Źle. Nie polecam! :((

Pisemny: 26 lipiec 2020
Czas podróży: 1 — 9 czerwiec 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Chcę opowiedzieć o „super hotelu klasy premium” Alva Donna World Palace Kiris/Kemer. Drogie i odważ ne)))
Hotel nie jest gotowy na przyję cie turystó w po kurzej kwarantannie, nie odpowiada deklarowanej sł awie i statusowi. Hotel stał się „biurem sharashkin”, organizatorem wycieczek „Join Up”.
Autobus, droga do hotelu jest doskonał a.
Przewodnik po hotelach 3+.
Có ż , chyba jak wszę dzie najważ niejsze jest robienie wycieczek. I nie bierz „nie jesteś już moim przyjacielem i nie sikaj do mojego garnka”))) lub „do widzenia”)))
I ogó lnie: „Kochanie, chodzimy z dzieć mi na zakupy przez 1 miesią c, ze szpitala poł oż niczego, co Cię powstrzymuje kochanie? ))))”

Rozliczenie jest dł ugie. Przyjeż dż ają c o 17.00 poproszono nas ró wnież o pó ł godzinny spacer z 3-letnim dzieckiem. Chociaż zameldowanie od godziny 14.00 i wyjazd odbywał o się specjalnie w cią gu dnia.
Nie zostaliś my zabrani do pokoju, poszukajcie sami, walizki za 1 € przywieziecie w pó ł godziny po tym, jak sami znajdziecie swó j pokó j.
Pokó j na 4 pię trze nie jest klimatyzowany. Raczej dział ają , ale wieje z nich tylko ciepł e powietrze.
I bą dź ostroż ny, mogą spaś ć ci w twarz))) osł ona klimatyzatora w suficie. I nikt nawet nie przeprasza.
Zobacz zdję cia z tej wspaniał ej przygody. Pierwszej nocy spaliś my przy otwartym oknie, pogryzł y nas komary. Serwisant klimatyzacji przyszedł nastę pnego dnia w porze lunchu, kiedy dziecko powinno już spać . Po naprawie powiedziano nam, aby nie wycią gać karty z plastra miodu. Ponieważ ś wiatł o i zasilanie klimatyzatora wył ą czają się i nie uruchamia się ponownie. Wię c moi drodzy, albo mró z, albo dusznoś ć . Temperatura nie jest kontrolowana)) có ż , to fajny hotel)))
Klimatyzator dział ał przez jeden dzień , a potem przestał zamarzać . Znowu kapitan w porze lunchu do naprawy. Ale wcześ niej dł uga rozmowa w recepcji o tym, ż e my sami jesteś my winni temu, ż e klimatyzator nie dział a, potajemnie wycią gamy kartę z plastra))) Wymiana pokoju jest dł uga, dostarczyć ł ó ż eczko dziecku z trzeciego ż ą dania z poprzedniego pokoju. Trasa pani Storozhenko zawsze przekonuje wszystkich, ż e jest okł amywana. Hamka jest rzadka. I nie jest sama.
Na plaż ach jest za mał o miejsc, leż aki trzeba wzią ć o 6 rano)))
Znowu idziemy do gastrolokacji - na któ rą sł yszymy odpowiedź : „Có ż , to są nasi ludzie, zrzuć rę czniki i poł ó ż się tam, gdzie chcesz”)))

Czy powinniś my być w konflikcie z innymi urlopowiczami, czy hotel powinien podją ć dział ania i zapewnić bezpieczeń stwo?
Do wszystkich jedna odpowiedź : „Podejmiemy dział ania”.
Ale nikt niczego nie bierze
Pokoje na 4 pię trze bliż ej morza mają zł y internet. Có ż , tak nie moż e być , nikt nie narzeka))) Z jakiegoś powodu tylko na plaż y ludzie mó wią , ż e idą z tymi samymi roszczeniami do recepcji.
Oooch! „Ultra all on” jest super, gdyby nie muchy w makaronie i na orientalnych sł odyczach))) Muchy są wszę dzie, czasami wlatują do ust. Wokó ł stoł ó w tworzą się kolejki. Ponieważ w zwią zku z pandemią nie podajesz sobie jedzenia, bierzesz talerz – oni Ci podają , każ dorazowo okreś lasz co i ile. Ponieważ niektó rzy „dystrybutorzy” jedzenia i kelnerzy nie znają ani rosyjskiego, ani angielskiego. Mogą też zł oś liwie się uś miechać .
Milczę o brudnych stoł ach z kapią cą z skroplin ze szklanek piwa i innych napojó w. Weź serwetkę i wysusz się . Nie widzisz nie do ciebie))) jest to szczegó lnie w barze przy duż ej scenie.
Robot kelneró w „0”.
A oto taki wzó r, nie pij sokó w i ogó lnie alkoholu z lodem (znaj ló d), inaczej biegunka jest gwarantowana! Oto Twoja premia!
Ogó lnie jedzenie jest kiepskie, jak w zwykł ym hotelu 3-4*.
Nie ma owocó w morza, 1-2 rodzaje ryb. Duż o makaronu i ziemniakó w?
Na plus - czyste morze, przepię kna panorama gó r od strony morza.
Stosunkowo czysty teren hotelu. I to wszystko!! !

Ale idą c na plaż ę nie zapomnij o specjalnych butach, kamieniach - kamyczkach dla amatora. Moż esz zostać zraniony. A w pobliż u basenu dla dzieci na plaż y znajdują się kawał ki poł amanych pł ytek w tym samym niebieskim kolorze co basen. Ź le go usunę li nawet po naprawie i uł oż eniu samej pł ytki.
Wró cę na plaż ę ! Uwielbiam przyjazny personel! Ale ską d dostał am oferty masaż u i peelingu! Có ż , dlaczego od pią tego razu nie jest jasne, ż e dana osoba nie chce zdję cia, masaż u i spaceró w wodnych !! ! ! Nie, za każ dym razem trzeba uderzać mł otkiem, aby czł owiek zmusił się do ostrej odpowiedzi.
Animacje dla dzieci są przeznaczone tylko dla dzieci, któ re są w klubie dla dzieci. Jeś li nie ma Cię w klubie dla dzieci, to wieczorem animatorzy nie bę dą nawet rzucać okiem na dziecko. Moż na je ró wnież poprosić o opuszczenie sceny, có ż , dziecko sł yszy muzykę i tań ce, to nie jest oficjalne wydarzenie)) Wrę czenie dyplomó w dla tych, któ rzy są w klubie, wszyscy inni wychodzą . Bardzo niekompetentni animatorzy, zwł aszcza rozgoryczony animator dla dzieci.
Hotel nie speł nia kategorii cenowej i kategorii statusu premium!
NIE POLECAM!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał