Ocena porównawcza hotelu

Pisemny: 27 październik 2019
Czas podróży: 3 — 13 październik 2019
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Do hotelu wybraliś my się z rodziną po raz drugi w odstę pie 4 miesię cy. Był y w maju, kiedy zaczynał się sezon (jest przeglą d) iw paź dzierniku. Dobry przykł ad tego, jak zmienia się obsł uga, jakoś ć i aranż acja hotelu w cią gu sezonu.

Zacznę od zameldowania: nie był o go w dniu wskazanym w voucherze, ponieważ po przyjeź dzie nie był o wolnych pokoi, wedł ug administratora. Wyjazd z rana został przeł oż ony na wieczó r, a do hotelu dotarliś my okoł o godziny 22.00. Zaproponowano nam zameldowanie się w pobliskim hotelu Rama. Odpoczywaliś my w Ramie w zeszł ym roku i wiemy, ż e nie jest to hotel są siedni, a nie przez jeden, jak twierdził administrator kolejnym goś ciom, któ rzy przybyli. Generalnie odmó wiliś my tam zameldowania: nie ż eby Rama był gorszym hotelem, ale to kwestia zasad.


Poszliś my odpoczą ć przez touroperatora Alfa, gospodarza Need Tour (już na naszej czarnej liś cie touroperatoró w). Wielokrotnie pytano go, czy hotel bę dzie na przystanku, na co zapewniono nas, ż e w hotelu są wolne pokoje.
W maju poznaliś my kilka rodzin, któ re z powodu braku miejsc w tym hotelu osiedlił y się w innych hotelach. Ludzie kupowali też bilety przez Alf. Towarzyszą ca nam z lotniska dziewczyna Ira ró wnież potwierdził a, ż e ​ ​ hotel przyjmuje goś ci i są wolne pokoje. Ale po przybyciu do hotelu szybko się wycofał a. sł yszą c o braku numeró w. Mó j mą ż dosł ownie walczył o to, abyś my się osiedlili dokł adnie w dniu, w któ rym zapł aciliś my w tym hotelu: nagrał wideo, zagroził , ż e zadzwoni na policję itp.

Minę ł y trzy godziny, dziecko już spał o w moich ramionach i pokó j był wolny. Zaproponowano nam, ż e zakwaterujemy się u innej rodziny, któ ra ró wnież odmó wił a wyjazdu do Ramy - czyli w pią tkę w pokoju trzyosobowym !! ! Oczywiś cie był a odmowa. Chł opaki powiedzieli, ż e bę dą czekać na nastę pny pokó j i w koń cu się ustaliliś my. Ale to był nastę pny dzień.
Przed nami jeszcze 15 pokoi, któ re nie został y zał atwione i zabrane do Ramy, a jeś li tam pojechaliś my, to nie wiadomo, kiedy nas przeniosą , a nikt nie chce się rozbierać i pakować na wakacje.


Podsumowują c epopeję z ugodą , chcę powiedzieć , ż e w ramach rekompensaty za stracony dzień odpoczynku dostaliś my darmowe Wi-Fi, któ re cią gle znikał o i nie był o w pokoju. I musieli przywieź ć wino i owoce (dwukrotnie przypominano w recepcji) - nie był o! Jak ró wnież nie był o ich na drugą wizytę w hotelu i na urodziny. Nawiasem mó wią c, to nie organizator wycieczek zają ł się odszkodowaniem, ale agent, od któ rego rodzina, któ ra się z nami osiedlił a, wykupił a wycieczkę.

Pokó j 119: Parter, z widokiem na wysypisko, gdzie ś mieciarka toczy się o 7:15. Od razu powiem, ż e jej wczesne przybycie nigdy nas nie obudził o, nie spaliś my wtedy (wszystkie skowronki), nigdy nie był o zapachu, a synek zawsze był zachwycony, widzą c jak auto ł aduje ś mieci.
Sam pokó j jest wyremontowany, ale w sezonie oczywiś cie mieszkań cy go "zał atwili". Nie zwró cono uwagi na rozerwaną krawę dź tapety czy odkrę coną ś rubę.

Sprzą tanie, jak napisano, pozostawia wiele do ż yczenia. Przez 10 dni sprzą tali raz, kiedy poszli zapytać w recepcji. W koń cu sami wynieś li ś mieci. Wię kszoś ć hotelu ró wnież poszł a z tym pytaniem, na któ re grzecznie odpowiedzieli, ż e jutro go posprzą tają . Jest to najprawdopodobniej spowodowane brakiem personelu, ponieważ widzieli, ż e wielu pracownikó w jest wymiennych: wcześ nie rano pokojó wki nadal sprzą tają plaż ę , myją prysznice, a potem idą sprzą tać wolne pokoje.

Jedzenie: ż adnych pytań , wszystko wystarczył o. Nie otruli się , a pod koniec wakacji poprawił a się takż e dzię ki wizycie w hotelu wł aś ciciela (trzydniowa impreza firmowa, spotkanie absolwentó w).

Obsł uga w restauracji i barze na najwyż szym poziomie, jak na począ tku sezonu.

Specjalne podzię kowania dla animatora Roma.
Czł owiek to ś wię to, osoba, któ ra wprawia w dobry nastró j, ł aduje się pozytywnie na cał y dzień . Dzieci z jego dyskotek są zachwycone. Poranne ć wiczenia dla każ dego to bomba!!!

Morze jest niesamowite! Nigdy nie są dził em, ż e w paź dzierniku bę dzie tak ciepł o i serdecznie.


Oczywiś cie wró cimy! Po majowej wycieczce zdecydowanie chcieliś my wró cić do Sunbel. Tym razem wą tpliwoś ci.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał