Przegląd podczas koronawirusa 2020

Pisemny: 17 sierpień 2020
Czas podróży: 1 — 12 sierpień 2020
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 6.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Zupeł nie inny hotel zarezerwowaliś my przez organizatora wycieczek TUI, ale w autobusie zostaliś my skonfrontowani z tym, ż e jedziemy do Amara Club Marine Nature.
Nie wierzcie organizatorom wycieczek, któ rzy twierdzą , ż e hotele są teraz zapeł nione w 50%. Ten hotel, jak wszystkie inne, któ re udał o się otworzyć w tym roku, jest w 100% peł ny i pę ka w szwach od napł ywu turystó w.
Leż aki przy basenie i na plaż y należ y wypoż yczyć wcześ nie rano przed ś niadaniem - to za mał o. Brakuje ró wnież stolikó w w gł ó wnej restauracji. Aby usią ś ć , musisz przyjś ć na otwarcie lub pó ł godziny przed zamknię ciem.

W zwią zku z koronawirusem teraz personel narzuca jedzenie. Z tego powodu, ż eby jeś ć , trzeba stać w kilku dł ugich kolejkach (po sał atkę , po mię so, po przystawkę , po chleb, po owoce, po sł odycze itp. - po każ dy posił ek stań w osobnej kolejce) .

Ta sama sytuacja jest w barach: jeś li chcesz się napić , stó j w kolejce 10-15 minut. Podobnie z lodami, gozleme itp. Przypomina mi gał kę ))
Jeś li chodzi o jedzenie: jest wystarczają co duż o jedzenia, jedzenie jest jadalne, ale jeś li chcesz czegoś specjalnego lub bardzo smacznego, to nie jest to miejsce.
Na pewno nie bę dziesz gł odny, ale nie bę dziesz też czerpał przyjemnoś ci z jedzenia.

Wszyscy pracownicy noszą maski i mają ś rodki dezynfekują ce. To wszystkie ś rodki ostroż noś ci dotyczą ce koronawirusa. Nie mó wimy o jakimkolwiek dystansie społ ecznym, ponieważ wszę dzie są gę ste, ogromne kolejki i tł umy ludzi)

Pokoje są mniej lub bardziej czyste, ale bardzo zniszczone i odrapane. W 2018 roku był remont: w zrujnowanych pokojach wstawiali nowe meble, w niektó rych miejscach bezbł ę dnie zakrywali pę knię cia. To cał y remont. Sprzą tanie: mniej wię cej wynieś li ś mieci i zmienili rę czniki i poś ciel, był o też sprzą tanie na mokro (nie codziennie).

Osobno kilka sł ó w o warunkach sanitarnych:

Wszę dzie peł no much: w restauracji, przy basenie. Po prostu nie pozwalają mi ż yć , wspinają się na talerze, gryzą nogi itp. Zostawiają c talerz z jedzeniem lub szklankę , wszystko zawijał am w serwetki.
Czę sto szklanki do herbaty są brudne, mają ś lady i tł uste nadruki.


W przedostatnim dniu naszego pobytu w brodziku jedno z dzieci zrobił o kupę . Zadzwonił em do oficera dyż urnego, kupa został a zł apana, basen był ogrodzony wstą ż ką i to wszystko. Na tym koń czą się warunki sanitarne. Stał wię c ze wstą ż ką do koń ca dnia, a rano ponownie ją otworzył . Woda nie został a zmieniona, nie dodano ż adnych chemikalió w.

Ogó lnie wycią gnij wł asne wnioski)
Animacja jest sł aba. W okresie koronawirusa klub dla dzieci jest nieczynny, wieczorem jest tylko mini dyskoteka.
Dla dorosł ych po piosence do ś cież ki dź wię kowej lub tań cu.
Wesoł ych aerobik, rzutki i pił ka wodna każ dego dnia.
Z moich obserwacji wynika, ż e ​ ​ popularna był a tylko pił ka wodna.

Kontyngent wczasowiczó w, wedł ug moich obserwacji: 50% - rosyjskoję zyczni, okoł o 40% - Turcy, był o też kilku angloję zycznych.

Plusy: duż y zielony, zadbany teren, uprzejmy personel. Na tym być moż e koń czą się wszystkie plusy.
Wniosek: nie wró cę tu ponownie i nie mogę polecić tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał