Jednym słowem - GOUNYUK

Pisemny: 5 październik 2010
Czas podróży: 22 wrzesień — 2 październik 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Za te same pienią dze był em dwa lata temu w innym pię ciogwiazdkowym hotelu, otrzymał em wiele pozytywnych wraż eń , któ rych sł usznie oczekiwał em po tym „bajkowym zamku”.
Bez tekstó w:
PRZYJAZD I ZAKWATEROWANIE:
- przy wysiadaniu z autobusu nikt nie nió sł walizek do recepcji (zrolowanych);
- drzwi na zawiasach był y zamknię te, walizki wypadał y przez drzwi obrotowe - niewygodne;
- do hotelu dotarliś my o godzinie 11.00, przywitał o nas spojrzenie recepcjonistó w przesuwają ce się po naszych gł owach, brak uś miechu i propozycja czekania na zameldowanie do godziny 13.00;
- voucher dotyczył pokoju standard z widokiem na morze, powiedziano nam, ż e pokoi jest kilka, wię c zamelduj się na parterze z wejś ciem na parter, przekaż klucze elektroniczne i pomachaj w kierunku niezbę dnego wektora awansu do pokoju;

- przechodził handlarz walizek, poprosił em go, ż eby zabrał go do pokoju, spojrzał na ksią ż kę z numerem pokoju, wzią ł ją , rzucił na recepcję , wzią ł kolejną i dał nam. Swoje dział ania skomentował faktem, ż e przez pomył kę dostaliś my mał y pokó j i zmienił go na najlepszy na 2 pię trze (zdaliś my sobie sprawę , ż e portier jest gł ó wnym kierownikiem hotelu.
POKÓ J:
- po przyjeź dzie w pokoju nie był o rę cznikó w, mini-barek był pusty (zdejmowany wieczorem)
- zaczę li korzystać z bezpł atnego serwisu "sejf" trzeciego dnia po codziennych telefonach i bezstronnych rozmowach z personelem recepcji, oskarż enia o zł e maniery i zniecierpliwienie trzeciego dnia, pojawił się sfatygowany mistrz ze ś rubokrę tem i naprawił sejf;
- podobna sytuacja z elektronicznym zamkiem drzwi wejś ciowych, któ ry okresowo nie zamykał się i nie otwierał automatycznie, ale nie udał o nam się rozwią zać tego problemu w 11 dni;
pokó j nie był sprzą tany, poś ciel i rę czniki nie był y zmieniane przez 3 dni;
- w pokoju nie ma czajnika elektrycznego, herbaty, kawy, cukru, pasty i szczoteczek, grzebieni, odś wież acza powietrza;
- mini-bar nigdy nie był uzupeł niany po pierwszym dniu i był pusty przez 10 dni;
mydł o w pł ynie i szampon nigdy nie uzupeł niane.
RESTAURACJA:
- kto nie miał czasu, spó ź nił się ;
- stoł y nie są czyszczone na bież ą co, obrusy i sztuć ce nie są wymieniane, nie ma serwetek;
przerwy w filiż ankach herbaty, talerzach, widelcach, mał ych ł yż eczkach do herbaty nie istnieją ;
- na stoł ach nie ma przypraw (tylko só l) i wykał aczek;
- brakował o nazw dań ;
- kolejki na wszystko;
- jajka gotowano na mię kko, nie był o specjalnych podstawek i mał ych ł yż eczek;
- personel obsł ugi nie posiada identyfikatoró w z imionami;
- w cią gu 11 dni ryby pojawił y się.2 razy, a krewetki 1 raz.
PLAŻ A:
- kto nie miał czasu, spó ź nił się ;

- wielkoś ć plaż y nie zgadza się z opisem w katalogu i modelem hotelu znajdują cego się w lobby hotelowym - mniej niż trzy razy;
- brakuje leż akó w, poł owa z nich jest zepsuta i nie wyposaż ona w materace;
- plaż a nie jest czyszczona, piasek nie jest przesiewany i wyró wnany;
- od czasu do czasu nie ma rę cznikó w, dostę pne są wilgotne i mają nieprzyjemny zapach;
- brak informacji o czasie, temperaturze powietrza i wody;
- lody z jakiegoś powodu pł atne.
TERYTORIUM:
- na masztach znajdują się nie wszystkie flagi pań stw, któ rych przedstawiciele spoczywają w hotelu;
- dywan przy basenie jest spleś niał y;
- każ dy postronny moż e wejś ć na teren hotelu z jezdni przez most.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał