Obrzydliwy hotel!

Pisemny: 11 wrzesień 2019
Czas podróży: 3 — 10 wrzesień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 2.0
Powiedzieć , ż e jestem rozczarowany, to nic nie mó wić . Mam wraż enie, ż e wszystkie dobre opinie są albo pisane przez samych wł aś cicieli, albo ludzie wcześ niej odpoczywali w niektó rych pokojach typu Botanika.

1. Liczby. Stan poś cieli i rę cznikó w jak u bezdomnych - poplamione, a na recepcji z uś miechem powiedzieli nam, ż e nie widzą problemó w i są nowe. Poś ciel w normalnym stanie został a nam przekazana przy pią tej pró bie, z osobnego pokoju. W tym samym czasie musiał em walczyć . Jeś li odpoczywał eś w 4* hotelach w Egipcie, bę dziesz w szoku, to maksymalnie 2*, w wielu hostelach w Europie jest lepiej! Lodó wka nie dział ał a, mimo ż e był sejf.


Sprzą tanie pokoju pozostawia wiele do ż yczenia i już pierwszego dnia musiał em przysią c, ż e z sprzą tania zrobiono tylko wycieranie podł ogi, a dolara pozostawionego na ł ó ż ku zabrano, po czym wysł ano pokojó wkę.

2. Jadalnia to nie restauracja!! ! Talerze, sztuć ce i kubki są brudne i poplamione. Wszystkie naczynia są poplamione, wydaje się , ż e nie są myte detergentem.
Musiał em przesortować.6-10 talerzy, aby wybrać najlepsze z najgorszych.

Wybó r dań jest znikomy, a smak nie pozostawia nic do ż yczenia! Sam tego nie widział em, ale wczasowicze powiedzieli, ż e tydzień przed naszym przyjazdem ponad 10 osó b został o otrutych sał atą . Sał atki czę sto był y już kwaś ne. Z mię sa, gł ó wnie produktó w sojowych, któ rych lokalne koty nie chciał y jeś ć.

3. Brakuje darmowego WI-FI. Jeś li chcesz mieć poł ą czenie, zapł ać.2 dolary za osobę dziennie.

4. Plaż a - nie jest ogrodzona, wię c wszyscy, któ rzy chcą odpoczą ć , bardzo czę sto przyjeż dż ali Cyganie, uh. Przewodnik ostrzegł nas, ż e moż e dojś ć do kradzież y. Czystoś ć plaż y pozostawia wiele do ż yczenia. Morze jest czyste. Piwo na plaż y jest pł atne. Rę czniki plaż owe za 1 USD za cał y okres. Nasuwa się pytanie: „Co to za all inclusive? ”

5.
Codziennie był am ś wiadkiem, jak 4-6 osó b stał o przy rejestracji i rozwią zywał o problem braku wolnych pokoi, za któ re zapł acili, któ re obiecali zwolnić nastę pnego dnia, jednocześ nie obiecują c zamieszkać w innym hotelu na dzień lub w domek na plaż y. Nie radzę kupować od nich, nie ż yją!


6. Personel - prawie wszyscy mó wią po rosyjsku. Kiedy pojawiają się problemy, wszyscy się uś miechają i niczego nie rozwią zują , tł umaczą c, ż e okolicznoś ci się rozwinę ł y i wszystko jest w porzą dku!

Oczywiś cie sprawa należ y do Ciebie, ale zdecydowanie nie polecam „odpoczynku” w tym hotelu, bo odpoczniesz, a nie bę dziesz miał problemó w i sam je rozwią ż esz.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał