nie zbliżaj się

Pisemny: 20 październik 2012
Czas podróży: 3 — 7 październik 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Zarezerwował em wycieczkę na mniej niż tydzień przed wyjazdem i nie miał em wielkiego wyboru, ale i tak. Kiedy dotarliś my do hotelu, powiedziano nam, ż e z powodu konferencji nie ma wolnych pokoi i ż e bę dziemy musieli spę dzić dwie noce w są siednim hotelu Rosso Verde. Już na tym etapie hotel jest na mojej osobistej czarnej liś cie na zawsze. To prawda, ż e ​ ​ przez te dwa dni mogliś my jeś ć w hotelowej restauracji, opalać się na plaż y, chodzić na bujany fotel i tak dalej, a jako rekompensatę zapewnialiś my darmowe WiFi i sejf na cał y pobyt, ale to nie wynagrodzić winę hotelu. Swoją drogą nie radzę iś ć tam przez turtess - jego pracownicy w tej sytuacji zaję li stanowisko "moja chata jest na krawę dzi, nic nie wiem, to twoja rozgrywka z hotelem, nie mamy nic do roboty zró b to i nie zawracaj nam gł owy swoimi problemami. " Dopiero dzwonią c do regionalnego przedstawiciela - Turka - i rozmawiają c z nim przez jakiś czas po angielsku, udał o nam się przeprosić i zapewnić nam wszystkie wybrane wycieczki za darmo.
Hotel poł oż ony jest tuż nad samym morzem, przy autostradzie do Bodrum, któ rą jedzie się dolmush, trzeba się wspią ć po doś ć stromej dró ż ce. Autobus, któ ry kursuje na lotnisko i z lotniska, nie moż e jechać tym pasem i pozostaje na gó rze i jest zabierany z hotelu mał ym autobusem wahadł owym. Drobiazg, ale niewygodny. Nawiasem mó wią c, w cią gu dnia shuttle bus na autostradę powinien jechać co kwadrans zgodnie z rozkł adem, ale w rzeczywistoś ci odjeż dż a tylko wtedy, gdy kierowca tego chce. Pokoje hotelowe są brudne, czajnik elektryczny w moim pokoju nie dział ał , musiał em iś ć do recepcji, aby poprosić o wymianę . Restauracja ma problemy z siedzeniami, mię sa, ryb, ziemniakó w, chleba, makaronu, sał atek i sł odyczy wystarczą , ale owocó w zawsze brakuje. Turcy na recepcji są jakoś nieadekwatni, nie mają poję cia, jak komunikować się z klientami, ale jak nie.
W barach regularnie koń czy się piwo, coca-cola, raki, herbata lub czyste szklanki, barmani wlewają ló d do szklanek rę kami, chociaż szczypce są w misce z lodem. Jednym sł owem nie polecam.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał