Doskonały hotel z dobrą obsługą?

Pisemny: 13 sierpień 2020
Czas podróży: 3 — 10 sierpień 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Hotel ogó lnie miał dobre recenzje, ale tuż przed wyjazdem widział am, ż e był y negatywne.
Trochę mnie to zdenerwował o, ale zdecydował em, ż e cokolwiek to był o, bę dzie tak, jak bę dzie.
1. Przybyliś my do hotelu o 8 rano, zameldowanie o 14:00 Powiedziano nam, ż e nasz pokó j nie jest gotowy, ale takż e za mał y napiwek, zmienili nasz pokó j na lepszy i od razu się osiedlili (pierwotnie mieliś my widok na las, zmieniono nas z widoku na morze).
2. Terytorium hotelu jest zwarte, bardzo wygodnie jest dostać się do morza nie dł uż ej niż.2 minuty (kiedy po raz pierwszy szedł em nad morze, szczerze się ś miał em z opinii, ż e jest daleko do morza)))

Jeś li chodzi o leż aki, tak, nasi ludzie lubią zabierać leż aki wraz z rę cznikami i w wię kszoś ci przypadkó w nigdy się na nich nie pojawiają . Jest jeszcze jeden punkt, ż e podczas kwarantanny rę czniki są wydawane do SPA nawet bez kart, wię c wielu nawet nie zadaje sobie trudu, aby je wyją ć i zabrać .
Ale jest to problem tylko wtedy, gdy istnieje chę ć przebywania w pierwszych 3-4 rzę dach leż akó w. W każ dej chwili moż esz posuną ć się dalej.
Plaż a jest piaszczysta (jak rozumiem został a tam specjalnie przywieziona), kamienie są tylko o zachodzie sł oń ca, a samo dno morskie jest skaliste. Ale dla wygody wejś cia do morza są.2 platformy i molo.
3. Był y też narzekania na restaurację , ż e nie moż na wzią ć stolika, kolejki są dł ugie, stoł y nie są posprzą tane itp.
Wię c:
Przez cał y pobyt w hotelu nigdy nie stał em w kolejce dł uż ej niż kilka minut, a to ze wzglę du na pewne ograniczenia w pracy kuchni zwią zane z kwarantanną .
Podczas pierwszej wizyty w restauracji od razu znaleź li stolik przy wejś ciu, a w przyszł oś ci nie był o problemó w ze znalezieniem wolnego stolika.
Nawet jeś li ktoś wcześ niej jadł obiad przy stole, a po sprzą taniu nie ma sztuć có w, kelnerzy odpowiadają za 1 strefę z okoł o 10 stolikó w, zostawiasz talerz i mó wisz, ż e nakryje do stoł u, jak przyjdziesz z nowym danie, stó ł jest już przykryty
Cią gle widział em, ż e po goś ciach stó ł był czyszczony i dezynfekowany. Wię kszoś ć kelneró w podchodzi i pyta, co chcesz pić (choć szybciej zabrać ze sobą wł asne). Jeś li nie chcesz czekać , moż esz sam iś ć do baru.
W hotelu znajduje się kilka baró w, ró ż norodnoś ć napojó w jest ogromna, a alkohol dobrej jakoś ci.

4. Pokoje, widział em wiele opinii, ż e pokoje są ź le sprzą tane lub wcale nie są sprzą tane. A takż e, ż e mini bar nie jest uzupeł niany.
Tak wię c, jeś li naciś niesz przycisk w pokoju, tak aby był sygnał , ż e pokó j bę dzie posprzą tany, pokó j był zawsze posprzą tany. I nawet kiedy mieliś my ostrzeż enie, ż e „Proszę nie przeszkadzać ”, kiedy wychodził am z pokoju, pokojó wka zapytał a mnie, czy dzisiaj w ogó le trzeba sprzą tać . Powiedział em, ż e jest to wymagane, ale trochę pó ź niej. A pokó j został posprzą tany po naszym powrocie.
Wedł ug mini-baru nie był o dnia, w któ rym byś my tego nie zmienili. Zaktualizowaliś my go już w pierwszym dniu przyjazdu.
Ogó lnie hotel bardzo mi się podobał . Pokó j jest przestronny, mieliś my zaró wno wannę , jak i prysznic.
Hotel jest doskonał y, są tylko drobne skargi, ale nie są one znaczą ce.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał