Basen - toaleta?!

Pisemny: 17 lipiec 2019
Czas podróży: 7 — 16 lipiec 2019
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Witam. Byliś my w Club Hotel Phaselis Rose od 07.07. 2019 do 07.16. 2019. Byliś my trzema rodzinami. Najpierw opiszę zalety hotelu: Teren hotelu jest bardzo zadbany i czysty, pokoje sprzą tane są codziennie. Wyglą da na to, ż e został niedawno odnowiony. Zdecydowanie hotel bez dodatkó w, doś ć budż etowa opcja. Jedzenie, jak we wszystkich hotelach, jest monotonne, ale nie bę dziesz gł odny.
Teraz minusy: pomimo koncepcji hotelu, importowane napoje są tylko w barze w holu, gdzie nie za każ dym razem wpadasz. Dalej, w niedzielę.14. 07.2019 mieliś my awarię - drzwi prysznicowe zawalił y się u koleż anki, chciał a je otworzyć , pocią gnę ł a raz, drugi, drzwi się nie otworzył y, gdy pocią gnę ł a drzwi trochę mocniej - rozpadł a się na drobne kawał ki (wcześ niej mył a swoją.5-letnią có rkę i wł aś nie wycią gnę ł a ją spod prysznica), wyobraź sobie, ż e te drzwi zawalił y się na dziecko. Koleż anka skaleczył a się w nogę , ale sami zatrzymali krwawienie, wszystko, co był o do tego potrzebne, był o przy nich. O zajś ciu natychmiast powiadomiono pracownikó w hotelu, na co odpowiedzieli, ż e dyrektor skontaktuje się z nami jutro, ponieważ był a niedziela wieczorem. Jak nam powiedziano, nastę pnego dnia dyrektor zadzwonił do pokoju, ale nie znalazł swojej dziewczyny, co jest cał kiem naturalne - przyjechaliś my odpoczą ć , a nie siedzieć w pokoju. Gdyby chcieli, zostawiliby informację o spotkaniu z dyrektorem w holu, ale cisza i NIKT jej nie przeprosił . A jednak - w gł ó wnym basenie (od strony baru) kilka razy ktoś poszedł do toalety na duż y ! ! ! Począ tkowo z boku znaleziono mał y kawał ek (nadal myś leliś my, ż e moż e dziecko nie moż e się oprzeć ), ale potem w samym basenie był o kilka stosó w przyzwoitych rozmiaró w i oczywiś cie nie dla dzieci ! ! ! Kiedy poprosiliś my o sprzą tanie, bł agano nas, abyś my nie mó wili o tym gł oś no. W tym samym czasie przez pó ł godziny, kiedy czekaliś my na usunię cie, nikt nic nie robił , tylko po prostu stał i obserwował , prawdopodobnie czekają c, aż się stopi. Poszliś my popł ywać w morzu iw innym basenie. Zgodnie z pomysł em mieli spuś cić wodę z basenu, umyć i wyczyś cić , ale wł aś nie zł apali to gospodarstwo siatką i WSZYSTKIM! ! ! I NIGDY nie zamawiaj transferu z hotelu na lotnisko od firmy GOLD Rent a car, siedzą tam oszuś ci. Nie chcą c tracić czasu, zdecydowaliś my się na transfer indywidualny, ogł osili, ż e jest nas 6 dorosł ych i dwoje dzieci w wieku 5 i 9 lat, tj. oś miu osó b, pokazali nam jaki to bę dzie minibus, pomalowali, ż e bę dzie wygodny, ale w rzeczywistoś ci dostarczyli stary samochó d, w któ rym był o tylko 6 miejsc. A tego, któ ry zorganizował dla nas transfer, nie był w tym momencie w hotelu, bo wiedział , jak przeklinamy, tj. to był o zaplanowane. Zapł aciliś my za to 60 dolaró w. Jeś li chodzi o transfer to oczywiś cie obwiniamy się tylko na siebie, nie ma potrzeby dział ać . Jesteś my dla nich mię sem turystycznym. Wię c nigdy wię cej nie przyjadę do tego hotelu, a najprawdopodobniej też do Turcji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał