Wakacje w Bodrum

Pisemny: 14 lipiec 2009
Czas podróży: 28 czerwiec — 9 lipiec 2009
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Cześ ć . Chcę opowiedzieć o naszych wakacjach w Turcji, hotelu YASMIN BODRUM DELUXE. Był o nas troje (ja, ż ona i có rka 4 lata) od 28 czerwca do 09 lipca 2009. Nasz VIP touroperator - Putnik, specjalne podzię kowania dla Natalii - doradzał Bodrum. Wcześ niej odpoczywaliś my w Kemer, Bodrum to zupeł nie inna Turcja. Lecieliś my przez Coral Travel.

Podobał mi się hotel, teren jest pię kny, zadbany, pokoje są czyste, codziennie sprzą tali i zmieniali rę czniki. Dwa baseny - jeden cichy, drugi z rozrywką (gra wodna, taniec, aerobik, rzutki itp. ) był fajny. Specjalne podzię kowania dla animatoró w każ dego wieczoru nowy program, opró cz animatoró w był y wystę py tancerzy, shaulinó w, mongolskich akrobató w …………. Jest klub dla dzieci, wieczorami dyskoteka dla dzieci. Generalnie zaró wno my, jak i dziecko jesteś my zadowoleni z reszty. Wszystko jest super………………ale każ dy ma swoje. Widział em, ż e pisali o studni/rurce do basenu, w któ rej jest ciemno i wszyscy upadli - to spiralne schody, wszystko poszł o ok, nikt nie upadł.

Ale to jedna z czterech dró g do drugiej puli ; , có ż , w zależ noś ci od tego, w jakim jesteś stanie;.

Podobał o mi się wszystko i jako opcja jesteś my gotowi ponownie przyjechać do tego hotelu.

Có ż , teraz szczegó ł owo o wspaniał ym biurze Coral Travel i wspaniał ej ELITE SERVICE.

W porzą dku, wszyscy czytali i wszyscy sapnę li - och super, och fajnie. Przeczytaj ponownie z komentarzami.

ELITARNA USŁ UGA
Przysł uguje turystom, któ rzy zarezerwowali dowolny pokó j w hotelu oznaczonym znakiem w naszym katalogu.
Nasi eksperci starannie wybrali najlepsze hotele w Turcji i Egipcie, aby sprostać wymaganiom tych turystó w, któ rzy preferują wakacje premium w najbardziej komfortowych i luksusowych warunkach. W przypadku rezerwacji pokoi w hotelach obję tych programem ELITE SERVICE lub w niestandardowych pokojach superior w hotelach, któ rych lista znajduje się w treś ci katalogu, (jest pię knie napisana) o naszych klientach VIP, nastę pują ce usł ugi gwarantowane:
SPOTKANIE I WIDZENIE NA LOTNISKU
Spotkanie i odprawienie klientó w realizowane jest przez specjalny personel dział u VIP w markowych garniturach. KOMPOZYCJA KWIATOWA DLA PAŃ
Podczas spotkania i powitania pań prezentowane są kwiaty. NIE! Wsadzono nas do autobusu i zawieziono do hotelu. Po przybyciu do hotelu biegał Turek i tak jak począ tkowo myś leliś my, zaproponował , ż e kupi od niego kwiaty, ale po sł owach Korala zdaliś my sobie sprawę , ż e to był y wł aś nie „kwiaty dla pań ”, to był jeden mał a ró ż yczka : -)
PREZENT FIRMOWY.
Turystó w podró ż ują cych w ramach programu ELITE SERVICE czeka niespodzianka - nasz popisowy prezent. Nie był o prezentu! Zapytaliś my przewodnika - na ogó ł sł yszy o tym pierwszy raz.
NAPOJE NA LOTNISKU

Orzeź wiają ce napoje bezalkoholowe na lotnisku (tylko na lotniskach tureckich). NIE!!!
SPECJALNY TRANSFER LOTNISKO – HOTEL – LOTNISKO
Dla turystó w podró ż ują cych w ramach programu ELITE SERVICE przewidziany jest bus, któ ry w drodze z lotniska do hotelu iz powrotem zatrzymuje się maksymalnie w dwó ch hotelach VIP. Spotkanie na lotnisku wszystko jak napisano - osobny minibus, ale z powrotem w wielkim busie szukali miejsc. Chociaż przewodnik powiedział – jak przynieś li, to zabiorą.

KOKTAJL POWITALNY
W dniu przyjazdu lub nastę pnego dnia dla turystó w podró ż ują cych w ramach programu ELITE SERVICE organizowany jest koktajl powitalny, podczas któ rego nasi klienci VIP bę dą mogli uzyskać najbardziej szczegó ł owe informacje na wszystkie interesują ce ich tematy, a takż e dokonać rezerwacji wycieczki. NIE!! ! Zebrani w holu, jak wszę dzie, szybko powiedzieli co, gdzie i jak. Wypiliś my trochę wody z lodó wki i uciekliś my.
SERWIS Z PRZEWODNIKAMI Z ELITARNEGO DZIAŁ U SERWISOWEGO
24 godziny na dobę do obsł ugi turystó w podró ż ują cych w ramach tego programu, specjalne przewodnicy z dział u ELITE SERVICE. NIE I NIE PONOWNIE. Na pytanie: „Gdzie jest dostę pnoś ć.24 godziny?
”- przewodnik przewró cił oczami i powiedział , ż e tu czegoś takiego nie ma, a poza tobą mam o wiele wię cej hoteli. I do koń ca wakacji nie widzieli swojego przewodnika. Przedstawiciele Odeony pojawiali się kilka razy, a potem ró ż nie.

O przewodniku. Najpierw osiedliliś my się na pią tej linii bungalowu (był oby to normalne dla dorosł ych, ale z dzieckiem daleko), poprosili przewodnika o pomoc w przeprowadzce, odpowiedź brzmi, ż e wszystko jest zaję te, nie nawet spró buj pomó c.


Dopiero po telefonie do Kijowa i zapoznaniu się z rosyjskoję zycznymi przedstawicielami hotelu zmieniliś my numer na pierwszą linię , niż szą . Wielkie dzię ki dla Katherine! Bardzo mił a i kompetentna dziewczyna.

A teraz kró tko:

SUPER HOTEL (mamy z czym poró wnywać , byliś my w Turcji, Tunezji, Egipcie, Buł garii, Niemczech, Chinach.... )

Ale Coral kompletnie się zawió dł - Elite Service to po prostu pię kne sł owo, za któ rym kryje się kompletne 0 i pię kne hasł a firmy !! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał