Nie Vivaldi....

Pisemny: 16 może 2010
Czas podróży: 9 — 16 może 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywaliś my od 9 do 16 maja, wł aś nie wró ciliś my.
Chcę tylko spisać moje wraż enia.
Wraż enie zepsuł o się od razu po przyjeź dzie do hotelu, spotkanie na recepcji, delikatnie mó wią c, nie należ ał o do najlepszych.
Czekali, aż dadzą pokó j przez 2 godziny, powiedzieli, ż e mają rzucać rzeczami prosto w lobby hotelowe, jak na rynku.
Wcią ż jestem w domu, znalazł em w internecie informację , ż e hotel jest w remoncie, a tak jest, remonty idą peł ną parą , szczegó lnie na plaż y, molo nie dokoń czone, cią gle pukają , wiercą , spawają , malują , smró d jest okropny! wszystkie ś mieci z naprawy wpadają bezpoś rednio do morza, woda przy brzegu jest brudna!
Animacja jest sł aba, nowa kompozycja.
Jedzenie, mię so u alindy to deficyt. Jest niewiele owocó w.

Obsł uga hotelowa w barze, w restauracji jest bardzo przyjazna, czego nie moż na powiedzieć o recepcji.
Skoń czyli w koń cu wychodzą c z hotelu, w przeddzień oddał em rę cznik plaż owy bezpoś rednio na recepcję , nic w zamian nie dali, pomyś lał em, ż e tak powinno być w efekcie oddają c pokó j, postanowili ś cią ć tuki na herbatę , za rzekomo zgubiony rę cznik poprosili o 10 euro lub 16 dolcó w, nie chodzi nawet o pienią dze, ale w stosunku do klientó w mogli po prostu powiedzieć , no nie, nie, ale nie, podsycali taki skandal, przyjechał nocny kierownik, nadal jest m. . . k, był y bezpoś rednie groź by, ż e mó wią , ż e nie dojadę na lotnisko dojadę tam, przedstawiciel biura podró ż y ESTOUR nie potrafił rozwią zać problem, jego sł owa, nie pł ać , zostawimy cię tutaj)))))
jeś li wybierzesz ten hotel, bą dź ostroż ny!
ps nie ma już tam stopy!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał