Zły hotel, nie polecam?

Pisemny: 5 styczeń 2021
Czas podróży: 15 — 22 sierpień 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
Odpoczywał em z dziewczyną w tym hotelu. Przyjechaliś my transferem wcześ nie rano po nocnym locie o 05:30 rano. W recepcji powiedzieli, ż e rozliczenie jest dopiero o 14:00. W oczekiwaniu wybraliś my się nad morze na spotkanie ze ś witem, na plaż ę okoł o 7-10 minut na piechotę . Hotel nie posiada wł asnej plaż y, moż na odpoczą ć na wspó lnej plaż y, leż aki i parasole są pł atne. Plaż a jest cał kiem przyzwoita. Woda jest bardzo czysta i ciepł a. Wró ciliś my do hotelu, poprosiliś my o tymczasowe osiedlenie się , aby poczekać , aż pokoje zostaną posprzą tane do 14:00. Zabrali zupeł nie inny hotel, powiedzieli, ż e to rzekomo ich sieć , chociaż znak był zupeł nie inny. Spaceruj przez 5 minut.
Pokó j jest bardzo bezpretensjonalny z niezbyt przyjemnym zapachem. Czekaliś my, poszliś my zameldować się w naszym hotelu. Administrator był bardzo niezadowolony, ż e nie chcemy zostać w tym pokoju i zaproponował nam chama, powiedzieliś my, ż e się zastanowimy, a teraz go nie kupimy. Po tym, jak stał się jeszcze bardziej niezadowolony, kazał jednemu z pracownikó w zabrać nas do są siedniego kompleksu kilka minut od hotelu, gdzie zaoferowano nam obskurny pokó j w piwnicy (! ). Potem odmó wiliś my osiedlenia się tam i wró ciliś my do recepcji. Administrator był bardzo niezadowolony, powiedział albo taki numer, albo ż aden. Chcieliś my zadzwonić do naszego przewodnika (z Tui), ale administrator wś ciekle wył ą czył Wi-Fi i powiedział , ż e dzwonienie do przewodnika jest tylko odpł atne. Musieliś my iś ć i czekać na spotkanie z naszym przewodnikiem, któ re był o o 17:00.
Po spotkaniu z przewodnikiem udał o nam się zadomowić na pó ł z ż alem w prostym pokoju w innym budynku naprzeciwko gł ó wnego kompleksu hotelowego. Poś ciel był a mił a i czysta, ale oczywiś cie stara, był a klimatyzacja, kabina prysznicowa. Nie był o lodó wki. Pokó j jest bardzo prosty i nie najczystszy, w niektó rych miejscach w ł azience był grzyb. Widzieliś my też zmiaż dż ony suszony karaluch. Pokó j na trzy gwiazdki wyraź nie nie cią gnie, na sił ę dwó ch.

Co do jedzenia: ż ywili się mniej wię cej dobrze, nie gł odowali, ale jedzenie był o doś ć monotonne, oczywiś cie bez dodatkó w. Codziennie był o mię so, kurczaka, ryb nie był o, tylko raz był y sł odycze. Z owocó w codziennie tylko arbuz. Od alkoholu w barze wino, wó dka i gin. Nie był o piwa. Był też bł yskawiczny napó j dla yuppie i zwykł a woda w lodó wce (nalewana z kranu). Po jedzeniu nigdy nie czuł em się ź le, ale nie odczuwał em z tego duż ej przyjemnoś ci, chociaż przynajmniej nie był em gł odny.
Wi-fi był o, ale bardzo sł abe, poł ą czenie był o niestabilne, sygnał co jakiś czas zanikał . Personel hotelu był w wię kszoś ci uś miechnię ty, ale jednocześ nie nie okazywali goś ciom zbyt duż ego szacunku, czasami ich ignorowali, byli we wł asnych myś lach. Na przykł ad czasami goś cie mogli dł ugo i bezskutecznie prosić o drinka w barze i otrzymywali go po czasie oczekiwania i po rozgrywce. Nocny administrator Tommy choć trochę pomó gł nam uspokoić miejscowych Turkó w, któ rzy osiedlili się w są siednim pokoju od naszego i robili duż o hał asu pó ź no w nocy, zakł ó cają c sen, za co mu dzię kujemy.
Ogó lnie hotel pozostawił raczej negatywne wraż enie. Ale samo miejsce to Kemer, podobał o nam się pię kne morze i cał a reszta. Nie polecam jechać do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał