Normalny hotel, ale w tym roku było gorzej?

Pisemny: 6 październik 2021
Czas podróży: 1 — 12 październik 2021
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Normalny hotel. Personel jest dobry w swojej pracy. Pokoje są dobrze sprzą tane, kelnerzy są mili i pomocni. Po przyjeź dzie natychmiast usiedliś my, pokó j był przestronny i wygodny. Z minusó w: jedzenie stał o się znacznie gorsze; brak arbuza z melonem (tylko na obiad); nie ma suszonych owocó w z chał wą ; poł owa jedzenia smakuje bez smaku; nie odpowiadają na komentarze, mó wią , ż e wszystko naprawimy, ale w efekcie nie zachowują marki swojego hotelu; jest problem z leż akami, trzeba cał y czas wstawać wcześ nie i chodzić na miejsca (inaczej bę dziecie leż eć na kamyczkach z rę cznikiem); był y zaró wno we wł oskiej, jak i tureckiej restauracji, jedzenie nie ró ż ni się zbytnio od restauracji gł ó wnej (poza daniem gł ó wnym), oszczę dza tylko obsł uga (inaczej wyjdzie 5/10)
Ogó lnie rzecz biorą c, w poró wnaniu do 2019 i 2020 roku hotel pogorszył się . I te pogorszenie, powiedział bym, są widoczne. Lecieć za takie pienią dze do hotelu premium i dostać to… szkoda. Przez wszystkie 11 lat w Turcji po raz pierwszy był em tak zdenerwowany w hotelu. Był w hotelach 5 * w klasie ekonomicznej i był o lepiej! Nie wró cę tu ponownie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał