Bardzo dobry hotel, ale obsługa musi być bardziej uważna?

Pisemny: 26 może 2014
Czas podróży: 9 — 21 może 2014
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
W tym roku postanowiliś my zmienić nasz ukochany hotel Amara Wihg Resort na Amara Club Marine Nature (ACM). Wybó r ten został dokonany ze wzglę du na to, ż e podró ż owaliś my z naszym wnukiem (2 lata 4 miesią ce) i wedł ug opinii zdaliś my sobie sprawę , ż e ACM jest lepszy dla dzieci. Teraz nasze wraż enia.
1. Terytorium hotelu nie jest ogromne (są hotele i wiele wię cej), ale jest duż o miejsca. Duż o zieleni, kwiató w, duż ych drzew, któ re zapewniają przyjemny cień . Wiele ś cież ek, pomię dzy któ rymi zielone trawniki. W kilku miejscach stoją hamaki. Miejsce dla dzieci!
2. Przyjechaliś my 9 maja w ulewnym deszczu. Nigdy nie widzieliś my takiego deszczu w Turcji. Nastę pnego dnia pogoda się poprawił a. Co mi się podoba w maju: jeszcze nie jest gorą co, ale temperatura jest już normalna. Morze też powoli się nagrzewa. Pł ywaliś my od drugiego dnia i nawet maluszek z przyjemnoś cią wszedł do wody.

Szybko nas zał atwili, ale mieliś my szczę ś cie, bo pó ź niej, gdy był o wię cej osó b (w tym wielu Turkó w na weekend), ludzie czekali na odprawę do 14.
Pokó j jest doś ć przestronny, wszystko jak zwykle. Był em mile zaskoczony, ż e w telewizji jest kilka rosyjskich kanał ó w, zwykle 1-2 i tyle. Sejf i mini-bar - bezpł atnie. W pokoju są szlafroki i kapcie.
3. Jedzenie jest dobre: ​ ​ ró ż ne mię sa, kilka rodzajó w ryb, owoce morza. Wś ró d owocó w był y morele, truskawki, kiwi, pomarań cze, banany, gruszki, jabł ka, arbuzy, kumkwaty. Generalnie milczę o sł odyczach - to tylko "morze", ale są bardzo sł odkie. Ale to już amator.
Na miejscu są inne miejsca do jedzenia. Pod gł ó wną restauracją znajduje się bar czynny 24 godziny na dobę , 7 dni w tygodniu.
Dla dzieci w restauracji osobny stolik, są mieszanki owocowo-warzywne (w sł oikach), jest blender. Przy duż ych stoł ach znajdują się mał e stoliki, przy któ rych siedzą starsze dzieci. Dla najmł odszych przy wejś ciu do restauracji znajdują się krzeseł ka do karmienia oklejone folią . O ile widzę , są mokre chusteczki, ś liniaczek i coś jeszcze. Ogó lnie rzecz biorą c, karmienie dzieci nie stanowi problemu.
4. Plaż a nam się podobał a. Wię kszoś ć leż akó w znajduje się pod markizami. Są też parasole. Ponieważ na dwó ch pomostach i dwó ch basenach wcią ż jest duż o leż akó w, zawsze był o wystarczają co duż o miejsca. Na plaż y mię dzy leż akami jest piasek, przy wejś ciu do morza piasek z drobnymi kamykami, ale dalej są już duż e kamienie i trzeba uważ ać .

5. O dzieciach trzeba powiedzieć osobno. Był o ich nie tyle, ile bardzo, od 2-3 miesię cy do wieku szkoł y podstawowej. Animatorzy pracowali z nimi cał y dzień . Wszyscy tań czyli na mini dyskotece, nawet dzieciaki, takie jak nasz wnuk, tań czył y najlepiej, jak potrafił y. Plac zabaw jest wystarczają co duż y. Na dzień przywieź li sprzę t sportowy (bież nia, stepper, rower), ale tylko dla dzieci. W pobliż u strony znajduje się kilka pł atnych atrakcji. Obiecana przestrzeń ż yciowa już nie istnieje. Na mał ym stawie pozostał y tylko dwa ł abę dzie.
Moja opinia: jeś li nie denerwuje Cię ogromna liczba dzieci, moż esz tam pojechać , a jeś li nie moż esz znieś ć ich krzykó w i piskó w, to lepiej wybrać inny hotel.
6. W poprzedniej recenzji nie rozumiał em, jaki to był hotel. Animatorzy zawsze zapraszali nas na ró ż ne wydarzenia i ogł aszali w radiu, a harmonogram wisi w widocznym miejscu, wię c jeś li chcesz, zawsze moż esz znaleź ć coś dla siebie.
7. Uwagi dotyczą ce usł ugi. Nasza lodó wka z mini barem nie dział ał a. Nie tylko wszystkie napoje był y ciepł e, ale takż e nieprzyjemny zapach stamtą d. Skontaktowaliś my się z recepcją dwa razy. Zero uwagi! I dopiero po tym, jak zadzwonił em do recepcji, wymienili lodó wkę . Nawiasem mó wią c, wielkie podzię kowania dla Nastyi z tej usł ugi. Wykorzystaliś my ją dwukrotnie i za każ dym razem był a skuteczna. W uczciwy sposó b muszę powiedzieć , ż e 2 dni przed wyjazdem zepsuł nam się wieszak na rę czniki, wię c nie musieliś my nigdzie jechać . Sama sł uż ą ca przekazał a aplikację do serwisu technicznego i szybko wszystko naprawił a.
Jeszcze jedna chwila. Nie jest jasne, dlaczego w pokoju dwuosobowym znajdują się.2 szampony, 1 ż el pod prysznic i 5 odż ywek do wł osó w. Ale te drobiazgi nie zepsuł y nam wakacji.

I ogó lnie chcę powiedzieć , ż e Amara to Amara. W każ dym hotelu tej sieci robi się wszystko, aby goś cie czuli się komfortowo i dobrze. O pł aszczach przeciwdeszczowych, któ re moż na zabrać na deszcz, wiedzieliś my już z Amara Wing. Ale po raz pierwszy widziano fakt, ż e mł ody czł owiek spaceruje po plaż y i proponuje wytrzeć okulary specjalnym narzę dziem. Oczywiś cie nawet bez tych drobiazgó w moż na ś wietnie wypoczą ć , ale jest to mił e.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał