osławiony Teztur

Pisemny: 19 czerwiec 2010
Czas podróży: 6 — 17 czerwiec 2010
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Jeś li chodzi o hotel, cał kowicie zgadzam się z poprzednią recenzją . Dodam tylko: 1. niedogodnoś ci zwią zane z wejś ciem do morza ł atwo zrekompensować zakupem specjalnych butó w (sprzedawanych w pobliskich sklepach); 2. liczba osó b na metr kwadratowy zaró wno na plaż y, jak i przy basenach dą ż y do nieskoń czonoś ci; 3. có ż , jest wielu wczasowiczó w z dzieć mi w wieku od 2 do 10 lat; 4. Wycieczki, ł aź nia turecka, wypoż yczenie samochodu mogą być znacznie tań sze do wyjazdu poza hotel (kilka firm znajduje się dosł ownie po drugiej stronie ulicy od hotelu)!
A teraz o pracy osł awionego Teztura. Mieliś my pecha, kiedy wró ciliś my do domu. Pokó j został opró ż niony o 12 w poł udnie, musieli opuś cić hotel o 17.00 (lot o 21.20), myś lą c, ż e 5 godzin nie jest krytycznych, moż na poczekać , pokoju nie odnowili. O godzinie 13.00 (pokó j już oddany) dowiadujemy się , ż e lot jest opó ź niony i zostaniemy odebrani z hotelu o 19.25, godzina odlotu pozostaje nieznana! Po spę dzeniu 7.5 godziny, zdą ż ywszy naprawdę zjeś ć obiad, o 19.25 wychodzimy z hotelu. Godzina wyjazdu pozostaje tajemnicą . Na lotnisko przybyliś my o 21.00, wedł ug osoby towarzyszą cej, wylot był o 23.55. Nie był o, na tablicy wynikó w dowiadujemy się , ż e godzina wyjazdu to 1.00. Zbliż amy się do 2 stanowisk odprawy bagaż u (liczba został a zgł oszona przez recepcjonistę ), są siednie 4 stanowiska aktywnie obsł ugują lot do Oslo, czekamy dł ugo okoł o godziny, obserwujemy zdziwionego pracownika Teztura rozmawiają cego z pracownikó w obsł ugują cych nasze lady. Oczywiś cie nikt nie raczy powiedzieć , ż e nasz samolot jeszcze nie przyleciał do Antalyi (wydaje mi się , ż e jeszcze nawet nie wyleciał z Samary). Na koniec bagaż zostaje odprawiony, przechodzimy kontrolę paszportową . Teztur myje rę ce! Dł ugo czekamy na informację o numerze bramki do samolotu, zbliż a się godzina 1.00, nie ma informacji o opó ź nieniu lotu. Zbliż a się godzina 1.30, a tablica nadal pokazuje godzinę odlotu jako 1.00, wyczerpani pasaż erowie (wielu z mał ymi dzieć mi) nie wiedzą kto moż e poznać rzeczywisty czas odlotu, przejeż dż ają cy pracownicy lotniska nie potrafią udzielić zrozumiał ej odpowiedzi. W efekcie wsiadamy do samolotu o 2.30, startujemy o 3.00 (ja już chyba zasną ł em). Oczywiś cie kapitan statku przeprosił za opó ź nienie lotu, nie wyjaś niają c dlaczego. Ale jeś li weź miemy pod uwagę czas, począ tkowa godzina wyjazdu to 21.20, w rzeczywistoś ci 3.00, wywieziono nas z hotelu o 19.25, czyli o godz. siedem i pó ł godziny przed odlotem. To, czego przewodnicy Teztouru nie wiedzieli o opó ź nieniu lotu, oczywiś cie wiedzieli, ale musieli szybko eskortować turystó w z hoteli i zorganizować zrzut bagaż u, a nie są już dostę pni na neutralnym terenie. Ocena pracy touroperatora - 2! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał