Zaskakująco źle...

Pisemny: 7 listopad 2012
Czas podróży: 22 wrzesień — 6 październik 2012
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 4.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Na stronie http://www. tez-tour. com/ przeczytał em, ż e „portal turystyczny www. zvezdatravell. ru odnotował Amara Dolce Vita Luxury jako hotel o najwyż szym poziomie usł ug w rejonie Morza Ś ró dziemnego. Polecany turystom VIP, rodzinne wakacje, a takż e dla osó b cenią cych jakoś ć ”. Typowe „zamó wienie”
Hotel jest pozycjonowany jako LUKSUSOWY - myś lę , ż e to sł owo należ y usuną ć z nazwy, a oto dlaczego...

Przebywał w hotelu od 22.09. 12-6.10. 12. (2 tygodnie)

3 osoby dorosł e i dziecko (8 miesię cy). Ś wietna lokalizacja i okolica. Zdecydowanie polecam zabrać ze sobą buty na wejś cie do morza (my pł ynę liś my z pomostu, a czę ś ć osó b wyszł a z brzegu i uszkodził a sobie nogi) oraz ś rodek odstraszają cy komary i pluskwy (my go nie mieliś my, ale niektó rzy skarż ył się ).
Mieszkaliś my w Deluxe Triple Room (2 pokoje 63 metry) z widokiem na morze, koszt 9500$. Przyjechaliś my o 20:00. Po przyjeź dzie pokó j był okropnie sprzą tany, kafelki brudne, strzę py kurzu zwisał y z ż yrandoli i lamp podł ogowych, umywalka w toalecie był a zatkana, nabierali wodę do toalety szklanką.
niektó re gniazdka elektryczne został y wyrwane z mię sem. Zwró ciliś my na to uwagę pracownikó w recepcji i poprosiliś my o zmianę pokoju, powiedzieli, ż e nie ma pokoi i obiecali naprawić wszystko rano. Dziecko czę sto kaszlał o w nocy z powodu kurzu w pokoju. 23.09. 12 został o wykonane kosmetyczne sprzą tanie w pokoju. Po wielokrotnych telefonach do recepcji nastę pnego dnia dokonano generalnego sprzą tania pokoju. Gniazda został y przykrę cone 12 dnia (2 dni przed naszym wyjazdem)
Internet nie dział a w pokojach (w niektó rych pokojach tylko w toalecie)
Z nami odpoczywali znajomi, któ rzy mieszkali w Amara Dolce Vita 3-4 razy i byli bardzo zadowoleni wcześ niej z tej podró ż y, powiedzieli, ż e już nie wró cą.
Kilka razy zapomnieliś my o rzeczach w holu i nie mogliś my ich znaleź ć . Obsł uga jest bardzo ró ż norodna, od bezczelnie chamskiej po bardzo goś cinną i przyjazną - jest ich znacznie mniej). Wielkie podzię kowania dla recepcjonistek Ariny i Michaił a, pracownika Guest Relation Pavle i barmana na plaż y Kadyru.
Jedzenie jest przyzwoite, ale nie LUKSUSOWE. Jeś li podró ż ujesz z dzieć mi, pamię taj, aby zabrać ze sobą mieszanki i pł atki zboż owe (nie ma ich w hotelu), jeś li zapomnisz, w Tekirovie (5 minut jazdy samochodem) moż esz kupić wszystko w aptece (pomoż e ci przetł umaczyć instrukcje do recepcji.

Jeś li zamkniesz oczy na wszystkie powyż sze (przez 2 tygodnie spę dził em okoł o 5-6 godzin na recepcji, reszta nie był a zł a)
Jeś li hotel nic nie zmieni, a tylko wyssie $ za 1-2 lata, bę dzie znacznie mniej frajeró w.
Z poważ aniem, Aleksandrze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał