Złote toalety przy całkowitym braku obsługi

Pisemny: 8 wrzesień 2014
Czas podróży: 7 — 14 sierpień 2014
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Zatrzymał em się w tym hotelu w sierpniu. Nowy hotel. Podczas rezerwacji trochę wstyd był o, ż e dzię ki pię knym zdję ciom na stronie był o wiele wolnych pokoi w szczycie sezonu. Pobyt w hotelu rozwią zał ten paradoks.

Pierwszą recenzję napisał em po trzech dniach pobytu, ale pią tego dnia zdją ł em ją do redakcji, bo zdał em sobie sprawę , ż e jeszcze nie poznał em wszystkich „urokó w” tutejszego serwisu i uznał em, ż e lepiej sł uż yć cał y odpoczynek, a potem, gdy emocje opadną , napisz w istocie, aby być obiektywnym, a recenzja był a pomocna dla innych.

plusy

To nowy hotel. Oczywiś cie nie szczę dzili pienię dzy na jego budowę i opanowali je bogato, choć bezmyś lnie. Zł ote toalety, elektryczne zasł ony, zł ote jacuzzi w pokoju

Pokoje są duż e i fajne od 95 m2. m. Mieszkaliś my w pokoju z tarasem z widokiem na duż y basen.
Posił ki - wybó r w restauracji gł ó wnej, raczej moż na przypisać plusom hotelu

Minusy
Kategorycznie nie nadaje się dla rodzin z dzieć mi i osó b starszych - plaż a to dwa metry piasku, a wejś cie do morza albo z wysokiego pantone albo po ostrych (! ) duż ych kamieniach.
Teren hotelu jest ogromny, ale w ogó le nie ma gdzie chodzić . Ż adnego parku, publicznego ogrodu, tropikó w z kostki brukowej i stromego zbocza.
W zwią zku z tym poruszanie się po hotelu bez wó zka w upale jest bardzo trudne, zamienia się w test
Zamó wienie buggy i czekanie na nią to jak zł apanie wieczorem taksó wki w Paryż u (kto rozumie)
Pokoje z widokiem na basen nie pozwalają spać przy otwartym oknie, ponieważ cał e pomieszczenie jest przesią knię te chlorem z basenu i czujesz się nie nad morzem, ale w warsztacie wytwó rni nawozó w amoniakalnych
Usł uga nie wytrzymuje kontroli zaró wno w gł ó wnej restauracji, jak i na plaż y oraz w barach na terenie. Kawę nosi się przez pó ł godziny, po każ dym napoju, po 10 sekundach przynoszą fakturę do podpisu, aby Bó g zabronił nikomu „za darmo” wypić szklankę wody.
W barach i na plaż y trafniej był oby powiedzieć , ż e w zasadzie nie sł uż ą , bo każ da inna definicja pozostawia nadzieję , ale nadziei nie ma

Pewnego dnia nie znalazł em mojego iPada, a kiedy uż ył em funkcji Znajdź mó j iPhone i wysł ał em do niego sygnał , dostał em szok na poziomie 80. Zadzwonił hotelowy iPad wł oż ony do stacji dokują cej. Po przyjeź dzie poł oż ył em na stole hotelowego iPada, któ rego nie potrzebuję i zapomniał em o nim. Kiedy personel hotelu nie mó gł go znaleź ć (oczywiste, ż e goś cie od nich okrada), zabrali mi iPada, wymazali z niego wszystko i umieś cili na nim swoje oprogramowanie ...Czyli przygotuj się na to, ż e ten hotel bę dzie korzystaj ze swoich urzą dzeń podczas Twojej nieobecnoś ci (kopiowanie rekordó w, haseł , ksią ż ki telefonicznej). W koń cu pozwalają sobie na korzystanie z rzeczy osobistych klientó w.
W odpowiedzi na moje oburzenie i proś bę o rozmowę z kierownikiem hotelu, zawsze sł yszał em „przepraszam, tak, tak, oczywiś cie”, ale ż aden kierownik naturalnie nie istniał w naturze.
Sł yszeliś my, jak ludzie przy są siednim stoliku ró wnież pró bowali znaleź ć przewodnika, któ ry mó gł by zł oż yć skargę , a takż e nie mieli szczę ś cia?

Ogó lnie wraż enie jest straszne.
Naprawdę nie polecam.
Nie denerwuj się.
Za te pienią dze - duż o dobrych hoteli
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał