Nieprzyjemnie zdenerwowany

Pisemny: 27 czerwiec 2016
Czas podróży: 15 — 25 czerwiec 2016
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 8.0
Czystość: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Przez 6 lat odpoczynku w Turcji po raz pierwszy poskarż ył em się administracji hotelu na niski poziom usł ug. Klimatyzacja nie dział ał a w pokoju, w gł ó wnej restauracji, a nawet w relacjach z goś ć mi. Pomimo moich wielokrotnych narzekań nikt nie naprawiał klimatyzatora w pokoju, nie oferowali też innego pokoju, ponieważ hotel był w 100% peł ny (w maju tego roku wł aś ciciel zmienił się w hotelu, któ ry postanowił wycisną ć maksymalny zysk bez inwestowania ani grosza przed sezonem).
Ró wnież po raz pierwszy od 6 lat w Turcji w hotelu all-inclusive, w cią gu pierwszej pó ł godziny po otwarciu restauracji koń czył y się dania gł ó wne, a pó ź niej, podczas przepisanych dwó ch godzin obiadu lub kolacji, przeką ski był y nie dostarczono. Czę sto pó ł ki na otwarciu restauracji był y na ogó ł w poł owie puste. . W każ dą ś rodę na obiad w ogó le nie był o mię sa, z wyją tkiem smaż onych (ś mierdzą cych) nerek woł owych, nawet kurczaka! !
Obsł uga w ogó le nie mył a podł ogi w gł ó wnej restauracji, kapcie stał y przyklejone do podł ogi, talerze nie był y dobrze umyte, musiał em szukać czystszego talerza ...

Na plaż y nikt nie postę pował zgodnie z rozkazem, o 9 rano nie był o ani jednego darmowego leż aka, wszyscy byli powieszeni z rę cznikami, wielu był o zarezerwowanych z rę cznikami na kilka dni i nikt ich nie sprzą tał.

Z zalet tylko pię kna okolica, dobre morze i sosny.
Po raz pierwszy w 5-gwiazdkowym hotelu w Turcji poczuł em się jak w tanim hotelu w Egipcie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał