Za cenę zapłaconą raz możesz przyjść

Pisemny: 13 czerwiec 2019
Czas podróży: 5 — 11 czerwiec 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Rekrutacja w Moskwie i Rosji
Szukasz najlepszych pracownikó w? Skontaktuj się z nami! 25 lat doś wiadczenia, praca na wyniki!
Uczyć się wię cej
faworyt. pro
Reklama
Wczorajszy dzień
Ten miesią c
Moż e
Anita
2 litery

Zatrzymał em się z ż oną przez 5 peł nych dni. Przylecieliś my, dotarliś my do hotelu i pierwsze zdanie brzmiał o - „no có ż , to tylko 5 dni”. Animacja jest po prostu okropnie gł oś na! Poszliś my na obiad - ludzie są dzicy, miejsc za mał o, ludzie biegają , chwytają c wszystko, co jest pod rę ką , motywują c tym, ż e nie wystarczy dla wszystkich. To był o straszne. Pytali, gdzie w rzeczywistoś ci są pokoje ECO, przy rezerwacji na stronie Travelata kierownik powiedział , ż e to pierwsze pię tro, kierownik w recepcji powiedział kró tko – „jest w piwnicy, jak zobaczysz, sam uciekaj” ! Poszliś my, spojrzeliś my, pomyś leliś my, jak dziś wró cić do domu! Naprawdę mał y pokó j z mał ym oknem przy suficie, w podziemiach ł aź ni tureckiej, a wię c o duż ej wilgotnoś ci, najprawdopodobniej tylko Harry Potter moż e przetrwać pod warunkiem uż ywania skrzeli. Poszliś my do kierownika, aby uzgodnić dopł atę , aby zakwaterować się w pokoju standardowym, ale nie był o to wymagane, ponieważ powiedziano nam, ż e pomimo tego konkretnego hotelu wskazanego w voucherze, zostaniemy zakwaterowani w hotelu tego samego KLUBU Ł ań cuch FONTANA LIFE. Terytorium tego hotelu jest znacznie wię ksze i dlatego jest znacznie spokojniejsze. Za to bardzo dzię kuję gospodarzowi, ale tylko za to. Dalsze punkty:
- animacja - sami nie braliś my udział u, ale chł opaki dają z siebie wszystko, są bardzo aktywni i pozytywnie nastawieni i starają się rozbawić goś ci (ć wiczenia, rzutki, aqua aerobik, zawody, programy wieczorne). Szacunek i sukces facetó w.
- pokó j - w ł azience pleś ń na kabinie prysznicowej, wyciek z muszli klozetowej lub kabiny prysznicowej i woda cał y czas stoi, balkon popę kany na skrzyż owaniach, ale to niestraszne, daleko lecieć tylko 2. podł oga pod balkonem poroś nię ta aloesem, dostaniesz jakiś zabieg!
- sprzą tanie pokoju - jak zauważ ył em, usuwane są tylko pienią dze lub czekolada, w zależ noś ci od tego, kto co zostawia! Maksimum naprawi narzutę i wyrzuci ś mieci. Przez 5 dni bez zmiany poś cieli, bez rę cznikó w. Wracamy z obiadu, sprzą tacze siedzą na schodach i piją herbatę , pokó j nie jest sprzą tany! ! ! Odwiesili znak „nie przeszkadzać ”, postanowili przespać godzinę , po 20 minutach drzwi się otwierają . Dobrze, ż e kierownictwo hotelu wykonał o tabliczki informacyjne, ale jeś li nauczy personel rozumienia cen, wcale ich nie bę dzie!

- bar - uś miechnię ty i pozytywny Erdogan dział a wszę dzie (jeś li poprawnie przeanalizował em jego imię ). Nie ma do niego ż adnych roszczeń , twierdzi do kierownictwa hotelu, co pozwala mu rozdawać nie wię cej niż.2 szklanki w jednej rę ce. Przyjechał z rodziną np. 3 osobową , posadził dziecko do stolika, staną ł w kolejce przy barze, osoba prosi o 2 piwa i szklankę coli (sytuację tę widział em osobiś cie), moż e tylko weź.2 szklanki do wyboru, a nastę pnie ponownie stań w kolejce i zdobą dź . W efekcie zabrał ż onie szklankę piwa + colę dziecku i ze sł owami „wyszedł bez piwa” poszedł do jadalni. I naprawdę rozumiem, ż e to szaleń stwo ! ! ! Nie jestem też gotowy, ż eby po raz drugi staną ć na sł oń cu w kolejce po piwo.
- jadalnia - jeś li odprawa jest duż a, to miejscami moż na ją przecią ż yć . Czytał em wiele artykuł ó w, ż e Turcja zaczyna zajmować się resztkami jedzenia, ten hotel najprawdopodobniej ź le zrozumiał zadanie i zdecydował - „bez jedzenia - bez odpadó w”! Wizualnie jedzenie wydaje się być , ale !! ! ! Jest ogó rek, jest ogó rek w sosie jogurtowym, jest pomidor, jest pomidor w przyprawach, jest ogó rek z pomidorem, jest cebula, jest ś wież a kapusta, jest kapusta w sosie jogurtowym. Z mię sa tylko kurczak, aw rzeczywistoś ci chł opaki udowodnili, ż e kurczaka moż na zepsuć . W efekcie moje ś niadanie skł adał o się z wielu bezsmakowych gofró w z kawą , na obiad i kolację , czy ryż u ze sł odyczami lub makaronu ze sł odyczami. Wię kszoś ć dań jest nierealistycznie pikantna, dzię ki za ciastka bez pieprzu!
- plaż a - leż aki i markizy. W recepcji mó wią , ż e nie ma wystarczają cej liczby materacy na wszystkie leż aki, ale w rzeczywistoś ci oznacza to, ż e w Anicie nie ma materacy i moż na ukraś ć z są siednich hoteli. Czasami się udał o, ale przedstawiciele są siednich hoteli zaczę li dyż urować na plaż y i odebrali materace, doradzają c kontakt z recepcją swojego hotelu z pytaniami, dlaczego w hotelu Anita nie ma materacy !! !
- basen - wszystko wydawał o się normalne, najważ niejsze, ż e pod markizą był o miejsce.
- przewodnicy - naprawdę rozumiem, ż e ich praca najprawdopodobniej nie jest najsł odsza, ale uporzą dkujmy wszystko:

* powiedzieć , ż e rozumieją , ż e hotel nie cią gnie za 4 gwiazdki, ż e nie wiedzą , ż e obiecali ci tam w Moskwie, ż e spró bują , ale nie obiecują z moim TZ. niezbyt poprawne! Przede wszystkim oszoł omił a mnie fraza na walnym spotkaniu z przewodnikiem, kiedy reklamował swoje drogie wycieczki - „wieczorem wracamy do hotelu na obiad, choć jest tak, ż e lepiej nie wracać ”! Co to był o? ? Nie potrzebuję "mó j facet od koszuli"!
* uż ywanie techniki dublowania w celu rozwią zania konfliktu nie jest najlepszą strategią . Nasze ś wiatł o cią gle migał o i pewnego wieczoru ś wiatł o w ł azience zniknę ł o, myliś my się latarką . Rano zgł osili problem, obiecali go naprawić . W porze lunchu zapytali ponownie, ponownie o godzinie 16-tej. O 17-30 pró bowali zapytać przez przedstawiciela Intourist, a nastę pnie nasz dialog:
- Nie mamy ś wiatł a w ł azience!
- nie masz ś wiatł a w ł azience!
- tak, nie mamy ś wiatł a w ł azience!
- nie masz ś wiatł a w ł azience!
- Już kilka razy kontaktowaliś my się z administracją !
- Już kilka razy kontaktował eś się z administracją !
- czy teraz moż esz zwró cić się z nami do administracji!
- Moż e zwró ć my się razem z tobą do administracji.

Mam tylko jedno wyjaś nienie tego dialogu - osoba po prostu ć wiczy swoją wymowę z native speakerem! Godzinę pó ź niej jadę znad morza sprawdzić , czy sytuacja się poprawił a, przy wejś ciu do hotelu spotyka mnie przedstawiciel Intourist z pytaniem czy sytuacja został a naprawiona, powiedział em, ż e to jest dokł adnie to, co ja” Sprawdzę , a teraz wró cę i dam znać . Jak widać ś wiatł o nie dział a! ! ! Wracam na miejsce spotkania, ale naszego bohatera tam nie ma, domyś lają c się , ż e najprawdopodobniej ukrył się w gł ó wnym hotelu, jadę tam i naturalnie go tam znajduję . Razem znowu idziemy na recepcję , uprzejmie obiecuję zadzwonić do Ministerstwa Turystyki kraju, poprosić o pomoc tureckie Ministerstwo Sytuacji Nadzwyczajnych, jeś li taka istnieje, poprosić o pomoc w wymianie ż aró wki tureckiego Ministerstwa Energii, itp. itp. Przedstawiciel Intourist sł ucha mojego monologu ze smutkiem w oczach. Jak rozumiem, nie mają wpł ywu na ten hotel, mimo ż e jest to ich flagowy hotel. Ich zadaniem jest przekonać turystę , ż e moż e być gorzej!
* o ile rozumiem, przedstawiciele Intourist mają dwa gł ó wne zadania - sprzedać wycieczkę i stale monitorować sytuację w smartfonie pod ką tem niebezpieczeń stw czyhają cych na turystó w, nagle zmienia się wiatr! Cią gle korzystają ze swoich smartfonó w i starają się nie nawią zywać kontaktu wzrokowego z rozzł oszczonymi turystami.
Osobno powiem, ż e kupił em wycieczkę w ostatniej chwili i poleciał em przez 5 peł nych dni razem za 2.800 rubli. Mimo cał ej przygody jest bardzo przystę pna cenowo! Recenzja został a napisana specjalnie dla tych, któ rzy uznają ten hotel za znacznie wię ksze pienią dze, a nie w celu wyraż enia niezadowolenia.
Ż yczymy wszystkim udanych wakacji! Turysta z okazji rocznicy!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał