Niedopasowanie ceny do jakości.

Pisemny: 3 październik 2018
Czas podróży: 1 — 15 wrzesień 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 4.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Od razu uprzedzają c obroń có w tego hotelu, powiem: NIE MA TOWARZYSZY DLA SMAKÓ W I KOLORÓ W, mam nadzieję , ż e niektó rzy turyś ci tacy jak my pomogą recenzji, aby nie popeł nił a takiego bł ę du przy wyborze. Odpoczywaliś my we wrześ niu 2018, tró jka dorosł ych szczerze zakochał a się w marce Amara, okazał o się , ż e to tylko nazwa i nie ma nic wspó lnego z hotelami Amara. Osiedlony w pokoju z widokiem na dziedziniec hotelu, terytorium nie jest ogromne, ale duż e, zielone. Ludzi jest bardzo duż o, obsł uga nie jest aż tak bardzo radzą ca sobie z iloś cią goś ci, ale bardzo zmę czona, owijki, kawał ki fragmentó w mogą leż eć na ziemi i asfalcie przez kilka dni, oszalał y personel przechodzi obok i nie bierze wszelkie dział ania mają ce na celu przywró cenie porzą dku, po raz pierwszy spotykam się z taką oboję tnoś cią . Oczywiś cie jest też wina wczasowiczó w, ś miecą … i duż o, ale obsł uga tego nie usprawiedliwia.
Czyli iloś ć pokoi jest stara, do wyboru był y dwa pokoje, w jednym iw drugim wszystko wymaga kapitalnego remontu i wymiany mebli, jest bardzo brudno. Niby sprzą tanie jest codziennie, ale po co wycierać suchą ś ciereczką pleś ń w kabinie ł azienkowej, czy zakorzenioną czerń w zlewie, nie mó wią c już o odrapanych drzwiach z poł amanymi czę ś ciami, szczerze mó wią c, był o to bardzo obrzydliwe w ł azience. Duż o kurzu, kł ę by kurzu.
Baseny wydawał y się wizualnie czyste, pachniał y chlorem, co upewniał o, ż e dezynfekcja jest nadal obecna. Leż aki brudzą się od kilku dni, nie są myte od razu, zaró wno na plaż y, jak i przy basenie zanieczyszczonym przez ptaki, wypeł nionym koktajlami, czekoladą , lodami.

Plaż a jest bardzo mał a dla tak wielu goś ci, walka o leż aki, a takż e o cień , okazuje się , ż e są ludzie, któ rzy rezerwują pusty cień , jeden ś miech! Myś lę , ż e w szczycie sezonu był o po prostu za mał o leż akó w, plaż a graniczy z plaż ą miejską wsi, w zasadzie nie sprawia to szczegó lnych problemó w, ale psy i koty są czę stymi goś ć mi na hotelowej plaż y . Linia brzegowa nie jest czyszczona: moż na tam znaleź ć niedopał ki papierosó w, serwetki, kawał ki papieru, kubki, no có ż , znowu wydaje się , ż e sprzą tacze chodzą z plastikowymi torbami, stwarzają wraż enie sprzą tania, ale wszystko minę ł o. Wyrzucaj ś mieci z wazonó w na ś mieci tak bardzo, jak to moż liwe. Bardzo brudne materace, w strasznych plamach. Rę czniki plaż owe to inna historia, dostajesz się na karty, oddajesz tak po prostu, w zasadzie nie moż esz tego oddać , ale po prostu zostaw w pokoju, jak się okazał o. Rę czniki są okropne, wyblakł e, podarte, ró ż nej wielkoś ci, nieprzyjemnie się z nich korzysta, ale brudny leż ak trzeba przykryć na plaż y.
Posił ki w hotelu są prawie cał odobowe i bardzo monotonne, w poró wnaniu z innymi hotelami w restauracji gł ó wnej jest mał y wybó r dań . Ale ponieważ nie mam obsesji na punkcie jedzenia, nie stanowi to dla mnie problemu.
Wieczorny program rozrywkowy w hotelu jest przyzwoity, ale ci, któ rzy mają pokó j od strony hotelowego dziedziń ca, nie bę dą mieli szczę ś cia, nie bę dą mogli zasną ć ani odpoczą ć do 12 w nocy, dudni muzyka, podwó jne- przeszklone okna nie oszczę dzają .
Wszystkie pytania są rozwią zywane w recepcji, pamię taj, ż e dziewczyna mó wi tylko po angielsku lub turecku. Skontaktowaliś my się dwa razy i wszyscy przez. . . Po raz pierwszy potrzebowaliś my usł ugi posił kó w w opakowaniach jednostkowych, niestety ten hotel nie zapewnia takiej usł ugi, zostaliś my wysł ani do pobliskiego sklepu. Za drugim razem zamó wiliś my stolik w restauracji rybnej A la Carte, podczas gdy dziewczyna z uś miechem zarezerwował a dla nas wymagany termin, zapytał a, jakie mamy w tym dniu wakacje (a był a to uroczystoś ć rodzinna) wrę czył a nam paragon z podaniem data, godzina i nazwa restauracji. A potem nadszedł dzień i godzina kolacji, w restauracji był o cicho, nie był o ś wiatł a, nie był o ludzi. Sprawdził em paragon, wszystko się zgadza. Aby zał atwić sytuację udał em się do w/w okienka, w tym czasie dyż urował tam pan rosyjskoję zyczny, któ ry najpierw pró bował mnie przekonać , ż e mylę daty, po okazaniu mu paragonu zrobił em on otwiera szeroko oczy i zapomina o ję zyku rosyjskim, dostał em odpowiedź , ż e wysł ali mi pismo o odwoł aniu kolacji, oczywiś cie nie otrzymał em ż adnego listu, ani papierowego, ani elektronicznego. Nie był o przeprosin. Był o bardzo nieprzyjemnie, wieczó r był zrujnowany.

Generalnie nie miał bym pytań o hotel, gdybym zapł acił za niego 2000 dolaró w, ale dał em dwa razy wię cej. Hotel z 4 gwiazdkami.
Zaskoczył a mnie apteka po drugiej stronie ulicy od hotelu, ze stawką liró w 1:10, za cenę leku 18 lir, karta został a obcią ż ona podwyż szoną stawką.1:25. Zachowaj ostroż noś ć przy pł atnoś ci przelewem bankowym.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał