Obrzydliwy hotel, który w najlepszym przypadku czerpie z 3+ gwiazdek

Pisemny: 17 czerwiec 2018
Czas podróży: 10 — 17 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 4.0
Postaram się napisać tylko fakty.
1) Terytorium - ź le oczyszczone, duż o niedopał kó w, naczynia nie są zbierane i mogą stać nieumyte przez wiele dni.
2) Pokoje to cichy horror: zepsute lampy, lodó wka z czarną pleś nią w ś rodku, brudne rę czniki (z plamami), zmiana poś cieli tylko 5 dnia zamiast deklarowanego 3 dnia, a poszwy był y po prostu przewró cone na lewą stronę , zardzewiał a suszarka, niedopał ki papierosó w w suszonych kwiatach na loggii, któ ra nie jest czyszczona (wszę dzie są paję czyny), odrapane ś ciany i obrazy, w ł azience wszystkie sprzę ty w zielonej pleś ni, prysznic nie dział a. Potwierdzam zdję ciami.
3) Zameldowanie - po opł aceniu pokoju z widokiem na morze dostaliś my pokó j z widokiem na są siedni dach i nie mogliś my nic z tym zrobić .

4) Obsł uga - znacznie poniż ej akceptowalnego poziomu. Wszystkie usł ugi są dostosowane do Turkó w, a rosyjskich turystó w po prostu nie obchodzi. Na ś niadanie/obiad/kolacja napoje są podawane 1 raz na 10, okresowo musiał em szukać widelcó w/serwetek, podczas gdy kelnerzy stoją i nic nie robią – gł ó wnie odpowiadają tylko na proś by Turkó w; raz nasz pokó j został szeroko otwarty po sprzą taniu, a wieczorem, przybywszy z wycieczki, byliś my tym bardzo zaskoczeni; poproszony o pomoc z walizkami podczas eksmisji - nikt się nie pojawił ; Zgubił em doś ć kosztowną stuł ę - wię c w recepcji nikt nie mó gł mi wyjaś nić , kogo mogę się dowiedzieć , jeś li nagle ją znaleź li. Jedyną osobą , któ ra choć w jakiś sposó b pró bował a pomó c w rozwią zywaniu problemó w, jest dziewczyna o imieniu Indra, odpowiada tam za komunikację z goś ć mi.
5) Jedzenie to jedyna rzecz, na któ rą nie moż na narzekać , jest ró ż norodnoś ć i dobra jakoś ć . Kawa jest obrzydliwa (Nescafe 3w1) - zaledwie kilka dni pó ź niej udał o nam się znaleź ć na miejscu 1 bar, w któ rym parzono kawę po turecku.
A co z zarzą dzaniem figami ISO 9001? Wydaje się , ż e narysowali wł asne gwiazdy.
W rezultacie zapł aciliś my za 5-gwiazdkowy hotel z nadzieją na relaksują ce wakacje, ale w efekcie wylą dowaliś my w kiepskim hotelu i mieliś my sporo problemó w. Nigdy wię cej stó p w Bodrum! I nikomu nie polecam.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał