci (podł oga nie był a myta, kurz, brudna ł azienka, brudna poś ciel i zasł ony!! ! z ogromnymi plamami niewiadomego pochodzenia). Wracają c do recepcji, poprosiliś my o zmianę pokoju, czego nam odmó wiono.


Nastę pnego dnia spotkaliś my się z przedstawicielem „Tez Tour” Kamilem i pró bowaliś my z jego pomocą zmienić numer, tym razem z powodzeniem. Dostaliś my pokó j 310, w któ rym nastę pnego dnia zepsuł a się instalacja wodno-kanalizacyjna, a w ł azience na podł odze cią gle tworzył a się kał uż a. Po nieudanej pró bie rozwią zania tego problemu przez personel przeniesiono nas do pokoju 223.
W efekcie po zamieszkiwaniu w trzech pokojach mogę wystarczają co szczegó ł owo opisać ich stan: meble są stare, zakurzone we wszystkich pokojach, hydraulika zardzewiał a, prawie wszę dzie przecieka, na zasł onach są ś lady papierosó w, poś ciel nie nie wzbudzać zaufania. Widok z okna zasł uguje na bardziej szczegó ł owy opis: we wszystkich pokojach, któ re odwiedził em, widok z okna są siedniego hotelu i ich kosza na ś mieci, któ ry pachnie przez cał ą dobę , co nie pozwala otworzyć drzwi balkon. Niektó re pokoje w starym budynku hotelu wychodzą na dziedziniec, to najlepsza opcja.

Nasi znajomi z Biał orusi nie mieli klimatyzacji w swoim pokoju, przez trzy dni prosili o jej naprawę lub przeniesienie do innego pokoju.

2. Personel i obsł uga.

Podczas pobytu w hotelu mieliś my szereg roszczeń , któ rych nie mogliś my rozwią zać , odwoł anie do dyrekcji hotelu nie doprowadził o do ż adnych dział ań z ich strony.
Nie otrzymaliś my szeregu usł ug zadeklarowanych w koncepcji hotelu (podaję wedł ug koncepcji all inclusive znajdują cej się w hotelu):

1) Program pokazowy i mini-dyskoteka (7 paź dziernika 2012 r. odbył się pokaz ognia, nie był o już programó w);

2) Ciasta w tureckim namiocie był y cał kowicie nieobecne;

3) Nie był o disco i disco bar;

4) Brak animacji w cią gu dnia (aqua aerobik, siatkó wka plaż owa, rzutki, bocce, sił ownia, sauna, ł aź nia turecka, aerobik, windsurfing). Zjeż dż alnie wodne w cenie 5 razy w cią gu 3 tygodni.

5) Minibarek (podczas cał ego pobytu woda nie był a uzupeł niana).

6) Nie był o pó ź nego ś niadania.

7) Nie był o pó ź nej kolacji.

8) Brakował o pizzy.


9) Restauracja a la carte nie dział ał a.

Od 12.10. W 2012 roku asortyment bufetu, któ ry wcześ niej nie uderzał ró ż norodnoś cią i jadalnoś cią , zaczą ł gwał townie spadać , na wpó ł zjedzone potrawy pozostał e z wczorajszego obiadu i kolacji podawano na ś niadanie, na obiad - ze ś niadania itp.
Materace i parasole brakował o na liś cie bezpł atnych usł ug na plaż y, musieliś my je nosić sami, starają c się znaleź ć czystszy materac, co był o praktycznie niemoż liwe, i lepszy parasol, co ró wnież był o rzadkoś cią . Na plaż y nie był o nawet muzyki, podobnie jak w pozostał ej czę ś ci hotelu. Musieliś my się zabawić , udać się na teren są siednich hoteli na wieczorne animacje, dzię ki czemu nikt nas nie wyrzucił . O godzinie 22.00 prawie cał e oś wietlenie na terenie hotelu został o wył ą czone, a hotel cał kowicie „umierał ”.

Z każ dym dniem obsł uga się pogarszał a, a 20.10. W 2012 roku wraz z turystami z Biał orusi musieliś my zwró cić się do przedstawicieli Tez Tour, ponieważ pracownik hotelu powiedział , ż e hotel jest zamykany o 23.10. 2012 . W recepcji odmó wiono nam telefonu do przewodnika, musieliś my zadzwonić z naszego numeru, co mnie duż o kosztował o. Na „gorą cej linii” TezTour obiecano nam, ż e przewodnik przyjedzie do hotelu o godzinie 21.

10 o 9:00, ale nie pojawił się na spotkaniu. Wielokrotne telefony był y nieustannie przekazywane do ró ż nych menedż eró w TezTour, w koń cu okazał o się , ż e przewodnik hotelowy nie wiedział o spotkaniu. W niegrzeczny sposó b odpowiedział , ż e jest bardzo zaję ty i moż e przybyć dopiero o 12.00, ale nigdy się nie pojawił.

Rano 21.10. bez uprzedniego powiadomienia koncepcja hotelu został a zmieniona z all inclusive (bufet) na „menu niestandardowe”, jak nazwał to kierownik hotelu. W rzeczywistoś ci przynieś li nam jajko na twardo, margarynę , kilka oliwek w tartalecie i dż em w tartalecie, 2 kawał ki kieł basy sojowej, plaster pomidora i ogó rka, plus 5 kawał kó w chleba. Proś ba o przyniesienie czegoś gorą cego lub podanie musli z mlekiem praktycznie przerodził a się w konflikt, po któ rym wszystko został o usunię te z restauracji, w tym chleb.
Najwię kszym problemem jest to, ż e w naszej mię dzynarodowej firmie (Rosja i Biał oruś ), któ ra zbierał a się do przezwycię ż enia trudnoś ci, był a dziewczyna z cukrzycą i waż ne jest, aby jadł a zgodnie z harmonogramem, wię c przed zakupem wycieczki specjalnie sprawdziliś my, co dostę pnoś ć pó ź nego ś niadania i kolacji plus szwedzki stó ł , ponieważ nie moż e zjeś ć wszystkiego.

Kontaktują c się z administracją , od razu pojawił y się trudnoś ci ze zrozumieniem ję zyka rosyjskiego, choć wcześ niej wszyscy nim mó wili. wszystkie punkty z herbatą , kawą i innymi napojami został y usunię te z hotelu i pozostawione tylko w restauracji, któ ra nie zawsze był a czynna. Sklepy na miejscu był y zamknię te, nawigacja zawinię ta w folię , w restauracji powitano nas pustymi stolikami, Sunbel szykował się do zamknię cia.

O 18:0.21. 10.2012 przewodnik Said pojawił się w hotelu, wysł uchał naszych skarg i obiecał pomó c w przesiedleniu 22.10.

W efekcie prawdopodobnie jako najbardziej „problematyczni” zostaliś my jednak przeniesieni do są siedniego hotelu SeaGull, gdzie mogliś my wreszcie odpoczą ć przez co najmniej cztery dni, gdzie nie był o problemó w, a wszystko funkcjonował o idealnie. Nasi nieszczę ś ni przyjaciele z Biał orusi nie mieli tyle szczę ś cia, zostali w Sunbel, przedstawiciel TezTour odmó wił z nimi rozmowy.

3. Terytorium hotelu i przyroda.

Terytorium jest bardzo mał e, plaż a jest mał a, jak pisał em powyż ej, leż aki i parasole są prawie wszystkie zepsute, materace są brudne, rę czniki nie są rozdawane.

Mają szczę ś cie do ogrodnika, utrzymuje patio w idealnym stanie, widać , ż e kocha swoją pracę.

Przyroda jest cudowna, pogoda w paź dzierniku był a cudowna, dopiero pod koniec wakacji morze był o bardzo wzburzone, ale tylko przez 2 dni. Mogę polecić Beldibi, tu ś wietnie wypoczniesz, ale nie w Sunbel.

4. Ogó lne wraż enie.

Reszta został a zrujnowana, wielkie dzię ki przedstawicielom TezTour, Troiki i Sunbel.
Hotel nie cią gnie na cztery gwiazdki, nawet jeś li weź miemy pod uwagę , ż e to Turcja. Dobrze, ż e mieliś my szczę ś cie przebywać w hotelu SeaGull przez kilka dni, to solidne 4* nawet pod koniec sezonu.

Nawiasem mó wią c, rozmawiają c z miejscowym mieszkań cem, dowiedzieliś my się , ż e hotel Sunbel jest uważ any za najgorszy w Beldibi-3, co już jest wskaź nikiem.

PS Wyraził em swoje zdanie, starał em się to zrobić bez emocji, bo minę ł o sporo czasu, a czas leczy. Nie polecił bym tego hotelu ż adnemu z moich znajomych, ale moż e przyjadę do innego hotelu, z tych, któ re studiowaliś my w Beldibi, podczas moich „cudownych” wakacji.

Jeś li chodzi o TezTour, to dla mnie teraz jest to firma, któ ra nie wywią zuje się ze swoich zobowią zań , rozliczają c turystó w w problematycznych hotelach i pozostawiają c ich losowi w obcym kraju. Co wię cej, nawet ich przewodnicy przyznają , ż e to najgorszy hotel w Beldibi, a turyś ci z tego hotelu cał y czas narzekają.

Nawiasem mó wią c, turyś ci z Pegasus zostali przeniesieni z hotelu Sunbel, gdy tylko zadzwonili do nich z roszczeniem, i przenieś li się do hotelu 5*.

Myś lę , ż e każ dy wycią gnie wł asne wnioski. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał