Gorzej mi się wydaje tylko w Indiach.

Pisemny: 17 czerwiec 2018
Czas podróży: 7 — 14 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 7.0
Ten hotel był w najbardziej atrakcyjnej cenie, wię c zdecydowaliś my się w nim zostać z powodu naszego braku doś wiadczenia. Kto wiedział , ż e 3* w Turcji to tylko pensjonat, na któ rego obsł ugę nie warto nawet czekać , choć był a nadzieja (na pró ż no).
W pokoju był o podwó jne ł ó ż ko i 1 metr przestrzeni wokó ł niego. W ł azience nie palił a się ż aró wka, a zamek był zepsuty, poś ciel podarta z ż ó ł tymi plamami. Przy zameldowaniu wydali po 1 rę czniku, któ ry przez 7 nocy nie został zmieniony ani razu! Poś ciel oczywiś cie też się nie zmienił a. Pokó j w ogó le nie był sprzą tany, raz tylko wyniesiono ś mieci. Ł azienka był a bardzo brudna. Kiedy bierzesz prysznic, woda leje się bezpoś rednio na podł ogę , pod muszlę klozetową i rozlewa się po cał ej ł azience, odpł yw w podł odze był zatkany i woda gromadził a się po kostki. Nawiasem mó wią c, w tym hotelu nie ma ciepł ej wody. Na dachu są panele sł oneczne, któ re podgrzewają wodę , a gdy tylko nadszedł wieczó r, z kranu wypł ynę ł a lodowata woda. W pokoju nie wymieniono szamponu i papieru toaletowego, musieliś my bł agać w recepcji, na któ rej notabene 100% bydł o siedzi, zwł aszcza facet w ró ż owej koszulce - rzadka szumowina, któ rą uwielbiał pokazywać postać . Na proś bę o zmianę pokoju najpierw pró bował nas przekonać , ż e wszystkie pokoje w hotelu są takie same, po kilku minutach kł ó tni stwierdził , ż e nie ma wolnych pokoi. Potem zdecydowaliś my się zmienić hotel, skontaktowaliś my się z przewodnikiem z wycieczki tez, obiecał rozwią zać problem i znikną ł , nie widzieliś my go ani nie sł yszeliś my, nazywał się Dmitry.
Co do jedzenia: Osobiś cie nie ma narzekań na kucharzy, uś miechnię tych facetó w, po prostu wykonują swoją pracę . Ale menu jest monotonne, trzeciego dnia po prostu nie chciał em iś ć , ani na obiad, ani na kolację , bo menu był o codziennie takie samo: zupa pakhlebka (soczewica lub ryż ), paluszki sojowe, 2 razy dali siekany kurczak z koś cią , niegdyś grillowana ryba (mał a, trochę wię ksza od szprota), ryż , kasza ję czmienna i 5 rodzajó w sał atek, w tym ogó rki i pomidory w ró ż nych wariacjach. Arbuz był w porzą dku. Czę sto na obiad dawali coś , czego nie był o na obiad. W ogó le nie był o owocó w. W ogó le nie był o deseró w. Piwo z baru pł atne! Z alkoholu: wó dka, gin, wino. Pierwszego dnia spró bował em, drugiego nie wyszedł em z toalety. I nawet się nie upił em, bodyaga jest bez smaku.

Hotel nie posiada wł asnej plaż y. Każ dego dnia przyjeż dż a autobus i zabiera cię na prywatną plaż ę za 1 dolara. Spacer do plaż y, aby przejś ć.1, 5 km.
Wi-fi w hotelu jest pł atne, kosztuje 8 USD za 7 dni za 1 urzą dzenie. Nie wzię liś my tego z zasady, ludzie mó wili, ż e sygnał jest bardzo sł aby i nie ł apie się w pokoju.
Wniosek: Ares Hotel Kemer 3* to najgorszy hotel w moim ż yciu, czuję się jak zamordowany hostel. Obsł uga w tym hotelu po prostu nie istnieje. W recepcji jest niegrzeczna osoba. Jedzenie to nie 3ku. Jedynym plusem jest to, ż e nie utknę liś my w pokoju, wyszliś my zaraz po ś niadaniu i wró ciliś my pó ź no w nocy, zwiedziliś my wiele ciekawych miejsc i wycieczek po mieś cie.
Ten hotel zamieni twoje wakacje w cię ż ką pracę ! Nie polecam nikomu, nawet za darmo!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał