Pod każdym względem nie odpowiada poziomowi hotelu 5 *!

Pisemny: 9 wrzesień 2018
Czas podróży: 15 — 22 sierpień 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel był oferowany przez TRAVEL AGENT TOV "CORAL TRAVEL MARKET" jako ekskluzywny, z pokojem 2-osobowym (DELUXE JACCUZI), z wyż ywieniem typu ULTRA ALL INCLUSIVE.
Z lotniska w Bodrum zawieziono ich do hotelu starym, rozpadają cym się autobusem, bez klimatyzacji, nie dojechał do hotelu, w 2 etapach pasaż erowie zostali przeniesieni do minibusa i zabrani do niego. Nie zrobił o to zbyt dobrego wraż enia.
W hotelu, w recepcji, nie okazał się ż aden z obiecanych przewodnikó w mó wią cych po angielsku i rosyjsku, wię c nie moż na był o uzyskać informacji o hotelu. Zaproponowali wypeł nienie kwestionariusza, z jakiegoś powodu po niemiecku. Przyjechaliś my do hotelu o 9-00 i czekaliś my do 14-00 w recepcji. Rzeczy stał y w holu, nie zaoferowano nam miejsca do ich przechowywania. Szukali wszystkiego. Pokó j, któ ry dostaliś my, wyglą dał przygnę biają co. Stare meble, zniszczone, czasem podarte i brudne tapety, gniazdko wyrwane ze ś ciany, jacuzzi - ogromne i niezbyt czyste. W pokoju nie był o rę cznikó w.

Byliś my bardzo zmę czeni, ale znowu poszliś my na recepcję , wieczorem pojawił a się tam 1 osoba, mó wią ca po angielsku i rosyjsku. Poprosiliś my go o poinformowanie nas o pobycie w ich hotelu i rozwią zanie problemu, przynajmniej rę cznikami. Zaję ł o to 2 godziny, po rozmowie nikt nie przynió sł nam rę cznikó w. To oburzają ce, sam musiał em poszukać pokojó wki, któ ra poza ję zykiem tureckim nie znał a ż adnego i wszystko jej wytł umaczyć.
Proponuję , aby kierownictwo hotelu zorganizował o normalną pracę recepcji, udzielił o przybywają cym goś ciom wszelkich informacji o hotelu i usł ugach natychmiast po przybyciu goś ci, a nie po 5 dniach ich pobytu.

Proponuję - raz w miesią cu przeprowadzić ekspertyzę pomieszczeń pod ką tem zgodnoś ci z normami technicznymi i sanitarnymi.
Dalej jest kwestia ż ywienia. Jedna gł ó wna restauracja - Asgard - wyglą da niepozornie, tanie meble, nudny design, jak w cał ym hotelu. Ś niadania monotonne, podawane są resztki z obiadu, wybó r dań niewielki.
Obiad - wię kszy wybó r dań . Kolacja - nieź le Ś niadanie na 5 punktó w - 3 punkty, obiad - 4 punkty, kolacja - 4 punkty. Od czasu do czasu nad potrawami przelatują muchy, owoce (bardzo mał y wybó r) - pojawiają się Drosophila, to nie do przyję cia!
Z baró w podobał mi się tylko bar przeką skowy Dotto, z dobrą obsł ugą , ś wież ym jedzeniem i napojami. Zasł uguje na 5 punktó w.
Sprzą tanie - 3, maksymalnie 4 punkty.

Ogó lnie personel hotelu jest uprzejmy, uprzejmy, jeś li uda się im wyjaś nić , na czym polega problem.
Plaż a przy hotelu jest bardzo mał a, nie ma wystarczają cej liczby leż akó w dla wszystkich, a takż e rę cznikó w plaż owych.
Internet w hotelu jest bardzo sł aby.

Ogó lnie hotel oceniam na 3 i pó ł , maksymalnie 4 punkty (na 5 moż liwych)
Nie polecam tego hotelu moim znajomym.
Nawiasem mó wią c, przedstawiciel biura podró ż y, któ re sprzedał o nam wycieczkę do hotelu, pojawiał się tylko raz, aby zaproponować nam wycieczki i powiedzieć , ż e nie zajmuje się wszystkimi innymi sprawami.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał