To dobra recenzja :)

Pisemny: 8 sierpień 2011
Czas podróży: 26 czerwiec — 7 lipiec 2011
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 7.0
Ogó lnie hotel pozostawia cał kiem pozytywne wraż enie. Mogę jednak powiedzieć , ż e nie jestem specjalnie wybredna co do warunkó w wypoczynku, jeś li niedocią gnię cia nie rzucają się w oczy, to nie zwracam uwagi.
Pozwó lcie, ż e podkreś lę gł ó wne punkty:
1. Spotkanie, przesiedlenie.

Przyjechaliś my okoł o 8 rano. Jak we wszystkich hotelach, odprawa zaczyna się o godzinie 14, byliś my na to przygotowani, wię c wcześ niej przygotowaliś my stroje plaż owe. Walizki pozostawia się w recepcji, a ubrania moż na przebrać w szatniach ł aź ni tureckiej. Obiecano, ż e pokó j bę dzie gotowy po 12. Obietnica został a dotrzymana, ale potem zaczę ł a się zabawa. . . Koleż anka z recepcji, któ ra nazywał a się Mustafa, zaoferował a nam pokó j na parterze, obok praczki, z balkon, praktycznie zlokalizowany w barze przy basenie. Nie chcieliś my tam pojechać ! Nastę pny pokó j został nam zaoferowany na 1 pię trze. Nie doś ć , ż e był to 3-osobowy (a jest nas dwó ch), to okna wychodził y na jezdnię . I dopiero po tym, jak powiedzieliś my Mustafie, ż e duż o o nim sł yszeliś my, i premię w wysokoś ci 10 dolaró w dla niego, dostaliś my cał kiem przyzwoity pokó j, na 3 pię trze, z widokiem na werandę restauracji, gó ry i są siedni hotel.
Stą d wniosek, jeś li chcesz zdobyć dobry numer, upieraj się przy nim uparcie i nie oszczę dzaj na premii za Mustafę : ).
2. Pokó j i obsł uga.
Umeblowanie w standardzie, meble nowe iw dobrym stanie. Ktoś w recenzjach narzekał na prysznic wbudowany w ś cianę . Nie przeszkadzał o nam to, jeś li trzeba był o coś umyć , prysznic przeł ą cza się na kran. Mydł o jest pł ynne, zapas jest regularnie uzupeł niany. Ogó lnie rzecz biorą c, kombinezony czyszczą ce. Przez 12 dni poś ciel był a zmieniana 3 razy, czę ś ciej rę cznik. Pokojó wki codziennie szł y korytarzem, ale zawiesiliś my tabliczkę na drzwiach i sprzą tał y nas co drugi dzień .
3. Terytorium.
Terytorium jest niewielkie, ale nie powinno to być zaskoczeniem dla tych, któ rzy zapoznali się z charakterystyką hotelu. Duż o zieleni, dekoracji, widać , ż e wszystko jest zrobione z duszą . Personel codziennie sprzą tał basen, zadbano ró wnież o roś liny. Baseny 2: jeden duż y ze zjeż dż alniami i strefą dla dzieci oraz drugi mał y z jacuzzi.
W samym hotelu też wszystko jest czyste i zadbane, bardzo przyjemnie jest posiedzieć na kanapach w holu lub na tarasie.
4. Plaż a.
Do plaż y trzeba iś ć.3-5 minut. Droga jest dobra, obok dwó ch hoteli i sklepó w. W pobliż u sklepó w jest automat telefoniczny, rozmowy wcale nie są drogie, w zeszł ym roku kupiliś my kartę , wtedy i teraz dzwoniliś my do domu co 2 dni.
Opiekun plaż y zasł uguje na szczegó lne sł owa. Zawsze tam był , pilnują c porzą dku. Kilka osó b niepeł nosprawnych odpoczywał o z nami, pomagał wejś ć do wody, pomagał spacerować po plaż y.

Na plaż y moż na zauważ yć wadę , ż e leż akó w jest naprawdę za mał o. Przyjechaliś my wcześ nie, wcią ż był y miejsca, a ludzie, któ rzy przyszli okoł o 10 rano, musieli czasem leż eć na skał ach. Pas plaż y jest szeroki i jest wystarczają co duż o miejsca, aby postawić jeszcze kilka rzę dó w leż akó w. Jest teren zielony, stoisko z napojami.
Dwa razy dziennie kobieta piecze ciasta, po któ re ustawia się kolejka. O kolejkach jest osobna rozmowa, ale co do ciastek, to mogę powiedzieć , ż e kiedyś spró bowaliś my ich z ciekawoś ci, nie był o już ochoty.
5. Odż ywianie.
Tradycyjna kuchnia turecka. Duż o warzyw i sał atek. Na co dzień zupy i dania gorą ce do wyboru: kurczak, jagnię cina w ró ż nych formach. Na obiad szef kuchni gotuje coś na grillu na zewną trz. Sł odycze i owoce na ś niadanie, obiad i kolację . A teraz o kolejkach… W zwią zku z tym, ż e w hotelu odpoczywają gł ó wnie Rosjanie, któ rzy uwielbiają stać w kolejce, nie trzeba nawet przychodzić na począ tek! Czekaliś my godzinę i spokojnie jedliś my bez kolejek i tł umó w. Ale tutaj warto zwró cić uwagę na jeszcze jedną cechę rodakó w: zamił owanie do ukł adania w stos jedzenia i wkł adania go do torby, podobno na deszczowy dzień : ). Jeś li dawali wiś nie lub brzoskwinie, któ re przyszł y wcześ niej, nabierali je do wiader i nie był o już wię cej na resztę . Warto jednak zauważ yć , ż e w sklepach w pobliż u hotelu te owoce są bardzo tanie i woleliś my kupować kilogramy owocó w i cieszyć się nimi. Ogó lnie jedliś my. Jeś li nie idziesz tuczyć się na zimę , nie powinno być ż adnych skarg na jedzenie.
6. Rozrywka.

Animacja podczas naszego pobytu nie był a szczegó lnie zauważ ona. Tych. w zasadzie był a, ale jak stwierdzono w opisie hotelu, nienarzucają ca się . W cią gu dnia grali w water polo w basenie, w siatkó wkę na plaż y, w niedzielne wieczory z muzyką na ż ywo, w poniedział ek w bingo, w ś rodę wieczorem turecką . Inny animator co jakiś czas pró bował zebrać ludzi na dyskotekę w Kemer, nie mogę powiedzieć , jaki odnió sł sukces : ).
W tym miejscu warto wspomnieć o programie wycieczki. W tym roku po raz pierwszy zaryzykowali i zaufali nie przewodnikom hotelowym, ale agencji ulicznej Pipo Tour. Wraż enia są tylko pozytywne! Nie tylko cena uderzają co ró ż ni się od cen hoteli, ale wydajnoś ć jest na ró wni. Na przykł ad w firmie Pegast jest wielu tureckich przewodnikó w. Z cał ym szacunkiem trudno jest dostrzec informacje, analizują c akcent. A tutaj podczas wycieczki do Pamukkale towarzyszył nam przewodnik mó wią cy po rosyjsku, któ ry bardzo profesjonalnie, fachowo poprowadził wycieczkę . Polecam wszystkim tę agencję !
Dla mnie osobiś cie jedną z nieprzyjemnych cech był a już zauważ ona obfitoś ć urlopowiczó w z Rosji. Kto wie, jakie są osobliwoś ci zachowania wspó ł obywateli na wakacjach, zwł aszcza w systemie „all inclusive”, zrozumie moje niezadowolenie. Nie bę dę się zagł ę biał w temat, bo. nie moż na tego zarzucić personelowi hotelu.
I na koniec chciał bym powiedzieć o rozrywce, jaką odnaleź liś my podczas relaksu w hotelu. Warunkowa nazwa gry to „Who's Who”. Cał ą resztę moż na odgadną ć , jaką konkretną funkcję peł nią pracownicy hotelu: szef restauracji co jakiś czas nalewa piwo i sprzą ta ze stoł u; barman bawi się z dzieć mi na dyskotece dziecię cej i biega po jadalni podczas posił kó w; kelner bez problemu wykona obowią zki plaż owego chł opca w kró tkich spodenkach. A kto tak naprawdę jest wł aś cicielem hotelu, nie zorientowaliś my się : ).
Hotel nie wstydzi się doradzać ! Wszystko godne, przyjemne. . . Szkoda był o wyjeż dż ać , wcią ż wspominamy cudowne wakacje!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał