Zły hotel ze złą obsługą?

Pisemny: 19 lipiec 2018
Czas podróży: 18 — 27 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Do hotelu przyjechaliś my w nocy, nieprzyjazny administrator spotkał się z nami w recepcji, na szczę ś cie od razu nas usatysfakcjonowali, ale był em zszokowany pokojem, miał nieprzyjemny zapach, ł ó ż ko był o wyczerpane i niezbyt czyste. Jeś li chcesz zmienić pokó j, to administrator hotelu znajdzie ci inny za 30 dolcó w.
Nie ma tam wi-fi, chociaż strona internetowa hotelu mó wi o darmowym wi-fi, dostaniesz je, jeś li zapł acisz trzy dolary dziennie.
Podobał mi się HAMAM, proponuję iś ć , ale w ż adnym wypadku nie zgadzam się na dodatkowy masaż , pracują tam Mustafa i Muhamed, bezczelnie się kleją i zachowują wulgarnie.
Zaznaczam, ż e na plaż y nie ma leż akó w od hotelu, turyś ci hotelu Asia leż ą jak bezdomni, administracja innych hoteli zawiozł a nas jak trę dowatych, widzieli nas na leż akach.
Na pewno pojadę , tylko poszukam hotelu w niczym nie przypominają cego Azji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał